Új hozzászólás Aktív témák
-
fogod a láncot, rákötöd az autóra is, meg a bokorra is.
majd jól hátratolatsz, hogy legyen hely lendületet venni.
ezután nagy lendülettel elindulsz, lesz egy pont, ahol megfeszül a lánc, utána egy rövid távon elkezded hajlítani a bokrot, majd ha a bokor nem ereszt, akkor olyan erővel megrántja a suzit, hogy az 5-6 métert repül hátra.fizikailag el tudom képzelni, nem ezzel van a baj. azzal van a baj, hogyha valami 6 métert rántott egy kasztnin meg felfüggesztési ponton, az rendes helyen gtk, többet nem mennek vele utcára.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nem kell, hogy 5-6 méteren végig húzza a lánc. ha kap egy nagy adag lendületet, megy az magától is.
ja, az tényleg kockázat, hogy betöri az autó hátulját. de én nagyobb problémának látom, hogy olyan erőhatásoknak teszi ki a kasztnit, amire nem biztos, hogy méretezve van.
az, hogy anno "mi" krazzal meg bmp-vel csináltunk tisztást, nem kellene, hogy suzukisokat is bátorítson
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis