- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Synology NAS
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dajkopali #18 üzenetére
Ehhez azért az is kell, hogy a jelenlegi taxi-árakhoz képest drasztikusan csökkenjen az önvezető taxik ára, mert akinek ma nem éri meg taxival járni, annak 20 év múlva se fogja megérni, ha a jelenlegi árak maradnak. Márpedig a cikk is említi, hogy ugyanannyiért visz az önvezető taxi, mint a sofőrös, és általában az előnyök között se szokták emlegetni, hogy a nyilvánvaló pozitívumok mellett ez megfizethető is lenne, márpedig elsősorban azon fog múlni az elterjedése, mert manapság nem autót fenntartani nagy luxus, hanem rendszeresen taxival járni.
-
félisten
válasz dajkopali #18 üzenetére
Garantáltan nem fog megszűnni a saját tulajdonú autó fogalma, legfeljebb kevesebb lesz belőle.
Nagyon sokak számára egészen egyszerűen nem megoldás a megosztottautó-használat, mivel nem tud garanciát biztosítani arra, hogy bármikor rendelkezésükre áll a szükséges jármű. Vannak tipikus csúcsidőszakok, amikor nagyon sokaknak kell jármű, mégpedig jellemzően magas fontossági szinten.
Másrészt az autó a legszemélyesebb használati tárgyunk, ami összevetve a birtoklás iránti nagyon erős, alapvető igényünkkel azt jelenti, hogy nagyon sokak számára egyszerűen fontos a saját autó birtoklása. Lehet, hogy napi szaladgálásra, ütni-verni esetleg szívesen beszáll egy megosztott járgányba, de nagyon-nagyon sokan mindig is szívesen fognak áldozni arra, hogy a személyes terük kiterjesztéseként egy saját autóba is beüljenek és beültessék a családjukat.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Gerasz
aktív tag
válasz dajkopali #18 üzenetére
20 év múlva itthon a most megjelenő autókkal fognak közlekedni, amennyiben az lityós, háromhengeres motorok még működnek majd. Én inkább 50 évre becsülném ezt az időtávot.
Nagyon korlátolt az, aki itt birtoklási vágyról meg a vezetés élményéről szövegel a jövő kapcsán. Az első autókból ezek a figurák a galoppozást meg a nyerítést hiányolták. Van az az adómérték, ami felülírja majd a birtoklási vágyadat, a vezetési élményért meg mehetsz majd zárt pályára.
-
HDR123
tag
válasz dajkopali #18 üzenetére
Csak abba is gondoljunk bele hogy én nem csak magamat szállítom, hanem mondjuk el kell vinnem a családom, hangszerem, nagyobb cuccot megveszek, vagy eladok stb...
Nekem nem tetszik az hogy nem birtokolhatok.
Logisztikázzam majd le hogy mikor hova menjen egy autó.Ma is lehet saját autód olcsón, veszel egy Suzuki Swift-et 100-200e Ft-ból, kb ennyi az éves költség is mindennel ha nem mész sokat. Ha ez nem térül meg, akkor nem kell autót birtokolni, a fenti megoldás jó, vagy a bringa/tömegközlekedés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elektromos autók - motorok
- Apple notebookok
- Viccrovat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest