Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Scaevola

    tag

    válasz #79335424 #1875 üzenetére

    Sziasztok!

    @Somatom!
    A root-tal csak annyi a "gondom", hogy a céges levelezés nem megy rootolt telón, így ha "ki van nyitva", akkor nincs céges levélolvasás. (nem mintha olyan fontos lenne)

    Érdekes, hogy ez a memóriafogyás csak akkor jelentkezik, ha babrálom a Robotot, ha csak fut a háttérben és "dolgozik", akkor semmi gondom vele...
    de most, a debugolási időszakban fél óránként restartolom... ami kicsit zavaró.

    Node!
    Ami miatt írok az nem ez, hanem...
    A logika emberek, az nekem nem megy a fejembe. :DDD
    Mondom a szitut:

    Azt szeretném, ha egy fontos telefonszámról érkező hívás mindig 100% hangerőn dübörögne.
    (míg leírtam ezt a mondatot, kapásból eszembe ötlött, hogy mi lenne, ha nem egy számról, hanem kapásból egy csoport telefonszámairól érkező hívások esetén tekerné fel 100%-ra a hangerőt...)

    Ott tartok, hogy:
    ESEMÉNY:
    - bejövő hívás
    t.szám: xxxxxxx
    MŰVELETEK:
    - változó beállítása
    név: hangero
    érték: hangerő százalék
    - hangerő beállítása
    stream: csörgés
    százalék: 100
    feltétel: ÉS adott hívási állapotban van, mikor csörög,
    - hangerő beállítása
    stream: csörgés
    százalék: "hangero"
    feltétel: ÉS adott hívási állapotban van, mikor készenlét.

    Hogy másként értelmezem a progi működését, az biztos, mert nem működik az elképzelésem, ami:
    1. Bejövő híváskor,
    ha a telefonszám egyezik,
    2. beállítja a hangero változót arra az értékre, ami a hívás pillanatában a hangerő volt %-ban,
    3. feltekeri a csörgés hangerejét 100%-ra, amíg csörög,
    4. beállítja a hangerőt a hangero változóban eltárolt értékre, amikor a telefon készenlét állapotba kerül. (gondolom a készenlét az, mikor nincs sem bejövő, sem kimenő hívás és nincs vonalban a telefon)

    A 3. lépésig eljutok, tehát ha az adott számon hívom a telefonom, akkor ordít és a változóban ott lesz az előzetesen beállított csörgés-hangerő érték... de a csörgés megszűnése után nem áll vissza a változóban rögzített értékre a hangerő... ezt nem tudom megcsinálni.

    Először azt hittem, hogy két művelettel megoldható, változó és hangerő egy feltétellel, de úgy veszem észre, nem jól gondolom ezt a feltétel kezelés részt... azaz a hangerő 100%-ra történő beállítása, mikor csörög, az a csörgést követően nem dobja el a beállítást.

    Segítenétek ebben, mert nem jövök rá, már lassan két napja? :DDD
    Előre is köszi!

    apex

Új hozzászólás Aktív témák