Új hozzászólás Aktív témák
-
guriga1234
addikt
Az iDrive nagyon jó, ezt meg tudom erősíteni. Akkor van gond, ha az iDrive meghal, mert akkor ugyan lehet vezetni még az autót, de se navi, se hifi (rádió/cd/tv/stb), se részletes visszajelzések, se beállítások, se semmi nincs. Ezt sajnos tapasztalatból mondom. Az iDrive cseréjéhez mélyen bele kell nyúlni a zsebbe (ezt is tapasztalatból mondom). Nem jellemző egyébként, hogy elromlik, nekem sajnos nem volt szerencsém.
A nejem autójában (Honda) beépített, de nagyon lebutított, android alapú tablet van. Menet közben azt kezelni egy rémálom (álló helyzetben egyébként semmi gond nincs vele). Kényelem és kezelhetőség között nagyságrendi különbség van az iDrive és a hondás tapicskolós megoldás között az előbbi javára. -
guriga1234
addikt
1. Mi szükség van a Merci központi szerverére? Miért nem lehet közvetlenül az autóval kommunikálni? Ez súlyos biztonsági probléma, mert ha a központi szervert megtörik, akkor nagyon sok autó kiszolgáltatottá válik. Ha meg elromlik, akkor annyit ér, mint halottnak a beöntés.
2. Az addig rendben van, hogy ha gond van az autóval, akkor a központi szerverrel kommunikál. De pl. egy klímabeállításhoz erre semmi szükség nincs. Stb.
3. A narrátor miért nem magyar anyanyelvű? (de ez csak részletkérdés) -
guriga1234
addikt
válasz noPublicFG #74 üzenetére
Mesélj még...
PS: ne keverd a dolgokat! A 3 említett márka mindenhol prémiumnak számít. Vannak ugye luxus/sport/stb. autók is, amik árfekvésben is más kategóriát képviselnek.
-
guriga1234
addikt
Hogy kinek mi tetszik, az nagyon szubjektív. Azt a kategóriát, hogy prémium, nem én találtam ki és nem is én soroltam oda egyik márkát sem.
Csak úgy mellesleg: A Bentley-t a VW vette meg (a VW csoportnak sok tagja van), a Rolls Royce-ot pedig a BMW.PS: a Jaguar-ról meg csak annyit, hogy állítólag sajnos nagyon könnyen meghibásodó autó (mindegyik típus). Ezt a magyarországi Jaguar klub egyik tagja állította.