Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyerek01

    tag

    válasz Shadowbull #37 üzenetére

    Igen, hasonlítani akarom a nem létezô Merci Level 3 önvezetést a létezô Tesla Level 2 önvezetéshez. Sikerült eljutnunk ide kb. 2 hét alatt és vagy 40 komment után.

    Hasonlítsuk össze két autógyártó önvezetését. Erre várom a videót tôled. Mit tud a Merci ( nem EU korlátozva ) a Tesla ellen felmutatni. Nézzük.

    Megint leírod a EU jogokat, nézzük Amerikát vagy Kanadát akkor, jó? Mutasd mit tud Amerikában.

    9 éve tudja, ezt tudjuk? Tehát akkor az nem államtitok, nem kísérleti rendszer. 9 éve a publikus önvezetése mûködik városokban.
    Ezért most 2022-ben nem merik kiengedni az utcára? XD
    Csak profi tesztpilótákat mernek beültetni, mert egy átlag embert megölne.
    9 éve tudja már és még mindig sehol nincsenek? Szegény Elon, rá mondjuk hogy mindig ígérget. " Majd jövôre, az év végén, két hét múlva stb. "

  • dabadab

    titán

    válasz Shadowbull #37 üzenetére

    Már megint egy korlátozottan elérhető kísérleti rendszert akarsz minden áron egy kereskedelmi forgalomban megvehető, típusengedélyezett rendszerhez hasonlítani.

    Az FSD Betában százezren vannak, ez szerintem több, mint ahány usert mondjuk a Merci level 3 rendszere fel tud mutatni, szóval ennyit arról, hogy melyik a "korlátozottan elérhető".

    És igen, nyilván ezeket lehet összehasonlítani, mert ezek azok, amik ténylegesen ott vannak a végfelhasználóknál és van róluk gyakorlati tapasztalat (értelemszerűen a Tesláról sokkal-sokkal-sokkal több, mint a Mercedesről, de hát ne kukacoskodjunk).

    A szóbeszéd arról, hogy a mindenféle titkos fejlesztés mennyire fasza az a "de nekünk otthon sokkal jobb izénk van" érvelés, amit utoljára óvodában lehetet komolyan venni.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

  • ddekany

    veterán

    válasz Shadowbull #37 üzenetére

    Szerintem ez a Mercedes Level 3 egy ilyen pillanatnyi kis győzelem, de hosszú távon az fog dönteni, hogy a nehezebb problémák megoldását gátló igazán nagy mérnöki buktatókat ki tudja majd előbb (vagy valaha) megugrani. A Mercedes mostani Level 3-a alapján erről nem tudunk mondani semmit, mert az autópályai araszolás jóval egyszerűbb feladat, mint hogy juss el egyik pontból a másikba a belvárosban, egy sima Google térkép alapján. Persze utóbbi meg eléggé elérhetetlennek tűnik. Viszont egyértelműen meg van a szándék, hogy az FSD Beta "kéz bilibe lógatás" miatt kiszenvedett rész funkciókat elkezdjék használni az egyszerűbb reálisan elérhetőbb funkciókban, mint akár az alapból járó ütközés elkerülésbe (ez ami befékez, vagy elhúzza a kormányt ha nagyon biztos benne, hogy épp balesetet csinálsz). Lásd pl. itt: https://youtu.be/jPCV4GKX9Dw?t=1633. Az az occupancy network ami a bemenete a Collision Avoidance-nek, az ugyan az, amit az FSD beta használ. Szóval ezzel kell majd versenyezni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák