Új hozzászólás Aktív témák

  • totron

    addikt

    1) kell a közösségi élmény, ami időalapon megy (egyszerre kezdődik és látják a nézők)
    2) az, hogy (jó)pár legfrissebb generációs nagyhangú szajkózza, hogy számára minden megtalálható a neten (élén persze a legújabb barátok közt epizódokkal), nem jelenti azt, hogy minden fent van a neten, tucat olyan műsort tudnék kapásból csokorba rántani, ami bizony nincs, aki ezt nem fogja fel vagy nem ismeri el, arra csak szánakozva tudok nézni
    3) tényleg elavult a klasszikus tévés struktúra és sok a reklám, iszonyú bugyuta kivitelben, DE működik - és innentől kezdve nem is nagyon van több kérdés... - üzleti szempontból. Ízlésbeli, esztétikai, értéktartalmi feszegetések meg mindig felmerülnek, joggal, de ez nem erről szól
    4) az a generáció - nem is 1 - ami tévén nevelkedett még él, így ragaszkodni is fog a megszokott felálláshoz
    5) laptopkijelzőn nézni a mindent nevetséges

Új hozzászólás Aktív témák