Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Eléggé úgy tűnik, mintha csak a gamer igények lennének figyelembe véve, miközben az OpenGL tán pont a pro felhasználás terén erős. Így viszont látnám értelmét egy alap OpenGL csomagnak, Gamer és Pro/Work kiterjesztésekkel.
-
Meteorhead
aktív tag
Ez az utosó bekezdés annyira utopiszikus, hogy már én is csak mosolyogni tudtam rajta. Az meg, hogy domináns API-vá nőné ki magát... hát persze. Amíg vannak olyan elbazsevált piacterek, amik tök önkényesen kizárnak technológiákat (lásd Google Play és OpenCL, avagy Windows Store és OpenGL/CL), addig nincs esélye a Khronosnak.
Számomra egyébként bámulatos, hogy milyen kevés stúdió használja a Windows Store-t és inkább a Steam-nek szavaznak bizalmat, amikor az egy nagy rakás ****, ha biztonságról van szó. Egy crack-elt steam.dll és szevasz; szemben a Store appokkal, ahol a fájlokhoz sem férsz hozzá, és ha mókolsz velük, el sem indul. Amennyi Steames/Androidos játékot crackelnek, kezdem osztani a kevésbbé népszerű álláspontot, hogy csak Windows Store-ba érdemes publikálni, ami kellően védi a programot.
-
LordX
veterán
válasz Meteorhead #2 üzenetére
Ja, csak a Windows Store-ban ördögszekereket fúj a szél, míg a Steam-re rá lehet kötni a pénzpuskát ha értelmes játékot töltesz fel. Nem azért teszik fel a fejlesztők a játékot bármilyen store-ba, hogy kezelje a DRM-et nekik, hanem mert el akarják adni.
-
félisten
válasz Meteorhead #2 üzenetére
Lehet, hogy a steam-en az eladások így is nagyobbak, nem?
pl. 1000 letöltés 20%-a (80%-os warez esetén) nagyobb, mint a 100 letöltés 100%-a.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Hakuoro
aktív tag
válasz Meteorhead #2 üzenetére
Pl a modolásnak eléggé keresztbe tenne, ha nem láthatnám a Skyrim fáljait.
Utálom a lezárt, pénztermelésre optimalizált programokat. SZVSZ rossz irányba halad a piac...[ Szerkesztve ]
-
M@trixfan
addikt
Legyen úgy, legyen komoly alternatíva az OpenGL! Elég nehéznek látom én is erre az esélyt, de nagyon nem bánnám. Az szerintem nem igazán probléma, hogy a gamer szükségletekre mennek rá, az majd szépen magával vonja a pro oldalon a gyorsulást. Legtöbb esetben ott úgyis "csak" a precizitást kell növelni a sebesség rovására, de nem az igényli a nagy fejtörést szerintem. Én főleg OS X alatt szeretném ha a 3D megugrana és nem a Metal, illetve a Swift kivárásával. Sajnos most olyan a helyzet, hogy komolybb 3D és Videó munkafolyamatokra egyszerűen jobb Windows alatt a környezet, minden gyorsabb és több minden támogatott. Mondjuk cserébe nincs ProRes, szóval oda-vissza megvan a jóság Na mindegy én azért nagyon szurkook az OpenGL-nek.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem látom, hogy annyira különbözne a professional és a gamer általános piac igénye. Mindkettő többszálú végrehajtást, egységes shader fordítást, minimális többletterhelést és más hasonló dolgokat akar. Ugyanaz az API jó lesz mindkét területre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #11 üzenetére
A stabilitás ezzel a modellel is működik. Sőt, jobb lesz, mint a régi OpenGL-lel, mert a driver mint kiszámíthatatlan tényező nem létezik majd.
Ez is megbízható lesz. Csak nem új driver után kell nézned, hanem a programot kell frissíteni a legújabb verzióra.
Az egyéni igények esetében nyilván lényeges könnyítés lesz, hogy a VRAM közvetlenül hozzáférhető, így ha egy szoftvercég valami extra dolgot akar, akkor ahhoz nem szükséges egy hardvergyártó segítsége, vagy egy új OpenGL kiterjesztés. Mindent meg lehet oldani a programkódon belül. Az egyéni igények ezzel az iránnyal szárnyalni fognak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mzso
veterán
válasz Meteorhead #2 üzenetére
Kb 0 bizalmam van a Khronosban és az opengl-ben. Szerintem legvalószínűbb, hogy jó későn is jön és elavult és vagy silány lesz.
-
Sir Ny
senior tag
az androiddal lesz valamikor valami, vagy a kuglinak nincs tervbe véve hogy esetleg játékra is vonzóvá (és alkalmassá) alakítsa a rendszerét?
-
-
pakriksz
őstag
kezdetben a directx is ilyen volt: elavult és silány, viszont az m$-nek sok volt a pénze
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Meteorhead
aktív tag
Ha összeszámolnám hány Steames játékot vettem meg, és hánnyal játszottam, akkor nem biztos, hogy kijönne a 20-80%-os arány. Szerintem az űber gáz, hogy a játékok 95%-át meg lehet találni torrent oldalakon. Ennyi erővel feltölthettem volna FTP szerverre is a játékomat, és adomány PayPal címet is kirakhatnék, mert Steamen is csak az veszi meg a játékokat, akinek elvi kérdés, hogy megvegye.
(Személy szerint én is így vagyok vele. Miután beletoltam Divinity: Original Sinbe 30 óra játékidőt, és baromira tetszett, megvettem, mert igazából csak azzal játszottam hetek óta, akkor meg miért másik játékra adjak ki pénzt? Akkor fog több olyan játék készülni, amilyet szeretek, ha megveszem azt ami már elkészült. Persze lehet, hogy ez a warez dolog csak ennyire keleten ilyen erős.)
A Steamnek csak a lendülete nagy, de semmi más érve nem szól mellette. A Blizzard saját API-ja nem csak mentéseket kezel, de félkész játékkal is lehet játszani!! Ha olyan pályához érsz, ami még nincs meg, akkor gyorsan lekapja és már mehet is. Win Store pedig atom biztonságos. (Tudjuk, mindent fel lehet törni.)
-
LordX
veterán
válasz Meteorhead #18 üzenetére
FYI, ezeket a Steam is tudja, csak bele kéne programozni a játékba.. Blizz játékokba se magától került bele.
-
Dr. Akula
nagyúr
"Jó kivitelezés mellett az új generációs OpenGL akár domináns API-vá is válhat az AAA kategóriás PC-s játékok piacán,"
Azzal meg könnyebb lenne Linuxra portolni a játékokat, ami után a következő kérdés az lenne kell-e fizetni a Windowsért, vagy jó a free Linux, ami az MS-nek nem érdeke, biztos keresztbe fog tenni.
-
leviske
veterán
válasz Meteorhead #18 üzenetére
Mennyi az esélye annak, hogy azt a messze nem 20%-nyi warez játékodat megvetted volna, ha csak win store-ban elérhető? Ehhez képest meg mennyi plusz problémát szülne a vásárlóknak?
-
wjbhbdux
veterán
válasz Meteorhead #18 üzenetére
halkan megjegyzem hogy az első steam beta 2002ben úgy működött hogy letöltötte a játékaik menüjét, és ahogy beléptél egy szerverre az oda szükséges többi tartalmat. azóta is megvan a steamworksben a lehetőség ennek a beépítésére minden fejlesztő számára, de igazából barmira igénytelen a wowban is hogy ott egy fal amíg betölti a 200 méterre levő textúrákat a blizzardnak is csak azért kell hogy több embert csaklizzon be a free trialjaival a 60 euro kifizetésére, nem egy kényelmi szolgáltatás hanem átverés.
windows storera meg nem is tudom mit mondjak.. egy szaros tableten lehet keresnék ott bármit, de PCn elő nem fordul hogy megnyissam a store appot. ja de, a weather appot frissítem.
az meg nincs benne a hírbe, hogy az előadást a source2, az unreal, a unity és a frostbite enginek programozói tartják az új openglről, tehát az összes komoly engine támogatni fogja valószínüleg elég könnyedén. innentől meg csak azon múlik a dolog hogy le tudják-e nyomni a DX12-t teljesítményben
/s
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nők, nőügyek (18+)
- DJI topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Hibátlan - ASROCK RX 570 Phantom Gaming D Radeon 4GB GDDR5 VGA videókártya
- Gainward Phoenix RTX3080
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest