Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snecy

    senior tag

    ''A Radical Entertainment legújabb gyermekéről, a Prototype-ról már hosszasan regéltünk korábban a GameInformer beszámolója alapján. Főhősünk nem más, mint a genetikailag kissé mutálódott Alex Mercer, aki emlékei után kutat veszettül, miközben egyre borzalmasabb képességekre és szörnyformákra teszt szert. A játék 2008 nyarán várható PC és X360 konzolokon''

    [link]
    [link]
    [link]

    A képek alapján több mint ígéretes :)

    [Szerkesztve]

    Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

  • snecy

    senior tag

    válasz .:Kristian:. #3 üzenetére

    Főleg a középső kép alapján tűnik nagyon brutálisnak a cucc..

    Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

  • snecy

    senior tag

    válasz Gyusz #9 üzenetére

    Végülis mindegy..lényeg hogy megerősítést kapott a PC verzsön :)

    Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

  • snecy

    senior tag

    válasz fpeter07 #13 üzenetére

    Nekem is ilyenfajta deja vu-m volt kissé, de szerintem érdemes lesz várni rá.

    Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

  • snecy

    senior tag

    ''A remekbe szabott csihi-puhi Hulk játékot készítő Radical Entertainment-nek megadatott a lehetőség, hogy megvalósítsa saját ötletét. Úgy gondolták a legjobb lenne a nextgen konzolok képességeit maximálisan kiaknázó, a Hulkéhoz hasonló, szabadfolyású és folyamatosan változó játékmenettel megáldott játékot készíteni. A Hulkban minden tereptárgyat (lámpaoszlopot, autót, tűzoltócsapot) fegyverként használhattuk és vethettük be azokat a felénk rohanó ellenekkel szemben. A zöld vadállat nyomán született meg a Prototype ötlete, aki nem más, mint Alex Mercer, a néha elég rossz dolgokat művelő főhősünk.

    A sztori szerint emlékezetünk foszlányokban lóg, amikor magunkhoz térünk egy kisérleti laborban. Fogalmunk sincs mennyi emberi vonásunk maradt meg, bár abban sem vagyunk biztosak, hogy valaha emberként tengettük szerencsétlen életünket. Megbabráltak valamit a testünkben, ennek hála bármilyen más élőlényt fel tudunk emészteni, képességeit magunkba tudjuk építeni. A készítők szerint Alex Mercer nem kedvtelésből, inkább kiváncsiságból öl (na ezt adják be az ESRB-nek), no meg azért, hogy fejlődjön és növekedjen. Minél több emberi vagy épp szörny lelket emésztünk föl, annál inkább hasonlítunk majd rájuk. Gondolataik, képességeik pedig megtöltik majd elménket. Képesek leszünk apache helikoptert vezetni, a megfelelő katonai vezető bezabálásával pedig annak a titkos katonai bázisnak is a nyomára bukkanhatunk, ahonnan a Földet jelenleg sújtó vírus okozta járvány megindult.

    Hősünk hihetetlen agilis egy kísérleti példány. Képes egy ugrással több száz emeletes felhőkarcolókat átugrani, lényegében szárnyalni a levegőben, majd sértetlenül földre érkezni. Ha pedig bármi az újtát állná, az sem akadály. Kiálló tűzlépcső esetében megragad egy acélrudat és tovább taszítja magát az égbe. Földet éréskor egy sétáló üzletember felé veszi útját. Mercer gyorsan átveti magát a közte és áldozata között lévő taxin. Egyenest a mit sem sejtő gyalogosra veti magát, a kamera beközelít, hogy lássuk miként veri agyon - brutálisan - az illetőt. A lába előtt heverő, kicsavarodott tetem szép lassan zsugorodni kezd, majd a lábán felkúszik és az egyre növekvő biomassza egészévé válik.

    Kritikus szintet ért el a tömege, így a D-Pad előrebillentésével új formát ölthetünk. Ujjaink helyére pengeéles karmok nőnek. A közelben lévő gyalogosok megdermedve nézik átalakulásunkat, ám csak akkor kezdenek el sikoltozva rohangálni, miután az egyik vézna felé vetjük magunkat és szó szerint kettészeljük óriási mancsunkkal. Közben helyszínre érkezik a katonaság. Nekünk se kell több, újra átalakulunk és veszett rohanásba kezdünk, hogy fedezéket találjunk a ránk záporozó golyók elől. Nem mintha szükségünk lenne rá, mivel az újonnan növesztett exoskeletonunkról lepattannak a golyók és az útban álló taxit sem kíséreljük meg átugrani, inkább keresztülrongyolunk rajta. Pár pillanatig vigyorgunk (vicsorgunk) a szétmálló járgányon, majd a katonák felé iramodunk. A katonák hullanak, mint a legyek, végül szakállas vezetőjükre akadunk. Bevetődünk egy sikátorba, hogy a túloldalon friss, szakállas voltunkban bukkanjunk fel.

    Katonai blokád zárja le a városból kivezető utat. Mint kiderül egy tojásszerű fészket őriznek. A katonai vezér személyében odalépünk az egyik katonához, majd behúzunk neki egy nagyot, miközben azt kiáltjuk: Ő a prototípus! A katonák szitává lövik szerencsétlent, mi pedig a kavarodást kihasználva a fészek mélye velé vehetjük utunkat...

    Ennél többet nem árulnak el, illetve mutatnak meg a GameInformer szerkesztőinek a játék összeesküvés elméletekkel teliszőtt történetéről. Lényegében három fél háborúzik egymással New York utcáin. A katonaságnak álcázott titkos szervezet a Black Watch Special Forces, az embereket erősen mutáló vírust kívánja kiírtani, és fordítva, mi pedig mindkettőjükre veszélyesek vagyunk, ezért minket, egymást, őket, szóval mindenki mindenkit megpróbál kinyúvasztani. Persze nem feltétlen kell aktívan részt vennünk a csatában, hátra is dőlhetünk, hogy lássuk Manhatten és a környező városok épp kinek a kezére jutnak. Az infrastruktúrát és alakváltó képességünket kihasználva pedig a csatározással nem törődve törhetünk végső célunk felé, hogy megtudjuk ki is Alex Mercer valójában. A tevékenységünk függvényében más és más ismeretanyagokhoz juthatunk, melyek egy külön képernyőn, 250 egymáshoz csatlakozó pont formájában jelennek meg. A készítők szerint nagyon kevesen fogják mind a 250 információmorzsát összegyűjteni. Viszont játszhatunk ko-op módban is, így talán könnyebb lesz kideríteni hősünk foszlányokban heverő múltját.

    A fődizájner szerint két lábon járó mészárszékként hentelhetjük végig magunkat a játékon. Rajtunk áll, hogy mely képességeinket fejlesztjük. Számít, hogy épp milyen álcát öltöttünk magunkra, aztán ezt tovább variálja, hogy védekező, támadó, esetleg érzékelésünkre ható extrákat tupírozzuk. Bennison szerint több, mint 750 lehetséges és halálos kombináció áll majd rendelkezésünkre. Mindemellett 20 különféle kézifegyver, illetve irányítható járművek, tankok, vadászgépek, helikopterek is rendelkezésünkre állnak.

    Mindemellett New York is folyamatosan változik a csatározások függvényében. Rajtunk múlik, hogy katasztrófa súlytotta háborús zónává vagy egészében, számunkra kiváló rejtekhelyként marad fenn New York. Egy tőlünk több száz méterre összeomló felhőkarcoló hihetetlen mennyiségű port és füstöt fog okádni a levegőbe, s ha sokáig nézelődünk azon fogjuk észrevenni magunkat, hogy semmit sem látunk a mindent beborító portól.

    Mindezt a szabadfolyású hentet a saját, külön bejárató 3D motorjukkal hajtják meg a Radicalnál. A nyílt világokra optimalizált Titanium Engine esetében a renderelő motor, a hanghatásokat kezelő alrendszer, a fizika, szóval minden a cég tulajdonát képezi''

    hardwired

    Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

  • snecy

    senior tag

    Új képek:

    [link]

    Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

  • snecy

    senior tag

    Friss Trailer, ha minden igaz.

    [link]

    Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

Új hozzászólás Aktív témák