-
IT café
Prestigio Multipad 7.0 HD+
Új hozzászólás Aktív témák
-
papsszi
csendes tag
Prestigio 7.0 HD+ Duom- van PMP3870C_Duo.
Belassult kifagyott, újraindítottam. Második töltőképernyőnél fagyás. Kikapcsoltam. power+volme+
Wipe data/factory reset! =====> utána elindult de másfél óráig ugyan azt a képet mutatta. Nyomtam neki egy power off-t. És most ha indítanám alapképernyő betölt, de a második nem, sőt a recovery menüt sem tudom előhívninem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
Nem piszkáltam, nem is akartam semmi mást rárakni.
Viszem majd szervízbe amint lesz rá időm.
És majd leírom a szerviztapasztalatokat.
Amúgy nagyon szerettem, sajnálom, hogy ez történt vele. Ja amúgy a fenti képen látható prestigio tokot én ingyen kaptam hozzá a Mamut extreme digitalban.nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
Mai napon elkezdtem a szerviz folyamatot.
Azzal kezdődik a háztól házig gari, hogy a készüléket be kell reggelni ide:
https://rma.fixit-service.com/Itt a regisztrációval kapcsolatosan, van egy útmutató, de linkelem a pdf-t.
http://www.asbis.hu/download/Garancia2012/cache/HU_FIXIT_RMA_igenylo_eljaras_menete_a_magyarororszagi_PRESTIGIO_2012-11-....pdf?cid=20130109101549349050000000Most várom a visszaigazolást emailban.
Most jön majd az izgalmas rész mennyi időn belül reagálnak.
A javítás mennyi ideig tart, próbálják-e majd megmagyarázni, hogy a javítás nem garanciális esetleg futár költségeket rám verni.Amint van új fejlemény írok.
nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
Meg is jött a válasz a FIXIT Hungary KFt. től.
Másolom amit a levélben kaptam.Your service order is registered with Service Order #FHU01408X0056 on February 18th, 2014 at 15.14.12.
Please arrange goods delivery to service center within 5 days.
Product Type: PC Tablet
Article: PMP3870C_DUO
Serial Number: PMP60633019405
Client Description: Does not work
Fault Description: -Komoly nem?
nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
Szép képe van, a játékok 90% akadás mentessen fut rajta. Mondjuk én nem vagyok autóverseny fan.
Subway -el játszottam rajta, meg Orders and Chaos duells al. Illetve Deffense játékokkal, de sosem volt vele gondom. Remélem szerviz után nem lesz vele több problémám mert szeretem nagyon.nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
A tájékoztató pdf-be az volt írva, hogy 2 napon belül elviszi a GLS. ha nem jönne a GLS akkor telefonálni kell vagy e-mailt írni a FEXIT-nek.
Mondjuk a feladó címére a munkahelyem címét adtam meg. Mégis csak itt tartózkodok többet.
De kíváncsi leszek a GLS mielőtt kijönne idetelefonál-e a mobilomon, hogy jöhet -e érte.
Mert hát két napig senki nem ülhet otthon, hogy a futárt várja.nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
válasz fatalerror97 #24 üzenetére
Pontossan nem tudnám megmondani, hogy meddig bírja, mert random nyomkodtam, de nem ért olyan bosszúság, hogy már megint töltőre kell rakni. Szóval sztem nem rossz. Meg azért mégis csak 4000milis az aksija a többi tabletté sokszor csak 3000-3500 ebben a kategóriában.
nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
válasz gombi2000 #32 üzenetére
A futár nálam is pontos volt. És hamar ki is küldték. De én a GLS oldalán megnéztem mikor kézbesítették a szerviznek. Ennek ellenére a szerviz a FIXIT oldalon a kézbesítve státuszt 5 napra rá állította be. Azóta is azon van. Lehet még hozzá sem nyúltak?!
Egyébként nekem is napokig le volt merülve miután kezdődött a probléma.
Én a recoveryt meg meg sem tudtam csinálni mert nem jött elő a menü.
Egy pillanatra megvillan a kép mikor át kéne ugrania a root menübe, de továbbra is ott állt kifagyva.nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
-
papsszi
csendes tag
Na tegnap meghozta a GLS a szervizből a tabletemet. Végül is nem volt rossz tapasztalatom velük. Mert bejelentés után másnap jött a gls a szervíz időtartalma kb másfél hét volt. De az emailre amit közben írtam nekik egyből válaszoltak. A szervizelés amúgy nyomon követhető online. És amint elkészült rögtön át is adták a gls-nek ami másnapra meg is hozta. A problémámat egy szoftverfrissítéssel orvosolták, de a régi 4.1.1 es rendszert rakták rá. ezek szerint nem készült még el rá a 4.1.2
nem az a fontos, hogy szeressenek, hanem ,hogy szeretetet nyújtsak másoknak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...