- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
kerékcserekor simán fel tudtam úgy emelni a hátsó kerekét, hogy a másik három kerék az aszfalton maradt. nem is járok már fóccvágennel...
Ezt írtad. Ez egyszerűen baromság. Leírtam, elmagyaráztam, képet raktam be, hogy ennek semmi köze a torziós merevséghez,lent maradhat a másik három kerék. Ennek a rugóutak hosszához, a futómű kialakításához van köze.
Gondolom az első és hátsó szélvédők összetörtek, hiszen azok nem szeretik az ilyen mértékű hajlítást.Én ennél többet nem tudok.
[ Szerkesztve ]
-
Sifre
senior tag
Segítek:
- X autó gyári futóművel: hátul egy oldalon emelve az első kerék csak akkor emelkedik fel ha az emelő szinte teljesen végállásban van.
- X autó 40mm-es ültetéssel: a hátulját egy oldalon emelve az első kerék a gyári állapothoz képest sokkal hamarabb elemelkedik.Ennek oka bizonyára a futómű módosítással merevebbé váló karosszéria, és véletlenül sem a lecsökkent rugóút és a keményebb kanyarstabilizátor.
Apropó, mit jelent az hogy a Vectrán "verseny jellegű fék" van? Mert ha a gyári mezei 1 dugattyús Ate nyeregre gondolsz, akkor gondold újra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...