- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz FollowTheORI #263209 üzenetére
Akarva-akaratlanul is ehhez hasonlítják sokan, és ugye volt az első részhez ilyesmi reklám. Viszont a 2. rész jó irányba mozdult el, az akkor tetszett, nekem van abban 50 órám, és egy jó kaland volt, de a Legion teljesen hidegen hagy, pedig nagyon vártam London miatt, de ahogy telt az idő meg jöttek az anyagok, láttam, hogy mi a szitu ismét, és még csúnya is, ez 4 évvel ezelőtt jó volt.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
-
-
cyberkind
félisten
válasz Madwe #264081 üzenetére
A DS szerintem azért jött, amit ott írtam, a Horizon meg Decima engine, és miért ne, kellemest a hasznossal, számomra ugyanolyan szörnyű játék mint előtte, engem ezzel nem visznek bele a PS5-be. Sok jó régi cím lehetne, nekem kb 3 kéne mindenképp, meg egy talán (ez a GoW ).
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
válasz Carlos Padre #265201 üzenetére
Az attól függ miként nézzünk, a tálalás nem volt rossz, bár messze nem egy Bioshock Infinite, viszont a sztori... (tudom-tudom, nekem, én azok közé tartozom, akinek ez a sztori egy pottyantás, de végig wesdereztem én is, talán majd egyszer játszom is, de sajnos nem izgat)
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz headhunter86 #265363 üzenetére
Ez így van, viszont a gameplay ugyanolyan botrányszar, mint a Stalker-nél.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz headhunter86 #265387 üzenetére
Nem a sebesség a gond, hanem az, hogy nem áll kézre, ugyanolyan fapados mint a 2006-os Stalker, vagy mint a Metro-k, ezeket nálam csak a hangulat
és grafikavitt el, mert ha még a hangulat is szar, akkor nincs ami bent tartson. a CP meg minden, csak nem lövölde, azzal én nem tudok mit kezdeni, hogy mindenkinek ez jön le az fps nézet miatt, nekem csak a nézet a gondom, ugyanis utálom az fps-t, de ez van, valszeg bőven kárpótolni fog a játék minden más téren, meg majd jönnek a modok is.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz headhunter86 #265394 üzenetére
Az, hogy fapados az egész játékmenet, ahogy írtam, ugyanaz mint a Stalker 14 éve? Kb az összes jobb "orosz" játéknak ez a baja, nem gördülékeny a játékmenet, persze amíg ilyen a hangulat, addig oké, nem gond.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz hombre[EU] #266428 üzenetére
A funkció ott van, bekapcsolom és lezabál mindent, de cserébe nem tetszik a látvány, legjobb. Egyébként még a megjelenés előtt pár héttel, talán egy hónappal írtam is, hogy tökéletes is lehetne a játék, akkor se fogom azt mondani, hogy ez ami volt, és ment a megjelenésig, mind megérte, mert nem, ezt ne kövesse az ipar soha a büdös életben.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Carlos Padre #266477 üzenetére
Volt ilyen, de az ennél sokkal szsrabb volt a No Man's Sky személyében, de legalább most már felfogja mindenki, hogy elkellett volna engedni a régi gent ennél a játéknál, esetleg nem egyszerre kiadni 9 vagy mennyi portot, sebaj, majd a 2078-nál, bár az úgyis csak PS6-ra fog jönni.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Carlos Padre #266483 üzenetére
Akár, de az is megoldás lett volna, ha nem ragaszkodik (valami oknál fogva) görcsösen a Cdpr a portoláshoz, mert ez a TW3-nál se volt annyira acélos.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz saelin #266987 üzenetére
Én több mint 20 óra alatt csak olyanokkal találkoztam, hogy Jackie átmegy ezen meg azon, illetve eltűnnek az npc-k, persze jöhet még sok minden, de eddig nálam kb olyan a szitu, mint egy totál átlagos PC port. Kár, hogy a TW3-at nem megjelenéskor toltam.
Paranormal Cocktivity
-
-
cyberkind
félisten
válasz Bad Pritt #267397 üzenetére
A CDPR-nek abszolút nem erőssége az optimalizálás, gyakorlatilag a The Witcher első része volt akkor relatív jó állapotban mikor kijött, és ennyi, ez is csak az elavult grafmotor miatt, utána a 2. rész már fektette az akkori gépeket, PS3-ra ki se adták, ez nem csoda, nem értenek ehhez, de valamiért görcsösen ragaszkodnak, hogy csak ők csinálhatják ezt is, pont ezért örülök a Switch portot készítő csapatnak, akiket talán beengednek magukhoz a jövőben, de max marad minden szar a 2078-ra is.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Wesder #267402 üzenetére
Igen, de a 360-as verzió se volt maga a csoda, és tudjuk, hogy a PS3 hiába volt erősebb, ha sokkal nehezebb volt arra a portolás, így meg se próbálták, de valszeg ilyesmi lett volna ott is az eredmény mint a CP2077-nél a régi gépeken. Nincs min itt se csodálkozni, már akkor látszott a nyilvánvaló.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Bad Pritt #267404 üzenetére
De nem azért nem ment mert minden "gyenge" volt (khmm Crysis ), hanem mert szar volt a grafmotor, talán ott jöttek rá arra, hogy nem jó móka ez a módosítgatás és társai, úgyhogy csak azt csinálják meg amit muszáj.
Bad Pritt
Tudom, láttam azt is, akkoriban senkit nem zavartak ezek a röcögések, persze az a játék nem volt ennyire kuka állapotban mint a CP PS4-en.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
válasz saelin #267432 üzenetére
Én bármikor visszatérnék Night City-be, persze nekem tetszik a játék nagyon is, de nem hibátlan, és pláne nem akkora megváltás, mint amire számítottak ők is, ami csak jó, mert ez ne kövesse az ipar.
64 óra alatt, először térdelt le a játék PC-n, de persze itt van sok alt tab és társai, ez abszolút nem rossz, mondjuk az updatekkel nekem csak bugosabb lett a játék.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
És mi történt az elmúlt 6 évben?
Witcher 3 DLC-k, majd utána ráfeküdtek a CP2077-re rendesen, elkezdték belefaragni a motorba a nyilván kihagyhatatlan RT-t és társait, majd az optimalizálást hellyel-közzel próbálták, de nyilván szarul, sok változó, egy amúgy se spíler csapatnál. A fejlesztők lehet megtettek mindent, csak a menedzsment nem, de ez már látszott a fenyegető üziknél is, senki nem állt ki egy emberként lóbálni a húst, hogy ide célozzatok, csak hagyták a szart folydogálni.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz sp8787 #267437 üzenetére
Melyik az az egy közepes játékuk? Bennem nem lelsz partnerre a CDPR szidáshoz, ugyanis én minden játékukkal játszottam, és ráadásul visszafele, úgyhogy masszívan szembeötlő volt minden téren a fejlődés, ami van a CP-ban is, csak nem annyira egyértelmű, de ott van a szeren ez is, csak túl korán jött.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Wesder #267439 üzenetére
Így nézve az összes TES középszerű se, de legalább már ezt is tudjuk.
Moby
A CDPR-t azzal lehetett volna megmenteni, hogy ha nem ragaszkodnának görcsösen a full "felügyelethez", mert láthatóan nem értenek hozzá, ami már a TW3-nál is kiderült, és ennek ellenére nem 20-ra, hanem 21-re húztak lapot a 9 porttal. A covidot ne írd, azt mindenre is rálehet fogni, az kb az ász a pakliban.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz sp8787 #267443 üzenetére
Nekem nem kell az évenkénti fossantás játékok terén, nekem inkább minőségi tartalom kell, és itt a sztorira és társaira gondolok, már rég (mondjuk az elején se) nem köt le egy AC, vagy bármi más amik max 2 évenként jönnek, neked kell az új tartalom nonstop, nekem nem szerencsére, de így nézve nálad minden fejlesztő szar, akik nem ontják a játékokat magukból, szóval a szegény TLoU 2 is kaka.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz sp8787 #267446 üzenetére
Mindekozben mas studio meg kiad ugyanezen idoszak alatt 4!!!
Ha kerekítünk, a CP2077 közel 8 éve készül, és ha más stúdió 4 játékot csinál, akkor az akárhogy is számolva, de átlag 2 év, na így jön ide az AC, azokból van nonstop pottyantva ipari mennyiségben, ha meg BB-nél vagy leragadva, végképp nem értem mi a gond ezzel a fejlesztési intervallummal, amikor a totál átlagos játékok nem 5-8 év alatt készülnek el.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen