Új hozzászólás Aktív témák
-
AAAgold
senior tag
"Gyakorlati példával ezt úgy lehetne szemléltetni, hogy van egy nagyjából 1 ezredmásodpercnyi számítást igénylő grafikai feladat, amely nagyon enyhe terhelést fejt ki a shader processzorokra, míg lesz egy szintén nagyjából 1 ezredmásodpercnyi fizikai szimuláció, ami szinte csak a shader processzorokat terheli. Ezt összeadva 2 ezredmásodpercnyi munka jön ki, de az asszinkron feldolgozással megoldható, hogy a két feladat végrehajtása egyszerre történjen, így tulajdonképpen összesen csak 1 ezredmásodpercnyi processzoridőt kell beáldozni."
nem arról van itt szó, hogy amíg összesen eltelik egy "műveleti ciklus", pld. 1 képkocka megjeleníthető, azalatt a shader részek üresjáratát kihasználják a fizikai számításra is? és emiatt lehet asszinkron feldolgozásról beszélni? mert azt írtad, hogy a shader dolgozik 1ms-t, meg mégegy 1ms-t, összesen 1ms (cpu) idő alatt
de ez számomra logikailag értelmezhetetlen, hiszen ha időegységet használunk, akkor 1ms idő alatt csak 1ms idő tud eltelni - vagy pedig a shaderek nem dolgoznak 1ms-t a cpu 1ms-nyi munkája alatt és ezért van "idő" az egyéb műveletekre is
update: azt hiszem félreértelmeztem kicsit a szöveget, most már nem látom magam előtt, hogy a shader is 1ms-t dolgozna a grafikával, majd ezután még 1ms-t a fizikával - my bad
[ Szerkesztve ]
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- PlayStation 5
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- World of Tanks - MMO
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autóhifi
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- XPEnology
- További aktív témák...