Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz spawn21 #6778 üzenetére

    előnye és hátránya is van, és igazándiból eddig is csak az apple termékek tekintetébe volt válaszfal, minden más gyártó termékét lehetett közvetlenül a gyártói/szerződéses szervizbe vinni direkt, csak az iphone volt az, amit csak a szolgáltatóhoz lehetett, ha ott lett vásárolva.
    (iphone) csere szempontjából (szerintem) jobb volt a szolgáltató, jellemzően rugalmasabb, meg aztán néha becsúszott ténylegesen új - nem refurbished - cserés telefon is - ahogy neked is korábban -, más gyártós eszközöknél viszont mindegy volt, mert komolyabb probléma esetén a szolgáltató is küldte tovább a gyártói szervizbe.
    a telekom leépített, és ezt a szekciót biztos egyszerű volt kivonni a láncolatból, a fent leírtak miatt.
    nem tudom, hogy honnan legyen viszonyítva a legközelebb, de én az andrássy útra vinném.

    Lalee; amennyiben minden rendben a készülékkel, úgy legfeljebb annyi, hogy mivel nem hivatalos hazai forgalmazótól lett vásárolva, ezért ha hiba/meghibásodás miatt cserélve lesz refurbished (gyárilag felújított) példányra, akkor nem indul újra a teljes egy év gyártói jótállás.

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák