-
IT café
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PHenis
senior tag
Sziasztok,
Akadt egy kis gondom a postaval es nem tudom, hogy merre induljak el. 2 hete rendeltem egy csomagot Nemetorszagbol ebay-en keresztul. Az elado feladta DHL-el, gyorsan be is ert az orszagba de atadtak a kiralyi postanak. Fontos a csomag, figyeltem a tracking-et es mikor az itteni postara ert be mentem szemelyesen. Sajnos folosleges volt, a csomagot nem voltak hajlandoak ide adni mert valami adathiany van meg nem mukodik a rendszer. Bovebb felvilagositast nem kaptam. Azota a csomagomat 5 nap varakozas utan visszakuldtek pestre (kozben 2x is voltam a postan es minden nap felhivtam oket de hiaba) es mindefele logisztikai kozpont meg nemzetkozi kicserelo kozott vandorol, immar 2 hete. Gyakorlatilag elloptak a csomagom de reklamaciora nem reagalanak, telefonon nem kapok felvilagositast, hogy mi tortent... Ilyenkor mit tudok tenni? Hova lehet fordulni ilyen esetben?
-
xcvbxcvb
aktív tag
válasz PHenis #11251 üzenetére
Visszaolvasol egy kicsit , 3 hozzászólással ezelőtt volt szó a német küldeményekről, illetve sok csomaggal ezt művelik az informatikai rendszer hibái miatt állítólag.
ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html
-
PHenis
senior tag
válasz xcvbxcvb #11253 üzenetére
Visszaolvastam, nem kellett volna. Most megjobban felidegesitett. Nagyon idegesito ez a helyzet, panaszt azert inditottam. Ertem, hogy az ugyintezo elott hiaba vergodok mert nem tehet rola de akkor ki tehet? Hol egy asztal amit uthetek? Minden b*zisagnak van egy minisztere vagy ombucmanja vagy mittodomenje... Ha nalunk ilyesmi miatt leallna a gyartas mar az anyacegnel jarna az eszkalacio amerikaban.
-
Dyingsoul
veterán
válasz prosza #11250 üzenetére
Nekem 07.02-i csomagomról van szó... Pont july 1 után. De érdekes, hogy volt egy másik csomagom amit meg kifizettem, tovább jött, meg is kaptam.
Nekem lincshangulatom van, a felelősöket szeretném falhoz állítani.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
válasz hun005a #11254 üzenetére
Ugyanerre gondoltam én is. Amcsiban ezért már dollármilliós pereket indítottak volna..
Lehet megkeresem valamelyik kormányellenes lapot, hozzák le..[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
devil-k
nagyúr
Skacok!
Hogy lehet 1 dollár értékű szar Alis cuccnak a VÁM-ja 990 Ft? Az értek egyébként 2.700 Ft, de az eladó 1 dollárt jelölt meg a csomagoláson. Ráadásul milyen patkány dolog az is, hogy olyan termékre is érvényesítik ezt, amit 07.01. előtt rendeltem…
- mozi bolondéria -
-
Mr.Pentele
tag
válasz devil-k #11258 üzenetére
Sajnos nem az számít, hogy mikor rendelted, hanem hogy mikor érkeztette az NPKK, illetve mikor látta a vám. Ha mindez július 1-én vagy utána történt, akkor már az új szabályok vonatkoznak rá. Nekem volt egy május közepén leadott rendelésem, ami érdekes módon pont július 1-én ért az NPKK-ba. Mivel az még az IOSS előtti vásárlás volt, ezért a Posta a küldemény elektronikus adatai alapján számolta ki az összértéket, abból az ÁFA-t, illetve hozzáadta a vámkezelési költséget. Akkor az ő hibájuk miatt a kézbesítéskor visszakaptam 400 Ft-ot, mert nem értesítettek ki az online fizetés lehetőségéről. Ma éjjel, a most érkezett csomagomról már jött az e-mail benne a hozzáférési kóddal. A fizetendő összeg az IOSS miatt csak 399 Ft lett, ami a postát illető kezelési költség, az ÁFA-t az AliExpress-en ugyanis kifizetettem már a rendeléskor. Úgy tűnik most állt helyre a vámkezelési rendszerük ezen része, mert eddig az IOSS keretében már rendezett ÁFA-t is ki akarta fizettetni a Posta, a kezelési költségen felül.
A 2700 Ft-nak elviekben 729 Ft lenne az ÁFA-ja. Ezen felül ugye van a 399 Ft-os, avagy a 799 Ft-os postai vámkezelési költség. Ez attól függ, hogy online fizeted e az értesítő megkapásától számítva 48 órán belül, vagy ha nem, akkor a magasabb árat majd kézbesítéskor a postásnak. Nem azt nézik mi van a csomagon, hanem hogy mit tartalmaz a küldemény elektronikus kísérő adata, mert ott van beírva az érték, szállítási díj, e-mail cím vagy/és telefonszám. Ha még tudod online fizetni, akkor inkább tedd meg és majd utólag kérd a korrekciót, mert akkor úgy legalább csak 400 Ft lesz a kezelési költséged a 800 Ft helyett.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Sorstársak közül valakinek mozdult már a csomagja, esetleg valami hír mikor kezdik el kézbesíteni?
Maxi
-
devil-k
nagyúr
-
-szabi-
addikt
válasz maximilian4 #11260 üzenetére
Semmi jó.
Múltkori állapothoz képest plusz sorok a nyomkövetőn, hogy a Nemzetközi Posta Kicserélő Központ elküldte a Csomaglogisztikai Központba azok meg megint visszaküldték a Nemzetközi Posta Kicserélő Központba.
Egymásnak küldözgetik jó droid módjára amit a masina éppen kiír nekik.Ha a masina azt írná ki minden postai alkalmazott álljon féllábra és ugráljon akkor azt is megcsinálnák?
-
-szabi-
addikt
Addig is olvasnivalónak: Posta aktualitások
Be is idéznék egy mondatot: "Július 1-én elindult posta váminformatikai rendszere, folyamatosan zajlik a termékek vám elé állítása. Az első napok tapasztalatai alapján a rendszer összességében jól működik, de kisebb korrekcióra szükség volt. Az átmeneti kényelmetlenségeket igyekszünk mielőbb megoldani, és amennyiben egy ügyfélnek ebből kára származik, kártalanítjuk."SZERK: Négy nappal ezelőtti cikk: A kormány elvárja, hogy a posta legyen a vezető csomagszállító
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
-
PHenis
senior tag
válasz maximilian4 #11266 üzenetére
En is reklamaltam, gondolom nekem is ezt irjak majd. Mondjuk mire is szamitottunk...
-
hun005a
tag
válasz maximilian4 #11265 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgàlatot mondom neki igazàn màr nem is mondok csomagszàmot mert tök felesleges,tudom hogy az NPKK-ban dekkol több ezer csomag😆😃😂Azt mondja örül neki hogy ilyen tàjékozott vagyok😆😃
Felveszi panaszra ha gondolom.
Bediktàltam az adataim megkérdezte mennyi legyen a kàrigény,mondtam neki hogy 20ezer😆
Persze a csomag nem veszik el mert majd egyszercsak valamikor kihozzàk de ennyi erkölcsi kàr ért a küldemény késése miatt.
Majd kivizsgàljàk és értesítenek.Hallottam hogy szegénynek is nagyon elege lehet ebböl az egészből,nagyon érződött a hangjàn.
Az az érdekes hogy sehol egy hír sehol se internetes felületen se TV sehol vagy csak nem talàlkoztam vele .Ennyire azért nem gondolnàm hogy érdektelen lenne a dolog hogy egy médium sem foglalkozik vele .
Persze nem a propaganda M1-re gondoltam😃😆 -
xcvbxcvb
aktív tag
válasz hun005a #11268 üzenetére
Múltkori telex cikk is egy rakat sz@r volt. Az jött le belöle hogy a user a hülye, mert nem tudja hogy a szállítási díj után is áfát kell fizetni, persze ha free shippinges akkor mire is számolnak fel mit ?
ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html
-
hun005a
tag
válasz maximilian4 #11276 üzenetére
Ennek a rendszernek a legnagyobb ellensége ha nem félsz tőle😉
-
xcvbxcvb
aktív tag
válasz hun005a #11271 üzenetére
Rengeteg probléma van. Külföldi rendelésnél sokszor duplán szedik be az áfát ioss, az sms-ek nem érkeznek meg. Az áfa kiszabásának módja is elég véleményes szerintem.
Múltkor több mint fél óráig tartott mire fel tudta venni az Usa-ba küldött levelem a postás az ablaknál.
Gyakorlatilag összeomlott a posta ?ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html
-
Megint bedobott a postás tegnap egy kínai csomagot csak úgy.
Nincs rajta vámkezelés.
Az UH kezdetű csomagok ilyenek.
Nekem ez már a 2. -
AstraCDX
senior tag
Én németországból várok egy 400g-os max 50Euro értékű csomagot .
Erre ha jól gondolom, mivel EU-ból jön, sem vám, sem ÁFA nem rakódik, így ilyenfajta eljárásra sincs szükség .
Kedden lett elindítva, már magyarországon van, de úgy tűnik nem akar hozzám idetalálni .
Mivel kicsit visszaolvastam, már tudom, ez csak költői kérdés lehet, hogy mire számíthatok, mennyi idő lesz, míg ezek a jó minősítést meg nem érdemlők kiszállítják ezt hozzám ?
Üdv.Astra
-
hun005a
tag
válasz AstraCDX #11282 üzenetére
Minden ilyen küldeményt visszavisznek az NPKK-ba mert informatikai problémára hivatkoznak.Már több ezres az a csomagszám amit ott dekkoltatnak.Senki nem tud,nem mondd semmit.Sehol egy sajtóhír,se cikk semmi.Mindenki kussol.
Szó szerint bedőlt az egész rendszer.De ugye tudjuk ez egy következmények nélküli orszàg,felelős az nincs mint àltalában.Ügyfelek ezrei várják a csomagjukat,nem tudni meddig.Jó kis pereket meg kártérítéseket kellene a nyakuk közé baszni ezeknek a tetveknek. -
maximilian4
addikt
válasz AstraCDX #11282 üzenetére
Senki nem tud semmit, senkit nem tájékoztatnak bővebben semmiről, ráadásul te még nem is várakozol rá olyan régóta. Nekem lassan 2 hete itthon dekkol. Címzés alapján meg túl bonyolult lenne kézbesíteni mindent. Évtizedekig ment informatikai rendszer nélkül is. Igazából a csomagon minden rajta van, lassan már csak az nincs melyik nap hányszor meg mikor szarok.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
AstraCDX
senior tag
válasz hun005a #11283 üzenetére
2017. november 26. vasárnap délután rendeltem a hm-sat-shop.de-től
egy GIBERTINI OP 100 SE tükröt .
Szerdán hívott a futár, hogy hozhatja-e éjjel 10-11 körül ?
Aznap szerda éjjel meg is érkezett vele a futár !
A szállítás díja is teljesen baráti összeg 7 Euro volt .
Akkor okkal elégedett lehettem, és az is voltam a szolgáltatással !A jelenlegi szállítási szolgáltatás meg egy bűzös, híg ürülék !
Ilyenkor miért nem lehet ennek a felelősét megtalálni,
és egy vaslapáttal lendületből úgy megajándékozni,
hogy élete végéig csak pépeset tudjon enni ?
Azért mert ezt én nem tudom kimutatni, annak ellenére ezzel tortúrával nekem,
és még sok más címzettnek is kárt okoznak !
Ugyanis ok nélkül, vagy félrevezető hamis okokkal, és cselekményekkel, értelmetlen ide-oda utaztatásokkal tartják vissza a hitvány rendszerükkel, hogy címzettek normális időben hozzájuthasson megvásárolt, kifizetett tulajdonához .
Most már tudom, hogy miért is úúútálják a magyar postát mint az ürüléket !
( A kisbetűvel való említés nem ok nélkül történt, erre, és arra sem ! )Üdv.
Astra
-
-szabi-
addikt
Hi
Az én cuccom már napok óta nem mozdul, úgy tűnik az egymás közötti küldözgetést befejezték (vagy csak a hétvége miatt).
Addig is tovább olvasgattam de a jelenlegi helyzetről semmi cikk, ellenben ezt találtam:
Ellenszélben állt helyt a Magyar Posta
"Mind a kiscsomagok, mind a fuvarozás és a raklapos szállítás területén dinamikus volt a bővülés. Az állami cég innovatív megoldások bevezetése mellett megőrizte korábbi részesedését a növekvő csomaglogisztikai piacon, ezért a forgalombővülésnek megfelelően az árbevétel is emelkedett."Kiszámítható pályán a Magyar Posta
"A bővülés motorja az MPL Plusz programmal megtámogatott csomagüzletág lehet, de a hatékonyságnövelésben a gépesítés és az IT-fejlesztések mellett kulcsszerep juthat a szolgáltatópartneri rendszernek is."A csomagüzletágra épít a Magyar Posta
"A csomagüzletág zászlóshajója, az MPL Plusz program mintegy 50 milliárd forintba kerülő projekt, s a fejlesztések 2023-ig tartanak."Szóval ami a csomagokkal most zajlik az egy 50 milliárd forintos, hatékonyság növelt, gépesített, innovatív megoldás.
SZERK:
Erre ennyit: KLIKK.[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Üdvözlet
Aliexpresses csomagom hosszú hónapok után befutott, sajnos pont akkor amikor nem tudom átvenni, mert el vagyok utazva, így a postán áll egész héten, és csak jövő hét pénteken tudnám átvenni legközelebb.
Kérdésem, hogy van valami határidő, ameddig ott tartják a postán, vagy számolhatok vele, hogy ennyi idő után elkerül onnan? (ha igen, hova, mert kínába talán nem küldik vissza )
-
Mr.Pentele
tag
válasz DeathAdder #11287 üzenetére
Elvileg eszerint:
Külföldről Magyarországra érkező nemzetközi küldemények esetén:
A postai szolgáltatóhelyre érkezés napját követő naptól számított 15 munkanapig.
Amikor letelik ez az idő, akkor A küldemény nem kézbesíthető (nem kereste) sor kerül be a nyomkövetésbe, és visszaküldik a feladónak.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz DeathAdder #11287 üzenetére
5 vagy 10 munkanap szokott lenni az értesítőn.. ja de lehet nemzetközire 15, ahogy már írták. de nem vagyok benne biztos, hogy nem össze-vissza csinálják
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Mr.Pentele #11288 üzenetére
Köszönöm szépen
(#11289) azbest - lehet holnap odatelefonálok azért biztos, ami biztos, egyébként szerda óta van ott.
-
Jahno
veterán
válasz maximilian4 #11266 üzenetére
Majd minden levelükre azt kellene írni, hogy technikai hiba miatt sajnos nem áll módunkban kifizetni...
-
Jahno
veterán
-
Mr.Pentele
tag
Holnap hívd fel a 061-421-7235 számot, azaz a Posta vámosztályát. Szerintem van esély, hogy a karbantartás miatt visszaadják azt a plusz 400 Ft-ot, amivel a hiba miatt többet kell fizetned. Ez végképp nem a te hibád, sőt a helyükben én hosszabb határidőt adtam volna, hiszen tudvalevő volt, hogy most zajlik a karbantartásuk.
-
Jahno
veterán
válasz Mr.Pentele #11293 üzenetére
Hiú remény, hogy azt mondanám mennyivel jobb lenne automatikusan, mint mondjuk pár ezer vagy ki tudja hány ember telefonjára várni és intézni? Igaz akkor nem esnek be 800 forintok azoktól, akik ez nem teszik meg ésatöbbi. Kíváncsi leszek rá, ennek most nekilódulok, mert enyhén szólva kezdik kibaszni a biztosítékot.
[ Szerkesztve ]
-
elbandi2
tag
Sziasztok!
Kénytelen voltam EU-n kívülről rendelni egy kb.280$ értékű motoralkatrészt. Unión belül beszerezhetetlen. Számoltam a vámolással belekalkuláltam.
A csomag 13.-án megérkezett a kicserélőbe, 16.- án írja hogy adatok bekérése... ügyfélre vár.
20. -án megkaptam papír alapon az értesítést a vámköteles küldeményről. Még aznap kitöltöttem a posta oldalán a nyilatkozatot, és csatoltam a szükséges dokumentumokat. Ott a rendszer azt írta hogy sikerült az adatszolgáltatás, de azóta semmi sem történik. Nyomkövetés nem mozdul. Mikor kezdjek aggódni, nem szeretném hogy visszaküldjék a feladónak, 20 napot írtak a visszaküldésre, ha 13. -át veszem indulónak, akkor még van 8 nap...
Köszi! -
Mr.Pentele
tag
Tisztában vagyok a "teljesítményükkel", különösen azokat sajnálom akiknek az EU-n belüli csomagjaikat adathiány és minden más informatikai problémára hivatkozva küldözgetik ide-oda a logisztikai üzemek és az NPKK között. Jogos a felháborodásod, próbáld meg azért visszakérni a különbözetet. Nekem pénteken éjjel 2 után jött e-mail tőlük az online fizetésről, gyorsan le is rendeztem még aznap reggel fél hat után, nehogy azon múljon, hogy leáll a rendszer. Mellesleg 25-én azaz ma járt volna le a határidőm, éreztem én, hogy jobb ezt "melegében" befizetni.
-
tomaszka88
aktív tag
Sziasztok!
Én is várom a csomagot, levélként van feladva, nemzetközi Eu-n belüli, olyan 13. körül adták fel, és még semmi.. De ahogy itt olvasom, van remény.. A belföldi csomag küldéssel nem volt gond, 2 nap alatt megérkezett.
-
tomaszka88
aktív tag
válasz Mr.Pentele #11296 üzenetére
Üdv!
Nem tudom felfogni miért küldözgetik ide-oda, ha Eu-n belüli, ott van a cím rajta, mit kell szórakozni vele?
-
Mr.Pentele
tag
válasz elbandi2 #11295 üzenetére
A nyomkövetés nem igazán mutatja rendesen a vámkezeléssel kapcsolatos eseményeket. Holnap reggel hívd fel a 061-767-8282 (3-as gomb), vagy pedig a 061-421-7235 számot és nézesd meg az állapotát. Ha esetleg megosztod velem az azonosítót privátban, úgy talán jobban látnám mi a gond.
-
Mr.Pentele
tag
válasz tomaszka88 #11298 üzenetére
Az a helyzet, hogy ilyennel még sosem találkoztam, a másik pedig, hogy nem érint a probléma, mert EU-n kívülről szoktak jönni nekem a csomagok. Várok most egyet, aminek pénteken ki is fizettem a 399 Ft-os vámkezelési költségét (Kínából jövő cucc, AliExpress), a nyomkövetésben az utolsó állapota, hogy elindult az NPKK-ból az OLK felé. Remélem ma éjjel elszállítják Füzesabonyba, onnan pedig ide a helyi postára.
Visszatérve a gondotokra: nem értem én sem, ha egyértelmű a címzés, akkor miért is kell visszavinni? Vagy lehet azt akarják vizsgálni, hogy EU-s a feladás, de a benne lévő áru vámszabad területről származik, tehát csak EU-s tranzitrország a feladó. Abban az esetben megint más lenne, de ahogy írtátok itt többen nem erről van szó. Kitartást kívánok hozzá, már amennyire nyugodt lehet az ember ilyen helyzetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest