Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz petymek #16 üzenetére

    Ráadásul még életszerűtlen is, mert ha mondjuk a vevő a kiskerbe viszi a gyártói garjegyes terméket javítani, az elviszi a márkaszervizbe, ott elkészül, akkor ott az elkészülés idejének azt a napot írják a jótállási jegyre, és annyival hosszabodik a jótállás (ezt a részt a szerviz tölti ki és a másodpéldánya náluk is marad), Namost tegyük fel, hogy dec. 23-én elkészül valami, értesítik a kiskert, egyben bepecsételik a 23-ai dátumot. A kisker nem ér rá elmenni érte dec. 24-én, 28-a az első munkanap, tehát papír szerint bukott a vevő 4 nap garit, miközben ténylegesen 28-a előtt esélye sem volt használni a terméket, mert az még nem volt a kiskernél.

Új hozzászólás Aktív témák