- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- MinDig TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Facebook és Messenger
- Milyen routert?
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Scaevola
tag
válasz #79335424 #1875 üzenetére
Sziasztok!
@Somatom!
A root-tal csak annyi a "gondom", hogy a céges levelezés nem megy rootolt telón, így ha "ki van nyitva", akkor nincs céges levélolvasás. (nem mintha olyan fontos lenne)Érdekes, hogy ez a memóriafogyás csak akkor jelentkezik, ha babrálom a Robotot, ha csak fut a háttérben és "dolgozik", akkor semmi gondom vele...
de most, a debugolási időszakban fél óránként restartolom... ami kicsit zavaró.Node!
Ami miatt írok az nem ez, hanem...
A logika emberek, az nekem nem megy a fejembe.
Mondom a szitut:Azt szeretném, ha egy fontos telefonszámról érkező hívás mindig 100% hangerőn dübörögne.
(míg leírtam ezt a mondatot, kapásból eszembe ötlött, hogy mi lenne, ha nem egy számról, hanem kapásból egy csoport telefonszámairól érkező hívások esetén tekerné fel 100%-ra a hangerőt...)Ott tartok, hogy:
ESEMÉNY:
- bejövő hívás
t.szám: xxxxxxx
MŰVELETEK:
- változó beállítása
név: hangero
érték: hangerő százalék
- hangerő beállítása
stream: csörgés
százalék: 100
feltétel: ÉS adott hívási állapotban van, mikor csörög,
- hangerő beállítása
stream: csörgés
százalék: "hangero"
feltétel: ÉS adott hívási állapotban van, mikor készenlét.Hogy másként értelmezem a progi működését, az biztos, mert nem működik az elképzelésem, ami:
1. Bejövő híváskor,
ha a telefonszám egyezik,
2. beállítja a hangero változót arra az értékre, ami a hívás pillanatában a hangerő volt %-ban,
3. feltekeri a csörgés hangerejét 100%-ra, amíg csörög,
4. beállítja a hangerőt a hangero változóban eltárolt értékre, amikor a telefon készenlét állapotba kerül. (gondolom a készenlét az, mikor nincs sem bejövő, sem kimenő hívás és nincs vonalban a telefon)A 3. lépésig eljutok, tehát ha az adott számon hívom a telefonom, akkor ordít és a változóban ott lesz az előzetesen beállított csörgés-hangerő érték... de a csörgés megszűnése után nem áll vissza a változóban rögzített értékre a hangerő... ezt nem tudom megcsinálni.
Először azt hittem, hogy két művelettel megoldható, változó és hangerő egy feltétellel, de úgy veszem észre, nem jól gondolom ezt a feltétel kezelés részt... azaz a hangerő 100%-ra történő beállítása, mikor csörög, az a csörgést követően nem dobja el a beállítást.
Segítenétek ebben, mert nem jövök rá, már lassan két napja?
Előre is köszi!apex
Új hozzászólás Aktív témák
- Szép Apple Watch 5 41mm + Cellular Black 91% AKKU !! 1Hó GARANCiA
- Szép állapotú Apple MacBook Pro 16" 2019 i7 ! 250 AKKU ciklus
- Nintendo Switch Oled + játék // SZÁMLA // GARANCIA
- Hibátlan Samsung Galaxy Z Fold 4 256GB ! GrayGreen !! 1 Hó GARANCiA
- Hibátlan Független Samsung Galaxy Z Flip 5 512GB !! 3 Hó GARANCiA