Új hozzászólás Aktív témák
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #37 üzenetére
Igen, hasonlítani akarom a nem létezô Merci Level 3 önvezetést a létezô Tesla Level 2 önvezetéshez. Sikerült eljutnunk ide kb. 2 hét alatt és vagy 40 komment után.
Hasonlítsuk össze két autógyártó önvezetését. Erre várom a videót tôled. Mit tud a Merci ( nem EU korlátozva ) a Tesla ellen felmutatni. Nézzük.
Megint leírod a EU jogokat, nézzük Amerikát vagy Kanadát akkor, jó? Mutasd mit tud Amerikában.
9 éve tudja, ezt tudjuk? Tehát akkor az nem államtitok, nem kísérleti rendszer. 9 éve a publikus önvezetése mûködik városokban.
Ezért most 2022-ben nem merik kiengedni az utcára? XD
Csak profi tesztpilótákat mernek beültetni, mert egy átlag embert megölne.
9 éve tudja már és még mindig sehol nincsenek? Szegény Elon, rá mondjuk hogy mindig ígérget. " Majd jövôre, az év végén, két hét múlva stb. " -
dabadab
titán
válasz Shadowbull #37 üzenetére
Már megint egy korlátozottan elérhető kísérleti rendszert akarsz minden áron egy kereskedelmi forgalomban megvehető, típusengedélyezett rendszerhez hasonlítani.
Az FSD Betában százezren vannak, ez szerintem több, mint ahány usert mondjuk a Merci level 3 rendszere fel tud mutatni, szóval ennyit arról, hogy melyik a "korlátozottan elérhető".
És igen, nyilván ezeket lehet összehasonlítani, mert ezek azok, amik ténylegesen ott vannak a végfelhasználóknál és van róluk gyakorlati tapasztalat (értelemszerűen a Tesláról sokkal-sokkal-sokkal több, mint a Mercedesről, de hát ne kukacoskodjunk).
A szóbeszéd arról, hogy a mindenféle titkos fejlesztés mennyire fasza az a "de nekünk otthon sokkal jobb izénk van" érvelés, amit utoljára óvodában lehetet komolyan venni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
ddekany
veterán
válasz Shadowbull #37 üzenetére
Szerintem ez a Mercedes Level 3 egy ilyen pillanatnyi kis győzelem, de hosszú távon az fog dönteni, hogy a nehezebb problémák megoldását gátló igazán nagy mérnöki buktatókat ki tudja majd előbb (vagy valaha) megugrani. A Mercedes mostani Level 3-a alapján erről nem tudunk mondani semmit, mert az autópályai araszolás jóval egyszerűbb feladat, mint hogy juss el egyik pontból a másikba a belvárosban, egy sima Google térkép alapján. Persze utóbbi meg eléggé elérhetetlennek tűnik. Viszont egyértelműen meg van a szándék, hogy az FSD Beta "kéz bilibe lógatás" miatt kiszenvedett rész funkciókat elkezdjék használni az egyszerűbb reálisan elérhetőbb funkciókban, mint akár az alapból járó ütközés elkerülésbe (ez ami befékez, vagy elhúzza a kormányt ha nagyon biztos benne, hogy épp balesetet csinálsz). Lásd pl. itt: https://youtu.be/jPCV4GKX9Dw?t=1633. Az az occupancy network ami a bemenete a Collision Avoidance-nek, az ugyan az, amit az FSD beta használ. Szóval ezzel kell majd versenyezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Microsoft Excel topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ukrajnai háború
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Acer notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen