Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    Topikgazda

    válasz alázógyík #23652 üzenetére

    Na, ez meg egy ordas baromság, ha valóban így csinálják. Mi az, hogy csak akkor tartja be a dobozon látható "kresz"-t, meg az eladóval kötött megállapodást, ha több termék is van a raktérben?!

    Én gondolkodás nélkül küldeném is vissza a futársráccal a TV-t, ráírva a szállítólevélre, hogy nem megfelelő szállítás miatt cserét kérek (természetesen a dobozról fel kell jegyezni a TV szériaszámát, nehogy ugyanazt küldjék ki újra). Egyrészt figyelmen kívül hagyta a gyártó által a dobozon feltüntetett szállítási utasítást, másrészt szerződést szegett, mivel a Panashop is kikötötte a szállítás módját. Az egy dolog, hogy most épp nem látható külsérelmi nyom, de azért nem biztos, hogy ez a szállítás nem volt olyan hatással a panelstruktúrára, amitől mondjuk előbb fognak megjelenni a hibás pixelek. Ne legyek már kísérleti nyúl. Mondjuk a Panashop hozzállása korrekt, csak kérdés, hogy az alkalmazott által most elmondottakra másfél év múlva ki fog emlékezni, ki fogja elfogadni. Szóval szerintem erről jó lenne valami írásos megerősítés is a részükről. Plusz az sem mindegy, hogy milyen hibajelenséget fognak ennek ismeretében elfogadni olyannak, ami emiatt alakulhatott ki.

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák