Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SP!T

    addikt

    válasz Vigilante #2546 üzenetére

    Synthwave "shit only" üzemmódját engedd el...

    DE, teljesen igaza van, hogy az instagib a játéknak egy apró kis része. Nem attól leszel jó player, hogy tudsz lőni railel. Ez csak a játék egy apró részlete. Hiába tudsz dekázni a focilabdával milliónyit, ha nem tudsz kapura jutni vele és belőni. Ezt a rail skillt használni is kell egy összetettebb game mod alatt is, ahol minden alapvető fegyver elérhető.

    Az nem valami nagy tehetség, ha tudod, hogy a másiknál is csak rail lehet.

    Én is világ életemben defrag és instagibet nyomtam. Mostanában meg ffa shaft buzi voltam. Meg is látszik, mivel duelben ahol az agyamat is kellene használni, elvérzek. És lássuk be... instagibhez sok agy nem, inkább több aim kell.

    Egyszóval hiába erőlteted, a skillt nem instában mérik... :N Tanuld meg használni duelben, TDM-ben.

    Mellesleg lőjetek egyet Synthwave-el és újraértelmezed a jó aim fogalmát. Duel-t meg csak ha bátor vagy. :DDD Kicsit nagy az arca a topikban (meg mindenhol :D ), de a topikban tud is valamit felmutatni.

    [ Szerkesztve ]

    There's a device that I've been using called a whoop.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Vigilante #2546 üzenetére

    Pont azért, mert ilyen "öreg" vagyok a témában, tudom, hogy semmit nem jelent. Nem is értem, miért kell ezt magyarázni, elég, ha csak (objektíven) belegondolsz.

    Instagibben van egyetlen fegyver, és semmi más. Se itemek (ergo no timing), se power upok, se más fegyverek. Gyakorlatilag nincs meta, és a movement sem annyira fontos, mert nem kell A-ból B-be menni. QL-ben jópár olyan embert ismertem, akikkel elég szoros instákat játszottunk, egyéb játékmódokban meg lábtörlő kategóriában voltak.

    Ha meg nem instát játszol, a railhez el is kell jutni, fel kell venni, ha fogy az ammo, azt is kell szerezni hozzá (igen, a lőszermenedzsment is nagyon fontos). Ha nem hagyják (weapon denying), akkor mit csinálsz? 2v2 TDM-ben játszottunk olyat DM6-on, hogy az ellenséges csapat egyszer sem tudta felvenni az rg-t. Szerinted mi lett a vége? Pikk-pakk mercy limit, kb. a hetedik perc magasságában.
    Vagy amíg te ráfixálod magad, hogy rail-rail-rail, addig az ellen kb. minden mást felszed a mapon, ami az esetek túlnyomó többségében megintcsak azt jelenti, hogy you are fucked, my friend. Hiába találod el kétszer, ha full stackkel + minden fegyóval már a halántékodat karistolja. Plusz teljesen más instagibben railezni, mint FFA-ban, TDM-ben, CTF-ben vagy duelben. Mert a különböző játékmódokban teljesen más a meta.

    Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb mapon relatíve egész jól körbe lehet játszani a railereket: egyszerűen kerülöd az olyan szögeket, ahonnan rád tudnak lőni. Vagy ha van stacked, bevállalsz egy(-két) hitet, és amíg újratölt, már az arcában vagy shotgunnal / rakétával / lg-vel / plazmával - ott meg már max. imádkozhat, hogy nagyon béna legyél és ne dezintegráld 2 másodperc alatt.

    Nem azt vonom kétségbe, hogy valaki szerint fun. Néha én is játszok egy-egy menetet.

    [ Szerkesztve ]

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

Új hozzászólás Aktív témák