Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Swinegod

    őstag

    válasz dabadab #29 üzenetére

    A motor ugyan az, ennyi. A Swift igazából a munkába járáshoz oké a fogyasztás miatt, autópályára a gyorsaság miatt és parkolni is azzal könnyebb a városban + úgy összességében városi használathoz jobb mivel Hybrid és ugye kisebb míg az SCross azért terepre se rossz, nyaralni, családdal akárhova menni, erre kicsi a Swift

    Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod

  • Kornel

    veterán

    válasz dabadab #29 üzenetére

    Scross egy teljes értékű családi autó, 2 gyerekig bezárólag simán. (Mondjuk mi annó egy trabantban utaztunk, pedig hárman voltunk gyerekek, de ott sok komfortról és tágasságról nem beszélnék nyilván)
    Méretben alig kisebb a Qasqhai-tol pl., személy szerint nem vagyok kisdarab, de magam mögött kényelmesen elférek, a csomagtartó kalaptartóig 430 liter, de azért van még felette is tartalék.
    A meglepően jó menetdinamikája ellenére (8,8 sec a 0-100 a valóságban, 1500-4000-ig maximális 220 Nm áll rendelkezésre, az 1250 kg körüli kaszniban) nem versenyautó, kényelmesen rúgozva, kevésbé indirekt kormánnyal lehet krzúzolni vele.

    Ellenben a Swift sport mindig is igazi vérbeli hot hatch volt, még a régi 1.6 szívóval is, közvetlen kormányzással, erős sportos futóművel, kategória első úttartással és kanyarsebességgel, igazi boyracer kellék... Az új 1.4T motorral meg száraz gyorsulási adatokban is fel fog zárkózni a mezőnyhöz, a rebesgetett 160 PS és 240 körüli Nm a 900 kg körüli kaszniban 7 mp körüli 0-100-at sejtet.

    Tehát Scross egy jó tágas, dinamikus hétköznapi használatra való autó, a Swift sport meg egy jót élményautózni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák