Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Béééla

    őstag

    válasz galocza #9 üzenetére

    Sőt, semmi piactorzító hatása nincs a dolognak, nincs benne tiltott állami támogatás se, versenytilalmi etwaslovas-ba pedig végképp nem ütközik!

    Bélabá

  • Béééla

    őstag

    válasz zolij #14 üzenetére

    Számos országgal szemben nálunk volt már arra példa hogy hazai cég "nem érdemelte ki" az állami támogatást, ellenben óriáscégek mint Audi vagy BMW valami oknál fogva nem torzítják a piacot ha kapnak 40 millió eurót de ugyanez már nálunk Commission has opened an in-depth investigation to assess the compatibility of aid by Hungary to Volkswagen/AUDI in Győr, because it has concerns that, in view of the strong market position of the beneficiary and the difficult market situation, the aid could harm competition.

    Bélabá

  • Béééla

    őstag

    válasz dabadab #35 üzenetére

    Kommentelés előtt kéretik megnézni hogy elmúlt-e a hallucinogén szerek hatása, mert még a végén olyat sikerül látni ami nincs is ott ;)

    @hallador
    Igen, csak csúnya elmaradt balkánisztánban lopnak mint a gép, bezzegnyugaton a képviselő már akkor lemond amikor valaki megcsöngeti a telefonját korrupciós szándékkal.
    Lehet hogy foglalkoztat az audi 13e embert plusz beszállítókat, de mi akadálya lenne egy hazai cégnek? Ja hogy akkor a kiáramló és beáramló mani még a végén egyensúly felé dőlne és nem kellene (és nem lehetne) mutogatni hogy köldökzsinóron táplálják a magyar ugart puszta jószándékból.

    [ Szerkesztve ]

    Bélabá

  • Béééla

    őstag

    válasz Lenry #42 üzenetére

    Alhangon 150 év lemaradásunk van tőkeileg. Amíg nálunk épp Petőfiék lázadoztak, addig nagy német (és egyéb külföldi) cégek alakultak és gyűjtötték a manit. Persze, mondjuk azt hogy vesztettünk, majd leszünk összeszerelőcsarnoka mindenkinek de akkor meg be lehet fogni hogy milyen szar itthon :U
    Valahol mindenki elkezdte, sőt volt nekünk buszgyárunk is, meg sok egyéb. Ja hogy az erőfeszítést igényel? Anélkül nem lesz sose jobb...

    @0P1
    Ez most komoly? Hazai autógyártó cégre gondolsz?
    Nem konkrétan autóipari, bármilyen ipar. Az autóiparban jelenleg behozhatatlan előnye van a nagyoknak (gondolok itt például az euro 9001-es normára amit még ők se tudnak tartani trükközés nélkül, viszont kéjesen rángatnák a friss konkurenciát a tesztpadra hogy megfingassák) de nem csak kocsigyártás van a világon...

    @dabadab
    Azért érdemes megjegyezni, hogy az Audi csak egy győri gyárbővítésre annyit költött, mint amekkora a leggazdagabb magyar (Csányi) komplett vagyona.
    És hozzánk könyvelik el azt az EU-s támogatást ami nekik ment, lám Magyarország mennyit kap. A kecskeméti merci gyárban meg kiöregedett-levedlett robotokkal gyártanak, kíváncsi lennék vettek-e oda új robotokat hogy aztán néhány könyvelői tollvonással helyet cseréljen a húsz éves és fiatal robi ;)

    [ Szerkesztve ]

    Bélabá

  • Béééla

    őstag

    válasz hallador #47 üzenetére

    Most már értem, miért van a PH-n fizetős letiltás :U
    Bocs, de a sarkított, személyeskedő-lehülyéző, mellette részleteket kiragadó árnyékboxhoz keress mást ;)
    (és ha sok filmrészletet vágsz be, attól lesz igazad?)

    Bélabá

  • Béééla

    őstag

    válasz hallador #49 üzenetére

    A cáfolatok hagyják ki az objektivitást.

    eladtak szaré húgyé mindent, csak, hogy csányi bácsi gazdagodjon
    és
    Ajjaj meg Jászberényben, hűtő szerszámgép gyár, Ikladon az Imi, Vácon az Izzo, Forte, Fiece az megvan, hogy mindet magyarok adták el, a saját önös érdekéből, a szocializmus bukása után?

    Ezekből csak a rendszerváltás utáni privatizációt felejtetted ki, ezeket nem az új tulajaik alapították és futtatták fel hanem ilyen-olyan kerülőúton szerezték meg majd tömték meg saját zsebeiket. Nem gondos-szorgos tulajdonosokról van szó hanem olyanokról akik biztosítási csalásért inkább leégették a gyárat-raktárat.

    Kár hogy a magyar emberek éhen halnának nélküle a magyar gazdaság meg Mongolia szintjén lenne ha nem lennének itt persze erre csak a magyar emberek nem tehetnek gondolom...
    Tehát a magyar GDP-t az a pár autógyár adja. Nézz mást hülyének!

    Azt beleszámítottad, hogy az Audi 2000 óta a világ legnagyobb motorgyára, és már 2008-ban 7000 embert foglalkoztatott, ami azóta majdnem duplájára nőtt? Bezzeg amikor brókar marcsi
    És itt bármi, aki három agysejtnél többel rendelkezik, leteszi a kardot mert látja hogy almát a zetorral.

    Ugye mennyivel szarabb, amikor a szemét multi bejelent teljes bérrel meg kifizeti a túlórád, maradjunk az audinál. Bezzeg amikor a Balatonnál a seggarc rozi bejelent 4 órába és reggel 6-tól este 10ig tolhatod borítékos 200 000ért, mi mennyivel frankóbb már nem?
    Kár hogy nem ugyanazokkal a feltételekkel indul a kettő, az egyiknek több év adókedvezmény, zöld mezős beruházás és minden várja, a másikat a NAV ellenőr, de persze csak és kizárólag szar magyar munkáltató van mert megírtad.

    Amiről természetesen csak Brüsszel, párhuzamos, és Buzi hidrák tehetnek a sivatagban....
    És csodálkozol miért nem akarnak árnyékboxolni veled.

    Tényleg? És hallod szerinted lehetne 20 éves robotokkal eladni mondjuk USA-ban, Japánba prémium autókat? Esetleg húgyos józsi-t nem láttad a hatlapfejű esztergával a merci gyárban, meg az fémmaróval szaladgálni kőbányai sörrel a kezében a kecskeméti adótorony tetején...
    Persze szigorúan csak hátra nyilazva a lovon, mert hogy máshogy....

    Nem fogod fel a kijelentést se, aztán LSD-s trippeket írogatsz le.
    Na EZÉRT nem érdemes egy szót se pazarolni az agymenésedre!

    Bélabá

Új hozzászólás Aktív témák