Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    A Lenovonál mindent megteszünk, hogy a vásárlóink kiváló felhasználói élményben részesüljenek.

    Amennyiben az élmény, hogy a legtöbben szétvernék a bolt közepén a gépüket, ja.

    Tudjuk, hogy több millió ember szavaz bizalmat a termékeinknek nap, mint nap, és a mi felelősségünk, hogy minden egyes fogyasztó számára minőséget, megbízhatóságot, innovációt, és biztonságot nyújtsunk. A felhasználói élmény növelése volt a cél akkor is, amikor előtelepítettük néhány felhasználói laptopunkra a Superfish szoftverét.

    Ha a ti felelősségetek akkor tessék is kárpótolni mindenkit. A kereskedőket és az ügyfeleket is, mert nem kicsit szívás a vackaitokkal szerencsétlenkedni.

    Azt gondoltuk, hogy a termék a vásárlói élményt fokozza majd, amely a Superfish szándéka volt eredetileg. Végül nem váltotta be a hozzáfűzött reményeinket és a felhasználóink sem voltak elégedettek, érkeztek panaszok a szoftverrel kapcsolatban.

    Egy 3 éves vadon befogott csimpánz is megmondta volna 1 perc után, hogy ez nem fokoz semmit, max a vérnyomást. Miért kell a bullshit gyerekek?

    Gyorsan döntöttünk és cselekedtünk, amint ezek az aggályok felmerültek. Sajnáljuk, ha bármely felhasználónknak kényelmetlenséget okoztunk – folyamatosan azon vagyunk, hogy az egyes tapasztalatokból okulva javítsunk azon, hogy mit és hogyan csináljunk a jövőben.

    Dehogy sajnáljátok. Ha sajnálnátok nem ótvarékos szemetet gyártanátok és adnátok ki a garit a TMX-be.

    A tisztánlátás végett: a Lenovo soha nem telepítette ezt a szoftvert egyik ThinkPad laptopra, Lenovo asztali gépre, vagy okostelefonra sem.

    Mert tudtátok, hogy ezt a fost ha meglátja valaki hozzáértő körökben is, mint a macskát sz@rni vágja ki a gépeiteket az ablakon. Ezt hívom úgy, hogy beismerés.

    Soha nem telepítettük egyetlen vállalati termékre sem, legyen szó szerverekről vagy tárolókról és ezeket semmilyen szinten nem befolyásolta, és többé egyik Lenovo eszközön sincs telepítve a Superfish.

    Lásd fentebb.

    Ezenkívül a következő heteket arra fogjuk fordítani, hogy az ügy végére járjunk és levonjuk a következtetéseket, hogy mit csinálhatunk jobban.

    Én tudom. Első körben kirúgjátok magatokat, utána pedig keresünk 1-2 embert aki csinál valamit, nem szövegel.

    Beszélünk majd a partnereinkkel, a területek szakértőivel és a felhasználóinkkal is, és összegyűjtjük a visszajelzéseiket.

    És mikor beszéltek a partnerekkel? Mert tesztek a viszonteladókra magasról, de a magas jelen esetben sztratoszféra.

    E hónap végére elkészülünk egy tervvel, amely a Lenovot és az iparágat segítheti majd egy átfogó ismeretanyaggal az adware-ekkel, előtelepítésekkel és biztonsággal kapcsolatban.

    Terv? Minek. Elmondom: nem rakjuk tele szutyokkal a rendszert. Egy Thinkpad recovery felrakása után az x220-on besírtam, hogy ezt a rakat vackot mégis minek? És ez egy TP.

    Készek vagyunk arra, hogy felelősséget vállaljunk a termékeinkért, az Önök élményeiért és az új kezdeményezésünk eredményeiért.

    Ismét elhangzik a kedvencem a felelősségvállalás. Ez miben fog megtestesülni? Tippelek: szokás szerint semmiben.

    Szép nyilatkozat, szépen megindult a Lenovo egy ideje a lejtőn, de ez már így lassan pince.

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Tikakukac

    titán

    válasz kakuk.tamas #18 üzenetére

    Értő olvasás van.

    Thinkpadre és üzleti gépekre nem került soha a Superfish. Csak konzumerekre. Ellentmondás az legalább nincs, itt legalábbis.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák