Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
"Ezek az árak... " - ja, az 50-70 milliós Plaid+ az 1100 lóerejével és 2 másodperces gyorsulásával, 320 feletti végsebességével igen baráti áron lesz a 3-10x ennyibe kerülő konkurencia mellett. Most már csak lottót kell vennem.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
Engedtessék meg röhögnöm... Nézz meg pár Tesla FSD béta 8.2 videót.
A level 2 autonomy iszonyatosan tág tartomány. Mint ahogy hivatásos labdarúgó a megye III-ban játszó Kovács 13 Béla és Lionel Messi is.[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
Lámpa felismerés és szükség esetén megállás
Automatikus elindulás lámpánál
Elsőbbségadás és biztonságos elindulás (csak ha nem jön senki) - egyenrangú kereszteződésnél is
Elsőbbség felismerése
Körforgalomban autózás
Navigációkövető önvezetés
Automatikus akadálykikerülés (záróvonal-átlépéssel, ha kell - lehet az akadály útépítőbólya, ember, biciklis, kuka, parkoló autó, stb.)
Sebességkorlátozó tábla felismerés és az alapján tempomat-állítás
Automatikus sávváltás (elhaladáshoz, irányváltáshoz)
Kanyarodás (védett és nem védett lámpánál, jobbra és balra, többsávos kereszteződésben is)
Önvezetés felfestés nélküli úttesten
Lassítás fekvőrendőrnél
Teherautó/kamion mellett elhaladásnál nagyobb térhely hagyása félrehúzódással
Adatgyűjtés és küldés a cégnek a szoftver fejlesztéséhez (máshol ezt nem szoktuk szeretni, de itt teljesen érthető)hirtelen ennyi jutott eszembe
Ezeket tudja a Lexus vagy a Camry?
Vagy tudnak valami level 2 trükköt, amivel jobbak a Teslánál?
Persze a Tesla a fentieket még folyamatosan tanulja, így néha/sokszor hibázik benne, de fejlődik napról napra, bétáról bétára[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz oliblood88 #18 üzenetére
Igen, pont olyan, mint egy tanulóvezető. A Teslának van, a többieknek nincs. Egyébként melyik level 2-es segítőfunkció az, ami mellett a vezetőnek nem kell figyelni? Sávtartó, adaptív tempomat, gyalogosgázolás megelőző vészfékezés... Ezek mellett mind kell a vezető folyamatos felügyelete. 72-es betűmérettel oda is van írva.
A tanulóvezető pedig rohamléptekben fejlődik - hónapról hónapra észrevehető a javulás.
Pár éven belül (vagy hamarabb) meglesz a level 3 és akkor a többiek csak néznek ki a fejükből. A level 4-et és pláne az 5-öt hagyjuk, millió esetet el tudok képzelni, amit ember sem tud megoldani.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz oliblood88 #18 üzenetére
"Amikor barmi baleset van" - ja, a cikkben oda is írták, hogy 28 esetet vizsgálnak. 800 000 Teslát adtak el csak az amcsiknál. Az arány nem rossz, és ha a 28 eset felében ki is hozzák az FSD-t hibásnak, akkor is elég jó az arány, ami csak javulni fog.
Amúgy meg elsőre nem szokott minden tökéletes lenni, a hibákból is tanulunk, kérdezd csak meg a repcsi-tervezőket. A repülésbiztonság története a balesetek és az azokat követő javítások/fejlesztések története.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
Rosszul tudod. Az LS level 3-ról meg majd linkeljetek videót, mert addig kamu. Vagy nagyon alternatívan értelmezték a level 3-t.
Ápdét: youtube-on egy (EGY, 1!!!!) másfél perces videót találtam Honda Level 3-ról, az egy kalap sza...móca.[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
Látom, a tények nem zavarnak - informatikai fórumon azért ez kicsit gáz, de a te dolgod. Nekem nem kell erőlködni, bizonygatni semmit - miért tenném, mi értelme lenne? Ott a tecső, mindenki megnézheti maga, mit tud/nem tud jelenleg az FSD beta 8.2. Nem kell hinni benne, objektív tény. Fel is soroltam pár képességet, mind ott van a videókban, nem konteó/hitvita tárgya.
Hogy a törvény (mondjuk inkább, a jelenlegi jogszabályok) mit enged, ahhoz a tudásnak nem sok köze van. Értelmezésed szerint a törvények miatt a Corollád 130 kilométer/órát tud, Sopronban meg csak 50-et. Már félve említem meg, hogy a törvény mást enged a Teslának az USA-ben és mást az EU-ban. Ettől még a Tesla ugyanazt tudja.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH