Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz oliblood88 #18 üzenetére
Senki nem mondta, hogy onvezetes. Arra lett a figyelem felhivva, hogy mekkora kulonbseg lehet ket level 2-es szintu rendszer kozott.
Amugy az esetek bo 90%-ban kiderul, hogy vagy nem az onvezeto rendszer okozta a balesetet, vagy direkt atverte a rendszert a tulaj, mert barom volt. Csak errol mar valahogy nem szokott fasza kis szenzaciohajhasz vastagon szedett betus cimlapcikk szuletni...[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
worxland
addikt
válasz oliblood88 #18 üzenetére
Igen, pont olyan, mint egy tanulóvezető. A Teslának van, a többieknek nincs. Egyébként melyik level 2-es segítőfunkció az, ami mellett a vezetőnek nem kell figyelni? Sávtartó, adaptív tempomat, gyalogosgázolás megelőző vészfékezés... Ezek mellett mind kell a vezető folyamatos felügyelete. 72-es betűmérettel oda is van írva.
A tanulóvezető pedig rohamléptekben fejlődik - hónapról hónapra észrevehető a javulás.
Pár éven belül (vagy hamarabb) meglesz a level 3 és akkor a többiek csak néznek ki a fejükből. A level 4-et és pláne az 5-öt hagyjuk, millió esetet el tudok képzelni, amit ember sem tud megoldani.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz oliblood88 #18 üzenetére
"Amikor barmi baleset van" - ja, a cikkben oda is írták, hogy 28 esetet vizsgálnak. 800 000 Teslát adtak el csak az amcsiknál. Az arány nem rossz, és ha a 28 eset felében ki is hozzák az FSD-t hibásnak, akkor is elég jó az arány, ami csak javulni fog.
Amúgy meg elsőre nem szokott minden tökéletes lenni, a hibákból is tanulunk, kérdezd csak meg a repcsi-tervezőket. A repülésbiztonság története a balesetek és az azokat követő javítások/fejlesztések története.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q