Új hozzászólás Aktív témák
-
strogov
senior tag
Ahhoz, hogy az emberek ne a budira is autóval járjanak, tömegközlekedésre lenne szükség. Az, hogy napi 2 járat van, és az is 15km/h átlagsebességet tud (lásd csiga vs vonat versenyt) az messze van ettől. Egyébként is kalap szar az ország közlekedése. Autóval is katasztrófa, de autó nélkül egy kirándulást se lehet megszervezni.
És azt se lehet mondani, hogy filléres lenne buszozni, vonatozni.Ezért jelenleg aki vidéki nem nagy városban él annak gyakorlatilag kötelező az autó. Bármilyen ronccsal jobban jár mint ha csak a tömegközlekedés lenne.
[ Szerkesztve ]
-
strogov
senior tag
A nagyvárosi levegőminőség nem csak a személyautók miatt olyan amilyen. Ezért nem merül fel a tüdőrák vs autó mint feltétel. Ez ugyanaz mint a co2 vs. magánautó. Ha mindenki letenné a pöfögőjét ami még utópiának is nevetséges, akkor is csak 30%-kal csökkenne a kibocsátás. Valószínű a több szállítás miatt viszont ennyive sem csökkenne, kaja nem jön haza a boltból magától.
A kibocsátás jelentős része nem magán fuvarokból jön. Ez igaz a légszennyezetség minden pontjára is. Az, hogy önszopatással szignifikánsan csökkenteném a légszennyezést nevetséges.Én most a saját életemben azt látom, hogy ha irodai munka miatt nem kell bejárni akkor nagyon sok helyzet ami ma gondot okoz már nem áll fenn. Iroda nekem napi 40km, heti 5x az 200km. A bolt viszont csak 5km ami heti 3x csak 15km lenne. Azaz önmagában a HO miatt 1/10-edére csökken a kibocsátásom.
Ergo elég lenne nem szivatni az embereket teljesen fölösleges utakkal. Ha ugyanígy a managerek se röpködnének egy telefon hívás helyett az is sokat segítene. Nem életszerűtlen hülyeségeket kell kitalálni.
-
strogov
senior tag
"Szerintem egy beszűkült élet nem egészséges a pszichére nézve."
Nem ülök (és nem is ülnék) otthon. Viszont a személyautó használatom 90%-a munkába járás volt. Ez nem jelenti, hogy a maradék 10%-ról is lemondanék. Szeretek kimozdulni, és ezt nagyban segíti a gépjármű használat.
Arra akartam célozni, hogy nem a magánszemélyeken múlik a környezet szennyezés problémája. A gazdasági szereplők direkt és indirekt szennyezése bőven eléri a 90%-ot. Így a magánszemélyek önmegtartóztatása semmit sem változtat a helyzeten. Lehet önszopatni, csak ne mondja senki, hogy ezzel segített a környezeten. -
strogov
senior tag
-
strogov
senior tag
válasz <Adamsky> #78 üzenetére
2010 körül volt. 2012-ben vettem új autót, akkor már lecsengőben volt. Az amcsiknál nincs központi minősítés, a biztosítók állítják össze a teszteket. Időnként változtatnak az alapján, hogy mire ment ki a legtöbb kifizetés. Egy ilyen változtatás után az összes német autó megbukott. Ezen a németek felháborodtak, mondván nem jelezték előre a változást, így nem tudtak felkészülni. Azaz őket csak az aktuális modellek tesztje érdekelte az, hogy a korábbiak szarok az nem. Japán és amerikai autók nem buktak meg. Régi modellek buktak egy-egy csillagot.
Azóta ők is tesztelik a fenti filmben is látható nyírásra is az autóikat. A korábbiak viszont pont ugyanígy összecsuklanak. Ez azért fontos teszt, mert a frontális ütközést elkerülendő mindenki félrerántja a kormányt. Az Euro-NCAP-be csak azután lehetett betenni, hogy minden német autó 5*-ra tudta teljesíteni. Addig hárították a kérést.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W