Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz janeszgol #17 üzenetére

    Sokan vagyunk sokfélék. Vannak tudatosabb vásárlók, de olyanok is, akik rendelés után szembesülnek azzal hogy az adott termék nem jó nekik, mést szeretnének, vagy rájönnek hogy az adott kategóriára nincs is szükségük. Szerintem rohadt jó, hogy az EU-ban lakunk, és ennyire védik a fogyasztók érdekeit. A 3 év kötelező garancia 250K feletti vásárlás esetén pedig szintén piros pont. Az az elektronikai készülék ami nem bír ki 3 évet úgy hogy nincs benne selejtes alktrész, az nem való az európai piacra. Illetve ezzel a lépéssel a szoftveres support is hirtelen garantálva lesz. Gondolj bele, mekkora lábonlövés a gyártónak, ha 3 évig kötelezően foglalkoznia kell készülékkel önhibánkon kivüli meghibásodás esetén, miközben a szoftveres support csak 2 évig élt az adott termékre. Mostanában mindenki belehúzott ebbe a témakörbe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák