- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- DIGI internet
- HBO Max & OD topic
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Synology NAS
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
És majd ki fogja tudni megmondani, hogy a beállítások állítgatásának van-e hatása a jármű viselkedésére, vagy pedig a tegnap kijött frissítésnek?
A váltóáttétel állítása garantáltan működik, ahogy a hátsó szárny, vagy a spiltter babrálása is azonnal érezhető a végebesség változásában, illetve a kanyarsebességeken. Például Spa-ban, ahol hosszú, de gyorsabb kanyarok vannak, ott hamarabb kiderül, mint egy rövid, hajtűkanyarokkal telerakott szakaszon.
A többi beállítás hatásaira, haszonsságára már sokkal nehezebb ráérezni, például rugózás keménysége, lengéscsillapító babrálása. Százvalahány éve játszok szimulátorokkal, de amikor ezekhez nyúltam, abból mindíg csak a baj volt -
macy
addikt
Nem nagyon állítgattam, csak az FFB-t húzom fel 50-re, a smooth csúszkákat 20-ra. Tegnap a GT3-as bömösnél állítottam a kipörgés gátlón, érezni a hatását, érzékenyebb lett a gázadásra, tolta a seggét kifelé.
proof88 én úgy emlékszem assettonál álló helyzetben nincs ellenállása a kormánynak, tök könnyű tekergetni. Csak akkor jön meg az ereje, ha mozog a kocsi. Itt meg álló helyzetben olyan mint egy szervó nélküli autó, nehéz tekerni a kormányt. De mindjárt megnézem assettoban, vagy 2 hete nem indítottam el, csak a carst nyúztam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Filmvilág
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS ROG Ally
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...