Új hozzászólás Aktív témák
-
Pusztán az elektromosra átállástól nem fog változni sok minden. Akkor fog, ha elektromos közlekedés + rengeteg megújuló energia + elektromos hálózatfejlesztés. (És nem olyan hülye módon, hogy zöldterületeket fedünk be napelemmel, mint most.)
lletve mi jutott eszembe : most nyírták a füvet a háztömb előtt benzines fűkaszával, benzines levélfújóval takarítottak. Ezek lehetnének vellanyosak is. Alapból pl. halkabb.
Mutogatni való hater díszpinty
-
Hi!King
őstag
Nagyvárosban a lokális szennyezés is fontos szempont, ugyanakkor pusztán az elektromos autókra támaszkodni ezen a téren nem jó megoldás. A jelenlegi technológiával, töltőhálózattal a legtöbb háztartásban második autóként jelenik meg az elektromos, ugyanúgy fenntartanak egy belső égésű motoros autót, és előbbit olyan helyekre használják, ahol szűk közlekedési keresztmetszetek vannak, ezért eleve inkább a tömegközlekedést, és esetleg vele párhuzamosan a kerékpáros közlekedést kellene fejleszteni. Emellett a helyi szennyezést sokkal jelentősebben csökkentené, ha nem az elektromos autó vásárlást támogatná az állam, hanem mint a románoknál, egy átruházható kupont kapna új autóra az, aki elviszi a régi tragacsát a bontóba, amivel a legszennyezőbb régi járművek kopnának ki a forgalomból.
Persze részben lehetne elektromos autókra is építeni, csak azt is ésszel kellene, pl. ütemezett töltéssel, és nem nagyvárosi wc-re járáshoz.
-
dabadab
titán
Az szerintem százezerszer ki lett tárgyalva, hogy az elektromos autóknak a globális CO2-kibocsátásra túl sok ráhatásuk nem lesz (nem is nagyon lehet), viszont a városok levegőminőségének nagyon-nagyon jót tenne, ha eltünnének a belsőégésű motorok.
és igazából a lokális szennyezés bizonyos formáinak mérhető, de nem 0-ra csökkentésén kívül sok haszna nincs
Ezt úgy írod, mintha ez nem lenne baromi jelentős különbsé - pedig az.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen