Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
A regisztráció annyiban segítség hogy nem kell őrizgetned a blokkot és komplett dobozzal cserélik az egész készüléket cakli pakli, nem javítgatják.
Rázós dologgal még nem találkoztam egyszer sem .
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
veterán
27-én, azaz 2 napja felhívtam a Pulze Care-t mert kb. 4-5 használat után letört a kupakleszedő eszköz egyik füle, és szeretnék egy új ilyen eszközt helyette. Megemlítettem, hogy töltés közben enyhén ráz a Pulze (a saját töltőjével és egy telefon töltővel is).
Nem erőszakoskodtam, hogy cseréljék a Pulze-t mert sejtettem, hogy a rázás feature lesz nem bug. A hölgy komplett cserét javasolt, küldött kódot, még aznap kicseréltem.
Eddig szokványos a story, ugyanígy működik az Iqos esetében is.Természetesen az új Pulze is ráz töltés közben. (Érintsétek meg finoman kézfejjel vagy az ujjatok külső felével töltés közben.) 🤷♂️
Téli leállás, itthon vagyok, megszólal a kaputelefon (wtf? nem várok senkit). Egy hölgy jelentkezett az Imperial Tobaccotól, hozott egy új Pulze-t. Mondom néki, hogy 2 napja cseréltem újra kód segítségével. Neki itt a papír a kezében, rajta a nevem, címem... alá se kellett írnom semmit.
Meglepő figyelmesség![ Szerkesztve ]