Új hozzászólás Aktív témák

  • borg25

    senior tag

    LOGOUT blog

    Ezt vajon mennyire lehet garanciális problémának tekinteni?
    Mármint a gyártó azt is ígérte, hogy a színek helyesek, a panel nem veszít a minőségből, aztán mégis csak láttunk már beégett képernyőt, aztán ha az embert garanciaidő után van, mehet a sóhivatalba. Ezt is fel lehet fogni, hogy működött, aztán egyszer csak nem. Itt mondjuk azt lehetne elmondani, hogy a frissítés után nem működöt, tehát a gyártó rontotta el, és nem garanciába javítsa, vagy mert ott virított a kézikönyvben, hogy ezt a funkciót tudja, hanem azért mert ő rontotta el, ha én is betörök egy üveget, és rám lehet bizonyítani, akkor nem a biztosítónak kell fizetnie, hanem nekem. (Max előbb fizet a biztosító, én meg fizetek a biztosítónak.)
    Ha viszont nem megszüntetné a funkciót, hanem elkezdene akadozni, az már más lenne....

Új hozzászólás Aktív témák