Új hozzászólás Aktív témák

  • junior19

    senior tag

    válasz Archttila #103 üzenetére

    Elhajtotta a szerviz, ha jól emlékszem. Kicserélték az alaplapot, azután azt mondták, vagy így nézi, vagy kikapcsolja.
    Ezután az Oled topicban volt is téma, mert egy ideig időt kértek tőle, egy hónapjuk van állítólag, azután meg azt mondták neki, hogy le van zárva a hibabejelentés, szakvélemény is készült, így ezt nem jelentheti újra hibára. De majd kijavít, ha rosszul emlékszem.
    Volt vita is az Oledtopicban, hogy akkor már az LG sem úgy áll a szervizeléshez hozzá, mint korában.
    Szerintem meg ez egy olyan hiba a szerviz részéről, hogy működik a tévé, néha hibázik, de attól még nincs baja. Kb olyan, ha majd bekalibrálod a tévédet, s nem lesz 100%-os, valaminél lesz egy kis hiba. Te bejelented a mérés jegyzőkönyvét csatolva, a szerviz megnézi és elhajt. A tévé megfelelően működik, nem hibás, minden paraméterben megegyezik az előírtaknak.
    Ezek ilyen hibák.
    A szerviz csak akkor fog javítani, vagy cserélni, ha látható hiba van, amit ilyen tesztelők kihoznak, s a nagy átlagot nem zavarják, az belefér.
    Egyébként ha jól emlékszem Celtisnek a Samsunggal volt hasonló "hiba" csörtéje, pont 15 percenként megakadt a kép a saját tunert használva. A Samsung sem javította, cserélte, szerintük megfelelő a készülék. Pereskedés után kapta vissza a vételárat majd egy év elteltével.

    codec project

Új hozzászólás Aktív témák