Új hozzászólás Aktív témák

  • .OM.

    aktív tag

    Sziasztok,

    Az alma 10 éve még a pontosság és az innováció jelképe volt. Amíg mindenki röhögött a bugos win95-ön, professzionális felhasználásra (nyomda, fotolab, tervezés) természetes volt, hogy almát használtak.

    Ebből az erkölcsi tőkéből indult növekedésnek a cég. Mára a világ egyik leggazdagabb cége, és legerősebb márkája. A márkahűség tette naggyá a céget, az egyszerű ember, aki megveszi a termékeiket bizalomból.

    Ha egy cég visszaél ezzel a hűséggel és a nagy szavak mögül eltűnik az a megbízható háttér, ami miatt az emberek őt választották az nem fair.

    Mára az üzleti élet troll-jai lettek szerintem. Miközben a tisztességesség határait súrolják a piacon és visszaélnek annak kétértelmű szabályaival, hülyítik a népet a nagy ígéretekkel. Sokszor nyúltak mellé az utóbbi időben, pl siri és a imap (csak a legnagyobbak) és ezek mindegyike nagy beharangozást követően buktak meg, mint teszteletlen megbízhatatlan eszközök.

    Egy ekkora vállalat nem engedheti meg, hogy félkész munkát adjon ki a kezéből, főleg nem ilyen árazás és marketing mellett, ilyen elődök árnyékában..

    Sajnálom..

    .om.

    ex .Oldman.

Új hozzászólás Aktív témák