Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Hopkins95 #9 üzenetére

    De mit vársz ami miatt hosszú távon kifizetődik?

    Mert a pénzügyi szektor ami az angol gazdaság szíve annak nagyja sanszosan költözik. Hosszútávon végülis csak anglia motorja költözik... Az okok pedig elég világos nem tehetik meg, hogy nem férnek hozzá az EUs piacokhoz és fontosabb egy 460milliós piac mint egy 60milliós.

    Mai hír, hogy ha Carlos nem kap !garanciát! arra, hogy a nissanra rakodó vámterhek kompenzálva (10% minden autón) lesznek akkor a következő Qashqai, Juke már nem sunderlandba fog készülni. És ez még mindig jobb mint a GM/Toyota esete akik nem egyes modelleket hanem a komplett termelés elvitelét lengették be. Persze megcsinálhatja az angol vezetés, hogy vastagon a zsebébe nyúl és mindenkinek fizet, csakhát...
    ...

    Tényleg csak 2 plda, amik hosszútávon formálhatják át anglia gazdaságát és mindkettő nagyon nagyon negatív és egyik sem riogatásnak tűnik.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz UnA #29 üzenetére

    Csak hát mindkét ország masszív befizetője az EUs büdzsének és bezony a munkaerő szabad áramlása is megvalósul.

    Ha Anglia vállalja, hogy hasonló arányban befizető lesz ami kb azt jelenti, hogy a jelenlegi szintnél messze többet ad be az eus büdzsébe ÉS marad a munkaerő szabad áramlása akkor igen része lehet a közös piacnak.

    Csak akkor minek eröltették ezt az egészet?

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz szabogabor10 #30 üzenetére

    -A KEUs tagok már kijelentették, hogy ha nincs szabad munkaerőáramlás akkor nincs soft brexit.
    -Brüsszelnek nem sürgős, nem az EUs gazdaság szív brexit miatt hanem az angol. Eközben angol politikusok fognak sorban égni/bukni, ha még 5év múlva sincs semmi.
    -Beindult a hiénázás, Párizs, Frankfurt nagyon szivesen válna London szintű pénzügyi központá.
    -Nissan spanyolba menne, Toyota, Honda és beszállítóik Varsói EU tagokhoz raknák át a gyártást...

    Én baromi szar alkupoziciót látok angol oldalon. Ha közös piac részei akarnak elnni akkor az min jelenlegi szinten zsebbenyulós lesz nekik és marad a munkaerő szabad áramlása is. Ez az amire talán rábólintanak. Innen ld elöző hsz minek részét....

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák