Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pityu89

    senior tag

    válasz Swinegod #15 üzenetére

    Alfa MiTo. Szeretni fogod, egyedi leszel, és közhiedelemmel ellentétben nem fog beszarni alattad.

  • Kornel

    veterán

    válasz Swinegod #20 üzenetére

    Teljesen jól gondolkozol, ár érték arányban nincs jobb ajánlat az Scross-nal jelenleg.
    Bármelyik hasonló méretű autó, a Suzuki GL+ felszereltségi szintjére extrázva legalább +1, de inkább 1,5M.
    1.0T is korrekten mozgatja a kasznit, az 4,3M körül van, de az igazi az 1.4T, az viszont már 4,7M.
    A fedélzeti rendszerre minden valószínűséggel júliusban vagy augusztusban jön a 18xx szoftver, az Android auto támogatással.

    Ha gondolod szívesen összefoglalom akár privátban is az autó előnyeit és hátrányait is.

  • Kornel

    veterán

    válasz Swinegod #22 üzenetére

    Közben nézem, hogy nem is Te kerestél ujan Scross-t, hanem SutiAdi, csak az avatarotok egyforma :)
    Szóval akkor nem neked ment válaszba, de bárkinek írok róla szívesen, lassan másfél hónap és 2000+ km távlatából. :)

  • Kornel

    veterán

    válasz Swinegod #24 üzenetére

    Na megvárom amíg a kolléga is ír, aztán írok egy kis összefoglalót, pozitívumok / negatívumok, objektív és szubjektív benyomások.

    Egyébként az ideális felállás egy 1.4T Scross és második autónak egy nemsokára megjelenő 1.4T Swift sport lenne :) együtt is megállnak 10M alatt.

  • dabadab

    titán

    válasz Swinegod #30 üzenetére

    Nemtom, én családi autónak az S-Crossnál nagyobbat, városi rohangálósnak meg a Swiftnél kisebbet választanék (és az 1.4T nem hibrid). Persze, van köztük némi méretkülönbség, de nem akkora, hogy az indokolná mindkettő tartását.
    A metálfényes S-Crosst meg senki se fogja komoly terepezésre használni, komolytalan terepen meg bármi elmegy.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

  • Pityu89

    senior tag

    válasz Swinegod #20 üzenetére

    Akkor egy jó Giulietta elnyúhetetlen JTDm2 motorral Enyém 7. éve megy hiba nélkül, jobban néz ki, mint a MiTo, és nagyobb is, egyedi is, és köszönhetünk is az úton.
    Nekünk is volt Suzuki a családban, technikailag nem volt baja egyiknek sem, de nem éreztem jól magam bennük, az anyaghasználat nem tetszett, számomra kényelmetlen is volt, nem volt az igazi.

    Lexusból bármelyiket bevállalnám én is, de amit még igazán nem utasítanék vissza egy boxer motoros subaru. Az a hang, az igazából kárpótól minden hibájáért.

  • Pityu89

    senior tag

    válasz Swinegod #40 üzenetére

    Multijet is dízel, előbb még dicsérted :) Ettől függetlenül ez már nem a kettes füstölős golf, igaz hogy nem látom ki tudja mit pöfékel még ki. Szoktam GreenGo-zni is, na azok az Uppok is nagyon jó kis masinák, csak irreálisan drágák még.

  • nemszabad

    tag

    válasz Swinegod #40 üzenetére

    Pedig a pöfögő kettes golf sokkal kevésbé karcinogén, mint a "remek" mai dízelek....

  • Locutus

    veterán

    válasz Swinegod #15 üzenetére

    Uhum, mi is így futottunk neki tavaly. Aztán bekerült a képbe a Fiat 500. És igazából tesztvezetés, és ajánlatok után lesöpörte a palettáról az összes többi lehetőséget :) Immár 7 hónapja hajtjuk az 500S-t, és teljesen elégedettek vagyunk vele. Nem csak műszakilag hozza a többiek színvonalát, hanem még árban is jobb volt, plusz ennek legalább stílusa is van, és nem csak egy négykerekű esernyő.
    Benne van minden extra amit a többi tud, sőt. Ugyanazon az áron még több is. Én pl mindig Hondás voltam, de az új Jazz olyan ronda, hogy az elmondhatatlan, és ennek tetejébe még vérgagyi is minden rajta, de legalább drága. (Meg úgy általában az összes új Honda is giccsparádé.) A Micra egy rönó, lehet hogy van akinek tetszik, nekem nem. Mondom ezt úgy, hogy pont micrát váltottunk le, csak az még a régebbi japán volt. A Yaris/Aygo meg ott bukott el, hogy olyan csomagokat adnak, amiből nem tudod rendesen összeválogatni ami tényleg kell, ezért ha minden igényedet meg akarod találni, akkor igen drágánál kötsz ki. Plusz az Aygoban még váltó is vérszar volt, kb mint egy 30 éves pözsóban. 10-ből 10-szer reccsent hátramenetbe rakáskor a tesztautó is... Pl nem volt bele tolatóradar, csak kamera. Wtf? A kamera szépen tud egyenesen hátra nézni, ami pont jó, ha nyíl egyenesen tolatsz be valahova. Csak semmikor máskor. Akkor viszont minek?
    Hozzáteszem az is fontos szempont volt, hogy voltak szalonok, ahol szóba se álltak velünk. Skoda, Hyundai, Kia, Suzuki ezért is pottyantak ki pl. Lehet csak én vagyok ilyen fasz, de ha hiába téblábolok köszöngetek 5 percig egy szalonban, akkor viszlát. Ha nem akarnak eladni autót nekem, akkor ennyi. A Skodának adtam második és harmadik esélyt is, hol nem volt értékesítő, hol csak 1 volt, és fél órát kellett volna várni. A VW-nél meg pl szépen megbeszéltünk mindent az UP kapcsán az értékesítővel, csak aztán soha többet nem hallottunk felőlük emailben, a beígért árajánlatok se jöttek. Pedig az UP sokáig esélyes volt, mert 5 ajtós, jól felszerelt, "autó formájú autó" lett volna, jó minőséggel, egyedül árban és stílusban verte az 500-as. Szal akár az is bejöhetett volna.

    Az 500S-nél nekem egy nyűgöm van, és az pont a cikk témája. Ugyanis be volt ígérve az android auto/mirrorlink támogatás 2016/4-re szoftverfrissítésként, de ez azóta sem érkezett meg. Ellenben kiadtak egy 500 mirror editiont azóta, ami elvileg tudja alapból, de magyarországon az se. Szóval nem értem hova tart ez az egész, és miért. Pedig szívesen kiraknám néha a wazet a 7"-ra középre. De valahogy a waze se izzad azon, hogy támogassa a különböző autókat, és mirrorlinket rendesen. A többi autós funkció meg igazából mindegy, mert a telefon kihangosítás, meg a közösségi média funkciók (feleslegesen) most is mennek, ahhoz nem kell az android auto.

    Amúgy csak lábjegyzetként, de szerintem az egész Swift kategória elég furcsa. Mert ugye a swift/yaris/micra/jazz már nem kisautó, de még nem is kompakt. Most akkor mi a cél? Kicsi városi, amivel könnyű parkolni, befér 1-2 személy (plusz gyerek), plusz csomagok? Mert akkor nem ez a kategória kell, hanem az Up/Aygo/Smart stb. Ha meg kell a full 4 személy, 4/5 ajtó, csomagtér, utazni is stb, akkor megint minek ez a kategória? Akkor minimum kompaktot kell venni, mint a Golf/Focus stb. (Ilyen szempontból is igazából a kisautók, meg a hízlalt kisautók közé igen jól passzol az 500-as, jó átmenet.)
    Erre asszem a totoyánál mondták azt egyik szalonban, hogy igazából az ár az oka mindennek. Mert a valódi városi autók (aygo), és a hízlalt kisautók (yaris) között annyira kicsi az árkülönbség, főleg jobban felszerelve, hogy mindenki inkább a yarisnál köt ki, holott praktikussági magyarázat nincs mögötte.

    Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Swinegod #43 üzenetére

    Jól mondta a kolléga a MultiJet a FIAT dízelmotorjait jelenti.

    Egyébként azt jó ha tudod, hogy ha a károsanyag kibocsátás is fontos számodra, hogy az új Euro6-os turbós benzinesek ugyanolyan nano részecskéket pöfögnek ki, mint a dízelek. Ezek azok a részecskék, amiket beszívsz és lerakódik a tüdődben. Szóval amiért régen utálták/tuk a dízeleket és szerettük a benzineseket, az most már egyáltalán nem él sajnos. Lokális szempontból az elektromos vagy hibrid autók a megfelelő választások ilyenkor. Azért csak lokális, mert az akksikat csak elő kell valahogy állítani, de tény, hogy városban nincs kibocsátás (elektromos esetén), hybridnél pedig csak minimális. A Prius egyébként baromi jó, legyen az sima, vagy Plus, de azok persze nem ebben az árszegmensben játszanak.

    Suzukink sosem volt, egyébként meg nagyobb autóval járok, egyszer volt nálam kölcsön egy Suzuki Ignis és arra lettem figyelmes, hogy életveszélyes vele közlekedni. Nem adják meg az elsőbbséget, le akarják tolni az ember, (pedig lendületesen vezetek), bevágnak elé, egyszerű besorolásról, vagy bármi másról meg ne is álmodjon az ember. Ilyen jelenséggel még sose találkoztam, pedig sokféle autót vezettem már, kispresztízsű Renault-tól KIA Cee'd-en át VW CC-ig sok mindent, de ezt nem gondoltam volna. Erről persze nem az autó tehet, van ismerettségi körben több vasaló Swift is, mindegyikkel baromi elégedettek, aki félévente váltogatta az autóit már 5 éve nyúz egy facelifteset például. Amiről viszont az autó tehet, az Ignis is és a Swift is valami eszméletlen mód ráz. Na az nem tetszett bennük. Egyékbént jó kis autók, de ahogy az első hsz-ben is írtam, ennél az aktuális Swiftnél egy KIA Rio, vagy Hyundai i20 szerintem jobb választás. Igaz koreai, de ~10 éve van tapasztalatom új koreai kocsikkal és egyik jobb, mint a másik, pedig flottáról is tudok. (i30) Vagy tényleg a Yaris, rokon most adta el a sajátját az is egy jó kocsi.

    Egyébként férfiként a Yaris nekem is nagy kedvencem, kivéve a II-t. Az I, és a III mindegyik variánsa remekül néz ki szerintem.

    (#73) Krisztián

    Nagyon nagy +1!

    [ Szerkesztve ]

  • pitiless

    senior tag

    válasz Swinegod #112 üzenetére

    Városi törpék közül a Toyota IQ tetszik nagyon. Csak az még használtan is kegyetlenül drága.

Új hozzászólás Aktív témák