- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Adobe Photoshop
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- XPEnology
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
Új hozzászólás Aktív témák
-
tgbrfv
tag
válasz
Vincent_ #297 üzenetére
Mondd már el, hogy mégis melyik országban lehet gazdasági tevékenységet végezni adminisztráció és minimális adófizetés nélkül?
25 e ft-os havi adó, vagy hagyományos jövedelemadó a bevétel-kiadás alapján (leegyszerűsítve)Ebben mégis mi a "közösségi" jelleg? Semmi azon kívül, hogy lehet értékelni a söfőrt. Minden más szempontból ugyanolyan mint egy hagyományos taxiscég. Ugyanúgy leveszi a sápot a fuvarszervező, ugyanúgy egyéni vállalkozók a vezetők.
Pont annyi a különbség, mint a telefonos vagy netes pizzarendelés között. Furcsa lenne, ha netes pizzarendelésnél ÁNTSZ előírásoknak nem megfelelő pizzériákból is lehetne kiszállítani.A jelenlegi nyugdíjasok nyugdíját meg a feketéző taxisok helyett is fizeted, ami úgy tűnik hogy nem zavar.
Az uber adóoptimalizálásnak meg mi köze a nav elnökéhez? Mindenhol ugyanezt csinálják.
Felháborodtok a hazai korrupción, de tapsoltok annak, amikor multi-/transznacionális cégek ezermilliárd DOLLÁROS nagyságrendben "adóoptimalizálnak"? Uber, Google, Apple, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
it A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) ma a következő címmel adott ki közleményt: 100 százalékos a bukás az Uber sofőrjeinél.