Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
A Tesla még tényező sem volt a piacon, de még a köznyelvben sem, mikor a Leaf-eket már vitték. Elon Musk nagyon ügyesen kisajátította magának ezt a pozíciót, hogy ő a látnoki erejű zseni, aki meglátta az elektromosságban a potenciált és igazából mindenki őt követi.
Csak a dátumok nem stimmelnek valahogy. A Teslának még gyártósorai sem léteztek, sőt még a Model S piacra kerülésétől is 2 évre voltunk, mikor a Leaf-et már rendelni lehetett, sőt az első évben annyi példányt adtak el, amihez a Teslának 7 év kellett.
De persze köszönjük neki, hogy menővé, rocksztárszerű élménnyé tette az elektromos autózást. De elnézve mekkorát robbant a piacon anno a Toyota Prius (amiről mindenki azt gondolta nem veszi majd be az USA gyomra), nem vagyok benne biztos, hogy Tesla nélkül most vakon bolyonganánk a sötétben.
Btw nem vagyok Tesla-hater, tök jók, ha lenne annyi lóvém Model 3-at vennék, de az Elon Musk mítoszt nagyon károsnak tartom.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Természetesen ültem elektromos autóban. De ott is van zaj, szélzaj, gördülési zaj, szellőzésnek is, az erőátvitelnek is van zaja.
Az meg hogy az ujjaid hogy súrlódnak, még egy teljesen csendes szobában sem ugyanúgy hallható, sok mindentől függ, de persze ez vitaalap, nem mérhető dolog, így bele sem megyek,egyszerűen baromság.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Csak ez egy buta teszt, eleinte poénnak szánták, de nem sokat mutat meg abból milyen a zajkomfort. A régi autók is mind zajosak voltak, de nem mindegy milyen frekvenciájú zaj jön be. Ha kioltja a beszédhangot, még csak hangosnak sem kell lennie, már nagyon zavaró lesz. Lehet más kocsikban meg egy decibelmérővel kimérhető módon nagyobb a zaj, de tudsz mellette simán beszélgetni, akkor azt komfortosabbnak érzed.
Szerintem ezt ma már bármelyik új autó megugorja, nem is kell hozzá feltétlenül elektromosnak lennie.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
De az ujjsercegés egy buta teszt, erről beszéltem. Tudom van ilyen szokás az elektromos autós tesztekben, csak értelmetlen.
Bármelyik mai autóban, legyen az benzin, dízel, hibrid, már bőven tart ott a zajszigetelés, hogy tök más a zajkomfort, mint akár csak 15-20 éve, simán lehet beszélgetni még pályán is (ebben az is segít, hogy kézi váltóból is egyre inkább terjed a 6 sebességes, még kisautókban is). Lehet az ujjsercegést pont nem lehet hallani, de attól még jól el lehet beszélgetni és a zenét sem kell feltétlenül üvöltetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tippmix
- Formula-1
- Milyen autót vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Yettel topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Huawei P30 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)