- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- HBO Max & OD topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- Python programozás
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
PirosHello
senior tag
A matek amúgy csak úgy jön ki, ha min. 100kW-os akkuval jön ki a merci.
De jobb, ha a veszteségek miatt inkább kicsit nagyobb lesz az akksija (105-110kW). Ez ugye kb. 25%-al nagyobb kapacitás, mint a Tesládé. Máris csak a negyedét kell megspórolni a Tiedének.
Ezt az 1000-km-en úgy spórolják meg hogy tesztpályán, szélcsendben, fűtés-hűtés nélkül, nem valós forgalomban, egyenletes sebességen fogja tudni. Nem kell bedőlni minden "marketinges" hírnek azonnal....[ Szerkesztve ]
"Soha ne mondd, hogy tudsz ultizni, maximum ismered a játék szabályait..."
-
vicze
félisten
Az EQS 108kW-vel 785 km, szóval a EQXX-be 130kW-t raknak és meg is van + hatékonyabb, mint az EQS(ami alapból jobb mint egy Model 3) szóval lehet 120 is elég lesz.
EQS 2,5t szóval igen EQXX 3t lesz valószínűleg.A hatótáv WLTP-ben van megadva Mercinél amúgy, szóval a szokásos lehető legnagyobb szám.
[ Szerkesztve ]
-
-
vicze
félisten
Model 3-nek 0,23-as CW-je van, az EQS-nek 0,20, ebben elve jobb.
Továbbra is a megadott WLTP-ről van szó, nem arról amit te fantáziálsz össze.
A EQS csak azért nem fogyaszt kevesebbet, mivel 1t-vel nehezebb, ezzel nem lehet mit kezdeni.
Hyundai Ioniq 1000% hogy nincs a Model 3 előtt, az Ioniq 5 már igen.
Nyilván annak hiszel, aki a te igazadat igazolja.
A megadott hatótáv értékek standardizált tesztek alapján készülnek kontrollált körülmények között pont azért hogy ne random körülmények határozzák meg. Konkrétan mindenki valós hatótávja a saját használatától függ és 100 más dologtól így értelmetlen ezt hangoztatni, mindegyik csak egyéni érték lesz semmi más.
Szóval a megadott értékeket gond nélkül elérheti az EQXX 120kW-val.Amúgy a hivatalos rekordja a Model 3-nak 1080km.
Mivel EU-ben Tesla kötelezve van a CCS használatára, és lassan megnyitják non Teslaknak, így kb. lényegtelen lesz. Ugyan úgy 150kW-val fog tölteni a legtöbb felső kategóriás elektromos egy Superchargeren mint bármelyik Tesla.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- HBO Max & OD topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Hobby elektronika
- Év végén jön a The Smurfs: Dreams
- További aktív témák...