Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz alratar #8 üzenetére

    Azt, hogy mit használnak fel újra, egyelőre csak a készítők tudják, meg majd nagyjából talán látjuk, ha kijön a játék.
    A készítőtől:
    "In terms of art, there are two huge things that we’ve done in this game. One of them is a dynamic lighting system, so every texture in the game reacts to lighting sources. That means we’ve gone in and painted light masking on every single surface, on every single asset. There are so many textures that we’ve had to paint… just so all the lighting is dynamic. It’s a ridiculous task.
    Also, physicality is everywhere - everything is alive. Everything you stand on, everything you interact with, it moves in time with Ori, in place in the world. It took a very long time to do, but we’re really happy with the results and how it looks. It looks so much better than just being static you know."
    Mellé neten azt lehet róluk találni, hogy a Moon Studios kevesebb, mint 50 alkalmazottat számlál.

    "Továbbá, ez nem egy nagyon bonyolult játékmenet, animációkkal agyon turbozozott játék"
    Ennyire pöpec, precíz irányítással megáldott, "minden a helyén van" érzést keltő játék kevés van, azért azt hozzátenném.

Új hozzászólás Aktív témák