Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ezekiell

    veterán

    válasz k-adi #33 üzenetére

    A töltőpontok nem arra vannak, hogy 0-ról 80-100ra feltöltsed a kocsid

    Ez nem igaz ilyen általánosan. Egy autópálya mellett Supercharger vagy Ionity pontosan arra való, hogy tolj egy 10-80at. Persze a városban a kis töltők nem arra valók.

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz k-adi #33 üzenetére

    "A töltőpontok nem arra vannak, hogy 0-ról 80-100ra feltöltsed a kocsid, csak mindenki ezt hiszi."

    A cserélhető akkunak nagy távolságok megtételekor lenne jelentősége, a beépített 100-150 km-es hatótávra elég akku pedig a városi kavargást, ingázást teljesen jól lefedi, ettől az autó is sokkal olcsóbb, elhasználódás esetén pedig sokkal kisebb befektetés cserélni és negyed annyi idő alatt feltölthető, így városban is kevesebb ideig foglalsz helyet a töltőponton.

    "Viszont azt se csinálhatod, hogy a nagy aksisokat kitiltod a töltőpontokról, hogy a kicsiknek legyen hely és akkor hátha gyorsabb a sor"

    Nem kell a kitiltósdi, semmi ilyesmiről nem volt szó. Az átlag ember megy évente 16 ezer kilométert, aki ennél többet az majd marad a belsőégésű mellett vagy neki már megéri a nagy hatótávú akku csomagot is megvenni.

    De ugye ez mind elmélet csupán, hiszen a gyártóknak nem érdeke ez, vedd meg a nagy akkucsomagot, ha elhasználtad vegyél új kocsit mert gazdasági totálkár, meg egyébként is ahány gyártó, annyiféle szabvány.

Új hozzászólás Aktív témák