Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz Stauffenberg #26 üzenetére
Ez az egész túl utópisztikus.
Na meg hát milyen országról beszélünk?
Magyarországról? Itt a legegyszerűbb és legjobb az lenne, ha kerékpározást valóban elősegítenék.Nem erőltetnék hülyén, hanem vonzóvá tennék.
Ehhez az első, hogy a tetves kerékpártolvajokat elítélnék. Valóban, és nem csak alibizne a rendőrség és az ügyészség.
Ugyanis itt pesten, X, XVI, XIV, kerületben minden 5000 ft nál drágább bicajt ellopnak.
Az én bicajom kb 200.ezer ft, nem kirívóan drága, de nem hagyom ott sehol. Pedig ha csak ez az kéne a boltból, vagy a közelben kell intézni valamit, simán mehetnék azzal, de eleve nagyon-nagyon kevés a tároló, és mire kijössz úgy sincs a helyén.
Nagyon sokan váltanának, ha ez megoldódna. Így sokkal kevesebb autó lenne a városban, minden előnyével együtt. -
mjani1172
addikt
válasz Steve_Brown #40 üzenetére
Ez vicc?
-
mjani1172
addikt
válasz Steve_Brown #43 üzenetére
Szerintem mókázol. Vagy sosem ültél semmilyen autóban. Vagy vagy.
-
mjani1172
addikt
Természetesen ültem elektromos autóban. De ott is van zaj, szélzaj, gördülési zaj, szellőzésnek is, az erőátvitelnek is van zaja.
Az meg hogy az ujjaid hogy súrlódnak, még egy teljesen csendes szobában sem ugyanúgy hallható, sok mindentől függ, de persze ez vitaalap, nem mérhető dolog, így bele sem megyek,egyszerűen baromság.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Steve_Brown #48 üzenetére
Majdnem? Te ugratsz.
A? Prius 3-nál egy 3 as Golf is csendesebb.
Igen, volt mindkettő, persze a maga idejében.
Elődje egy Zafira volt, sokkal halkabb volt autópályán.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Steve_Brown #51 üzenetére
Ne most hasonlítsd össze mikor már lefutott, hanem új vagy fiatal állapotában.
Nekem egy 1,8 as volt, automata, elég hosszú áttételekkel, és halkabb volt mint a P3.[ Szerkesztve ]