- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Tényleg nem emelkedik ki szinte semmivel, egyedül az árával.
Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
+1 ugyan még nem láttam ilyen monitort működés közben, pláne nem 30Hz/30fps-en. De abban biztos vagyok, hogy semmi értelme az fps-t hajkurászni a játékok többségében. Én pl. nem játszok 75fps felett a 144Hz monitorom, csak és kizárólag, akkor mikor az olyan játék (pl. QC) Ennyivel is legalább védem csökkentem a kibocsátásom. PoE-ban pl. kb. mínusz 40W-t jelent, hogy 75fps-re van korlátozva 120fps helyett. FPS limit nélkül meg még nagyobb a különbség. Szerencsére ma már elég sok játékban van, de egyenesen kötelezném a játékok készítőit az fps limitre. Szimplán praktikussági, hőtermelési és energiahatékonysági szempontból.
Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
válasz Synthwave #14 üzenetére
Én mára eljutottam oda, mint rége a Q3-ban, hogy minimálra veszek szinte mindent. QC 1440*810 felbontás, full low, kivétel a medium effects. Tök átlag alsó-közép kategóriásnak mondható géppel is megvan a 200-240. micro stutterek persze vannak, voltak és lesznek. De arra már rájöttem sok elemzés árán (pingelés, wire shark) hogy server gubanc lesz az, szóval tök mindegy milyen géped van.
Jevons paradox