Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sh4d0w

    nagyúr

    LOGOUT blog

    "Nem sokkal később az Nvidia a GeForce 4 Ti sorozattal rászámolt az ATI-ra"

    Ez erőteljes tévedés, a 8500-akból voltak olyan kártyák, amelyek bizony legyőzték a GF4Ti-t a különböző teljesítményteszteken. Amikor az nV rászámolt az ATi-ra, az a 2900-as korszakban volt: volt egy nagyon jó statikus architektúrájuk, csak nem tudták a benne rejlő potenciált kiaknázni. Itt köpött az AMD a levesbe a cég felvásárlásával. A Transmeta mérnökeinek volt tapasztalatuk a statikus rendszerek működetetésével, AMD-ék néhányat kölcsönkértek a cégtől, míg néhány ATi mérnök meg odament tanulni a Transmetához. Így született meg a 38xx sorozat AMD-nél, ami óriási pofáraesés volt az nV-nek - és ez azóta is vissza-visszatérő rémálom a 4-es, 5-ös és 6-os Radeon sorozatnál.

    Érdekes, hogy minden 3dfx-szel foglalkozó írás elfelejti megemlíteni: a játékgyártóknak sem kellett a cég, mivel a Glide SDK-ért fizetni kellett, míg a D3D és az OpenGL SDK-k ingyenesen hozzáférhetőek - és ez szintén hozzájárult a cég bukásához.

    https://www.coreinfinity.tech

  • sh4d0w

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Egon #29 üzenetére

    Az általad linkelt MAYA-teszt pontosan azt mutatja, hogy a GF3 az ATi-val szemben nem nagyon rúgott labdába, a GF4 is akkor, ha FSAA-t használtál, a második tesztnél meg külön jó, hogy 64 bites 9100-hoz linkelsz tesztet, amivel azért az összehasonlítás nem kicsit fals. Íme egy táblázat.

    #33: talán nem voltam elég akkurátus, de a kedvedért korrigálom.
    Kivégzés helyett talpon maradt az ATi és folyamatosan úgy finomították az R600-at, amivel az nV nem tudta tartani a lépést - így most jobb?

    Az első X sorozat teljesen értelmetlen volt, mivel csak SM2-t tudott - hasonló baki, mint az FX - bár az szimplán szar volt.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.coreinfinity.tech

Új hozzászólás Aktív témák