Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz rii #26 üzenetére

    Na és mi van akkor, ha a faxbúk kitalálja, hogy oké nincs reklám, de mostantól mindenkinek havi 10 dollár, vagy háromezer forint. Egy büdös szót nem szólhatnál miatta, mint ahogy most is teljesen felesleges azon vergődni hogy egy ingyenes szolgáltatásért reklámokat kell nézni. Júúj, hát akkor most mi lesz? :) Kötelező használni? Nem... A szolgáltató hadd döntse el saját maga hogy mit kér a szolgáltatásért.

    Ja és amúgy a prohardver is reklámokból él mint a legtöbb site, csak úgy mondom.

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • Depression

    veterán

    válasz rii #26 üzenetére

    Vásároltam már facebook reklám alapján.
    Sőt ph!-s reklám alapján is. És hiába vagyok prémium előfizető, be vannak kapcsolva itt is a reklámok.
    Ha elkezdek csevegni egy céggel, akkor nem bánom, hogy fel akarja hívni a figyelmem valamire. Főleg úgy, hogy tényleg érdeklődtem már utána.

    Tudjátok mi az, amit utálok? A telenortól kapok olyan reklám sms-t, amihez tényleg semmi közöm: nézzek sportot. Ehh...

    Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz rii #29 üzenetére

    De még mindig ott van az a lehetőség, hogy ha nem tetszik, nem kötelező használni.

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz rii #31 üzenetére

    A reklámokat én is utálom, sehol nem nézek reklámot, itt sem.

    IRL meg megszoktam már, észre sem veszem. De semmit nem veszek reklámok alapján. Letépni a plakátokat meg nem lehet, de nem kötelező azt sem olvasni. Jobban jársz ha a járdát figyeled, nehogy kutyagumiba lépj.
    Én is így teszek. :D

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz rii #31 üzenetére

    "amitbe ti annyira szerettek lubickolni, hogy még másokat is kussoltattok, hogy a f.szt rinyál már"

    Azért ebben a forradalmias hevületben is érdemes lenne kerülni a demagógiát és csúsztatást. Itt senki nem védte meg a reklámokat. Ha kevésbé feldúlt idegállapotban olvasnál, akkor értenéd, hogy miről beszélünk. A Facebook egy olyan szolgáltatás, ami reklámok megjelentéséből él, a szolgáltatás igénybevételének a feltétele a reklámok fogyasztása. Az utcával ellentétben viszont van választásod: Egyszerűen nem használod a szolgáltatást. Ezért sem érdemes összemosni a saját döntéseden alapuló reklámfogyasztást azzal, amikor ez gyakorlatilag megkerülhetetlen.

  • Depression

    veterán

    válasz rii #34 üzenetére

    Tudok számos olyan oldalt, ahol a reklámtól nem látod a tartalmat. Nos, sem a facebook, sem a google, sem a ph! nem tartozik közéjük.

    Továbbá a cikk arról szól, hogy ha már felvetted a kapcsolatot a céggel, akkor messengerben küldhetnek neked reklámot.

    Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz rii #34 üzenetére

    Egyáltalán nem akartalak letámadni, kioktatásnak sem szántam egyetlen kommentemet sem. Ha félreértetted, akkor elnézést kérek tőled. :R
    Továbbá szeretném megjegyezni, hogy itt a ph-n szerintem nálam jobban senki sem gyűlöli a faxbúkot :D Én sem értek egyet a reklámmal, de sokan vannak akik máshogy nem tudják megoldani. Ez még mindig jobb, mintha betöltenél egy site-ot, és úgy fogadna hogy fizess be X pénzt, utána továbbléphetsz...

    A fb meg már akkora felhasználóbázissal meg pénzzel is rendelkezik, hogy már simán tudna magának venni egy országot. De lassan már többen használják csak a messenger részét, így reklámokkal sem találkoznak. Így ezért vezették be hogy oda is betolják a reklámot. Pénzügyi elemzést valszeg nem fognak nyilvánosságra hozni.

    A Futurama nevű rajzfilmsorozatban (ami szerintem inkább felnőtteknek való) van egy olyan poén az elején hogy alszk a Fry, és mindenféle baromságot mutatnak neki => mert kiderül, miközben alszik reklámokat sugároznak az emberek agyába. Remélem azért mi ide nem jutunk...

    Ami most eszembe jut, és teljesen ingyenesen megy, reklámok nélkül és még scriptek sincsenek az oldalon, az a debian.org. De támogatást oda is lehet küldeni, igaz opcionális, és ha nem is nagyon mélyre de el van rejtve.

    Nos így működni nem mindenki tud, főleg ma már elég sokan neteznek és terhelik a szervereket így az üzemeltetőknek is több kiadásuk van.

    [ Szerkesztve ]

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz rii #34 üzenetére

    "te a rendszer működéséről beszélsz -amir én azt mondom, hogy rossz-, de én meg az emberi oldaláról"

    Ne haragudj, de én nem tudok ilyen Oravecz Nóra síkon működni. A rendszert emberek működtetik, azért van ennyi reklám, mert a többség együtt tud élni vele (jó eséllyel teljes reklámvakságban). A klasszikus reklámozási formák (banner és plakát flood) pedig pont emiatt egyre kevésbé hatékonyak és a számuk növelése már nem fenntartható modell.

    Ezért a kifinomultabb módszerek felé mozdul a reklámszakma. Amiről ebben a hírben szó van, az is pont ennek az egyik megnyilvánulása: Ahelyett, hogy töménytelenül kapod a reklámot villogó bannerként, inkább megteremti a lehetőségét annak, hogy olyan márkák lépjenek veled kontaktusba, akikkel már Te felvetted a kapcsolatot korábban. Hasonlóan egy hírlevélhez, amire önszántadból iratkoztál fel. A szakma előtt a kihívást az jelenti, hogy miként vegyen rá arra, hogy önként "feliratkozz". Ezt leginkább tartalmi oldalról lehet megközelíteni és nem bannerekbe öntött dollármilliókkal.

    "ti meg leoltjátok keményen, hogy még ő érezze magát rosszul, hogy szóvá meri tenni"

    Bocsánat, de azzal nehéz mit kezdeni, hogy valaki anélkül fikáz, hogy értené mi történik. Te is csak jössz a zanzásított célozgatással a Facebook "ki tudja milyen" céljait illetően, meg az "extra profitról" magyaráztok. Miközben azt nehezen tudjátok elfogadni, hogy vannak olyan reklámfelületek, amiket könnyedén ki tudtok kerülni, mert a szolgáltatás használatára senki nem kötelez.

    Ha meg használni akarod, akkor a feltétel (a fizetség, ahogy te is fogalmaztál) a reklámok elfogadása. A felhasználók egyre inkább átáramlanak a Facebook hírfolyam felől a privát csevegések felé (elsősorban a mobilos Messenger app robbant nagyot népszerűségben), ahol eddig semmi reklám nem volt és akinek csak egy mogyorónyi agya is van, az tudhatná, hogy csak idő kérdése mikor változik ez meg a Facebook üzleti modelljét ismerve.

    Nincs ingyen ebéd. Lehet fizetni reklámmentes szolgáltatásért, vagy lehet ingyeneseket használni reklámokat bámulva.

Új hozzászólás Aktív témák