Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz 7Heads Drago #26 üzenetére
Csodálatos.
szerk. vagyis javítsd ki a gyári tervezési hibákat és ha vigyázol rá mint a hímes tojásra szerencsés esetben akár százezer kilométert is elmehet nagy generál nélkül. Ha nincs szerencséd 550-850k-ba fáj rendbe tenni.
[ Szerkesztve ]
-
DraXoN
addikt
válasz 7Heads Drago #26 üzenetére
Csak ez a felépítés sokkal egyszerűbb és kisebb a karbantartásigénye, így jóval olcsóbb.. ezen kívül kisebb helyen is elfér (egy pótkeréknyi hely elég neki, üzemanyagtankkal együtt).
persze, a hatásfok jelentősen rosszabb.
de a kisebb szervízigény és egyszerűbb hajtáslánc miatt inkább ezt választanám mint a "full hybrid"-et... ebből persze sejthető, hogy főleg városban használnám "csak kiegészítőnek"(nem mindennapos használatra), a hatótávnövelőtThe human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
Kinder
senior tag
válasz 7Heads Drago #55 üzenetére
Igen, ez így van, harmad áron lehet otthon tölteni kb.
Oszlopon minimum 100 Ft / kW, + percdíj.... ( agyrém )
Otthon 38 Ft / kW, viszont lassú. 2,2 kWh.
Aki teheti, venni szokott fali töltőt, ez 7,2 kWh-s általában, és kb 100-250 ezer Ft közötti áron kapható, plusz felszerelés és az esetleges átkábelezés, mert ez már erősebb áram, mint amire annó a garázsokat gondolták. -
DraXoN
addikt
válasz 7Heads Drago #55 üzenetére
mondjuk a legtöbb ember nem használja ki minden nap az akkut teljesen, 2 használat között meg lehet ideje a "csiga" töltésen is feltölteni.
de otthonra is kiépíthető szükség esetén gyors töltés (van az a pénz).. vagy "csak 3 fázis", hogy kicsit legyen gyorsabb.Kinder:
a 100Ft/kw árral nem is lenne baj.. a percdíj a "izé" költség... mondjuk megérteném utóbbit ha csak azután lenne miután a töltést abbahagyta a kocsi és már csak foglalja a portot. Persze tudják jól, hogy még így is olcsóbbak mint a benzines.. addig amíg nem olyan autóval állnál oda ami csak "kvázi" gyors tölthető.. mondjuk "csak 11 vagy 22kw-al", és/vagy csak 3 fázison... na utóbbival nem szabad oszlopnál tölteni már (ha még lehet.. lehet?) vagy a váltóáramos oszlopok már nincsenek? (nem követem, csak tudom eleinte azt is tudtak, mert az első elektromos autók 7.2kw-os 3 fázisról etették maximum magukat).[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
GreenGoblin
tag
válasz 7Heads Drago #74 üzenetére
Na látom nem csak én nyúltam bele akkor a tutiba a hivatalos szervizekkel.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz 7Heads Drago #76 üzenetére
Azóta én is olyan helyre viszem ahol látom mit csinálnak. Ja és a korábbi helyeken pl. mindenhol kiszedették az első ill. hátsó dashcam-jeim. Vajon miért...
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
válasz 7Heads Drago #76 üzenetére
"Viszont legalább nem zavart el ha meg akartam várni és láttam mit vesz ki és rak be."
Az a baj, hogy ez is csak a látszat megnyugvás forrása.
Ha nem tudod pontosan meghatározni a jármű hibáját, akkor csak mozizol.
Hiába látod és mondják, hogy mi történik, megvezethetnek vagy tévesen diagnosztizálhatnak.Mondok egy példát.
Van egy 1,6-os TDCI Focus-om. Egyszer elkezdett egy hibát produkálni. Nagyobb gázadáskor meglódult rendesen az autó, aztán lefogyott a nyomaték. A Fordokhoz van elég jó ingyenes diagnosztikai program. Könnyű volt menet közben megtalálni a lecsökkenő üzemanyag nyomás problémáját.
Ez vagy üzemanyagszűrő vagy üzemanyag pumpa hiba. Hónapokkal korábban majdnem teljesen sikerült kiüríteni az üzemanyag tankot, ezzel az évek alatt felgyülemlett szennyeződést meg mozgattam.
Úgy döntöttem, hogy üzemanyagszűrő csere legyen.
Ezzel a második javítás többletköltségét kockáztattam, ha a pumpa sem oké.Mit vállal be a szerelő?
Ha csak szűrőt cserél és nem lesz jó, akkor a saját hitelességét is kockáztatja. Másodszor is javítani kell a járművet.
Ha gondolkodás nélkül cseréli az üzemanyag pumpát is, jó szerelő marad, bár egy kicsit drága.Ha megoldja okosban, mert éppen vagy használt jó állapotú pumpája tartalékban. akkor olcsó és jó szerelő maradhat, csak hosszabb pórbaútra kell vinni az autót. Ekkor a pumpához hozzá sem kell nyúlnia.
Elég volt a szűrő csere. Nem volt konfliktus a szerelővel, mert azt csinálta amit megrendeltem.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya