Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Steve_Brown #5 üzenetére

    Optimalizálni senki nem fog, elöbb döglesztik meg a pc játékipart mint hogy nekiállanak programozni. Brutál sok pénz lenne és idő.

    Ott a gépekbe rakás mag, mégis mai napig limitált hogy mennyit használ egy játék. (Bár BF széria ebből a szempontból jól áll de még messze nem tökéletes)
    Ott a gépekre modern videókártyák, tonnaszám van régi. SLI/CF gyakorlatilag halott. Explicit multigpu-ra csesznek fejleszteni, pedig megoldaná a vram problémát is mert akkora baromságot hogy két kártyánál mindkettőbe kell ugyan az az adat olyat a föld nem aszott. SLI meg szándékosan csak certified lapon meg az meg az nvidia öngyilkos akciója bár már mindegyik eltemette.
    Az nem fejlődés hogy berakok egy nagyobb kártyát és dobom ki a régit, az már igen hogy berakok több kártyát akár totál másfélét és együtt számolják a dolgokat. Vagy akár az új mellé a régit. Ott egy rakás számoló egység dx12 is már elég régi, használják már ki univerzálisan.
    Aztán játékok mai napig textúrákat pakolgatnak ahelyett hogy valami generált dolgot használnánk valami forradalmit és újat nem ezt az őskövület megoldást.
    Ramból is ha már egy rakás van a gépbe akkor játék készítője legyen kedves pakolja tele ne üresen álljon.

    Szerencsémre nem sok mai új játék érdekel így megvagyok a régi hardverekkel és csak azért fejlesztek mert hobbiból érdekelnek az új dolgok. Most egy Radeon Pro Duo-val elvagyok annak ellenére hogy nem sok játékban megy mindkét GPU. De volt hogy egy GTX 660Ti-vel is bőven elvoltam nemrég.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • Narxis

    nagyúr

    válasz Steve_Brown #56 üzenetére

    Ok akkor keverem valamelyik másik multis lövöldével. Overwatch vagy TF2, utóbbival játszok mai napig de csak gyűlik a sok cucc amit ad a játék in-game mert nincs kedvem foglalkozni ezzel a részével a játéknak. Egyébként a rank se érdekel CS-ben, csak akarok egy jót lövöldözni és kész.

    Thanos was right.

Új hozzászólás Aktív témák