-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rover623
félisten
válasz tobias40 #84476 üzenetére
A Viera Connect egy felhőalapú szolgáltatás.
A TV-re egy alkalmazás sincs letöltve. Csak egy lista tárolódik helyben,
hogy milyen alkalmazásaid vannak alapból, és milyeneket vásároltál meg hozzá.
Minden egyes alkalommal amikor elindítod a Viera Connectet, a TV megpróbál kapcsolódni
egy Panasonic kiszolgálóhoz. Hogy melyikhez, az függ a TV szoftverének verziójától, a beállított országtól/nyelvtől, és még attól is, hogy az aktuális bejelentkezési IP címről mit tud megállapítani a Panasonic.
Eltérő régiókban eltérő szolgáltatáscsomagok elérhetőek.
Bizonyos applikációk pedig még TV típusokra is korlátozva vannak.
Amikor tehát elindítasz egy alkalmazást, a felhőből töltődik le az aktuális verzió, a te országodnak/régiódnak/TV-dnek megfelelően. Egy ilyen rendszert több szerver szolgál ki, méghozzá nem is egy helyen, egy fizikai hálózatban, hanem szétszórva a világban mindenhol.
Előnye, hogy a TV-kre nem kell mindenkinek egyedileg letöltögetni a szoftvereket, nem kell nagy háttértár a TV-ben, egy alkalmazás frissítése esetén gyakorlatilag azonnal mindenkinek az új változat az elérhető, és természetesen a gyártó teljesen és dinamikusan szabályozhatja, hogy egy-egy TV (felhasználó) mihez fér hozzá.
Hátránya, hogy hálózati problémák esetén teljesen szétesik a rendszer. Ha a felhőhöz nem tud kapcsolódni a TV, egyetlen alkalmazás sem érhető el. Ha a regionális kiszolgálók döglenek, vagy a Pana hálózatán belül nem érhető el a TV-k egyedi címét és lehetőségeit tartalmazó adatbázis, akkor pedig nem látszanak az elérhető applikációk és/vagy nem indíthatóak el.
Tehát az, hogy a te TV-d tudott kapcsolódni, a többieké meg nem, a következőket jelent(het)i:
- a te TV-d más címen próbált kapcsolódni a Pana felhőjéhez
- az internetszolgáltatód miatt más útvonalon jutott el a felhőhöz
- a TV-d eltérő szoftververziót tartalmaz mint a többieké, pl. eltérő országba szánták, ezért más
adatbázisban tárolódtak a hozzá rendelt jogosultságok, és más (elérhető) kiszolgálókról kaptad futási
időben az appokat.
- más nyelvet/régiót állítottál be (pl. angol-t, míg a többiek magyart, vagy fordítva), ezért megint csak teljesen más szerverek szolgálták ki a te igényeidet, és mások a többiekét.
- a probléma időszakos és visszatérő volt, te pedig abban a fél-egy órában próbáltad ki, amikor éppen megint működött, de a többiek meg előbb vagy később, amikor még vagy ismét nem.Comprende?
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
- 189 cm-es (75"-es) Ambilight Philips 75PUS7354/12 OLVASD VÉGIG!
- LG NanoCell 50NANO813QA 4k Smart TV! 50"/HDR10 pro/Local Dimmig/Game Optimizer/ALLM/Beszámítás
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- APPLE Airpods 2 , Airpods 3 , Airpods pro 2 Iphone 13 14 Bontatlan Új DEÁK TÉRNÉL AZONNAL Átvehető
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen