- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Router gondok
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Synology NAS
- Windows 11
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norb79
őstag
Hát a kezdeti időkben esetleg, amikor még 4-5 lóerő alatti kocsikat készítettek, akkor amikor kitalálták ezt az arányszámot.
A nm is ilyen most már, arra is van vmi sztederd és megnézik, hogy az adott teljesítmény minek felelne meg a skálán rengeteg változót állandónak feltételezve és akkor annyi nanos.
És amúgy ez is annyira van összhangban a valós csíkszélességgel mintha egy 150 lóerős kocsiból kivennénk a motort és elé kötnénk 150 lovat és próbálnánk 190re gyorsítani az autópályán... -
tibaimp
nagyúr
Így van az, ahogy a Cifu kolléga által is belinkelt képeken ill. cikkben. Több a marketing a nm-ek mögött, mint a valós számok!
Amúgy meg ennyit, az Intel féle, sokak által gúnyolt 14+++ gyártási technológiáról, jó értelemben.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
bteebi
veterán
Ez is igaz valahol, de ettől függetlenül azért volt némi sztenderdiálás, ha nem is olyan volt, mint ma az SI. Mindenki a saját sztenderdjét használta, és az már önmagában elég szerintem, még ha okoz is némi zavart az erőben. Elég azt tudni, hogy egy lóerő az kb. 736 W.
Talán valamelyik BME-s tanár mondta azt, hogy egy lóerő az a teljesítmény, amibe egy átlagos ló beledöglik.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.