Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz regent #53 üzenetére

    jön a heti reklám a 9-es csomag óvszerrööl. Csak nekem.

    A személyre szabott reklámozással az volt mindig a probléma (és ez a mai napig is fennáll), hogy nem léteznek módszerek a nagyobb tömegek tökéletes analízisére. Szóval a te példádban az óvszergyártó cégnek nem éri meg megfizetni azt a szolgáltatást, amit a te lakóházad nyújt (ahol embereid vannak arra, hogy a felvett videoanyagot stb. kielemezzék), csak azért, hogy eladjon kettővel több óvszert (egyébként az óvszer amúgy is rossz példa, a vásárló saját magának szabja személyre), vagy éppen néggyel kevesebbet.
    Azt meg ilyenkor mindig elfelejtik, hogy a "csak nekem" reklámot meg is kell csinálni, csak neked. Azt meg csinálja a fene, főleg, hogy ilyen téren éppen, hogy globális irányba tolódik a szakma.

    kit érdekel, hogy a cég megfigyeli, hány sört, és milyet veszek ki a hüütööbööl, és melyik TV müüsor szünetében

    Erre egy olyan elképzelés van, hogy a termékek kommunikálnak a hűtőszekrénnyel, opcionális esetben az meg a boltoddal, azaz a macisajtba beépített csip megmondja a hűtőnek, hogy mikor van berakva, mennyi fogy belőle és mikor ürül ki, a hűtő pedig adott esetben rendelést is leadhat, figyelmeztethet a bolti akciókra, újdonságokra. A probléma az ezekkel az egyébként eléggé elvadult ötletekkel, hogy a jelenlegi bolti advertising az impulzusvásárlásra épít, amit viszont meggyilkolna az, ha neked a személyre szabott reklámok miatt vásárlási térképed lenne egy boltban.

    Maga az ötlet, amit mondasz, egyébként jó, de azt ne felejtsd el, hogy nem lehet akármilyen szerződést aláiratni emberekkel. Azaz alá lehet, csak adott esetben érvénytelen.

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák