-
IT café
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frod
addikt
válasz marilllyo #265572 üzenetére
A nehézség abszolút W3-ra emlékeztet: az első pár órában azért karcos a Hard nehézség, de utána viszont nem tudom elképzelni az alattin játszani, így is annyira könnyű volt.
(Fallen Order is simán ment Jedi Master-en pedig nem vagyok egy DS-veterán)Befejezésnél egyértelműen az a jó út amit te is írtál, igazából ha valaki végignézte az átvezetőket, és felfogta miről szóltak, meg úgy en bloc a játék során sulykolt üzenet, stb akkor szerintem nincs kérdés ebben.
(ha életben hagyod ez után az neki megszégyenülés, kb rosszabb a halálnál) Do you see the white shadow?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz marilllyo #265572 üzenetére
Nálam ezek a sony open world ex. címek mind egy kutya. Spider Man, Horizon, D.G, Tsusima stb.
+1. És akkor azt ne is vegyük, hogy a multiplatform játékok jelentős része szintén ebbe az open world tps akció kaland kategóriába esik. Egy generációnyi ugyanarra a sablonra felépített játék után azért az ember megcsömörlik egy kicsit.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
oliwire
őstag
válasz marilllyo #265583 üzenetére
Mikor épp a Ghost of Tsushimát vittem, a Youtube sok videót kihozott ezzel kapcsolatban. Olyat is, hogy egy mai élő szamuráj, aki a tradicióknak él, nézi meg a játékot, és kommenteli, hogy miképp is van igazából, harcstílus és egyébb szempontból. A mester volt vagy 70-80 éves már. Ő maga jelentette ki, hogy ha 1 emberre 6-7-en támadnak, nem fog azon aggódni, hogy a legbecsületesebb módon harcoljon és emiatt hagyja magát megölni. Itt is van a link:
[link]
szóval igen, az csak a plot miatt volt benne.[ Szerkesztve ]
-
Gery9112
őstag
válasz marilllyo #265583 üzenetére
Lehet Shimura nagyúr is látta a Fekete Viperát.
- Tábornok úr mi a terv?
- Frontálisan támadjuk a német vonalat.
- De uram 14 alkalommal tettük ezt meg, sikertelenül.
- Pontosan közlegény pontosan de a 15. alkalomra nem fognak számítani.PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
headhunter86
senior tag
válasz marilllyo #265572 üzenetére
Nem vagy egyedül. Én mondjuk nem voltam ennyire kitartó. 10-15 óra játék után eladtam, annyira egysíkúak lettek a gyűjtögetések benne, a főmisszió meg nem tudott eléggé motiválni. Nálam ezért esik ki most már az utolsó 3 Assassin's Creed is, túl nagy szabadság, túl sok ismétlés.
Spider-Man szabadsága számomra bőven elegendő, a nagyobb játékterekhez már nincs türelmem.
Most pl. a Metro Exodus kicsit nyíltabb részei tök nekem valók. Látom a végét véges időn belül, de mikor Tsusimában pl. átmentem a középső térképre és láttam mennyi minden gyűjtögetni való és mellékmisszió nyílt meg, ott zártam be a játékot, na mondom erre nekem nincs türelmem, mászkálni ennyit, hallgatni az unalmas mellékmisszió sztorikat, A-B-be rohangálni, stb.Galaxy A52 | Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar | PlayStation 5
-
RangerFox
Topikgazda
válasz marilllyo #265583 üzenetére
Jó hogy kívülállóként ez a helyes út, persze hogy
, de egy szamurájnak ez nem ilyen egyszerű. Az életüknek egyetlen célja volt, hogy az uralkodójukat szolgálják. Pl. parancsra megölték magukat... Ez ki szerint ésszerű? Na Jin nemcsak a legfontosabb szabályukat szegte meg, hanem minden más hagyománnyal is felhagyott. Így szégyent hozva a szamurájokra, a népére, a családjára... Ezek se mondanak semmit egy külső szemlélőnek, de nekik ez volt az életük. Az viszont, hogy nem tudod beleélni magad az ő helyébe, az már nem a játék hibája...ésszerűbb sunyiban megölni mindenkit, mint frontálisan támadni Abban egyetértek, hogy a mission structure szenved a szokásos open world gyermekbetegségektől. A végére valóban túl könnyűvé válik, még hardon is (mondjuk utólag beleraktak nehezebb mode-ot). A mellékszereplők fele érdekes, a maradék sablonos. Maga a világ remekül van felépítve, jól el vannak osztva a point of interest-ek, nincsenek túl messze egymástól, csináltatják magukat, mint pl. a Spider-Manben. A világban jó érzés utazni, a lovaglás jól van megoldva, a gyorsutazás pedig piszok gyors. Erősen épít a vizualitásra, megőrizve az autentikusságot, és nem rontva a világ bejárhatóságán. Továbbá ott a kurosawa mode, ami egy a sok fan service elem közül (mellette ott az egész körítés, valamint talán a legjobb photo mode, amivel eddig találkoztam). És végül ott van a hihetetlenül szép soundtrack.
Szerintem a Ghost of Tsushima egy azon PS exkluzívok közül, amely nem akar több lenni egy videojátéknál, és ez jól áll neki.
-
saelin
veterán
válasz marilllyo #266143 üzenetére
Most másztam fel a fórumra én is és valami ilyesmit akartam írni. A grafika hagyján, a framerate megint, de ez a rengeteg bug és crash eléggé lehangoló. Akadt a kezeim közé nem egy day one játék, de idén talán ez van a legrosszabb állapotban amibe belenyúltam. Ez ilyen beta szint.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
crue
őstag
válasz marilllyo #266174 üzenetére
"Meg aztán...úgy csinálunk, mintha nem láttunk volna még egy Fallout 4-et. Na azt én otthagytam a francba. Ennél rosszabb állapotban jött ki."
Na ez így egyáltalán nem igaz, day1 kezdtem és nagyon sok órát beletettem, de ilyenek pl nem voltak benne, nem ment el a hang stb. Ráadásul az a játék öt éve jelent meg.
[ Szerkesztve ]
-
Gery9112
őstag
válasz marilllyo #266174 üzenetére
Érdekelne, hogy ki ragaszkodott a nemi szervek testr(é)szabhatóságához. Kb annyira felesleges volt az arra pazarolt idő mint az RDR 2-ben a csődörök reakciója a hidegre.
A különbség az, hogy az RDR 2 konzolon játszhatóbb formában jött ki. Csak azért, hogy tessék nálunk ezt is meg lehet csinálni....hát...remélem valakinek nagyon megérte.[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
perge666
veterán
válasz marilllyo #266932 üzenetére
W3-ba nekemis a legrosszabb befejezést adta,pedig odatettem magam.
Elsőre próbáltam mindent jól megcsinálni,az összes mellékküldit megcsináltam amibe belebotlottam,elég jószívű voltam ez volt a baj.
Tavaly elkezdtem PC-n is de ott annyibamaradt.
Idén belekezdetem újból PS4-en,most csak a főszálat viszem 95%-ban,kíváncsi leszek mi lesz a vége ha egyszer odaérek,nem kapkodok vele,keveset játszok.
A 2 kieg is brutál jó lett.
Mióta kijátszottam ezt a cuccot,nem volt olyan játék ami így megfogott volna.
A ResiVII nagyon közel jár hozzá számomra,de a W3 nálam a NR1. -
Adam_Shepard
addikt
válasz marilllyo #267158 üzenetére
A crashek elött már majdnem minden elött meg után csinálok egy-egy mentést. Sztem akkor az Aeron volt egy egyik ilyen 240.000 körül. Ahogy nézegettem a trophykat nekem úgy jön le, hogy kb. mindent meg kell csinálni benne. (ch. 2ben vagyok még mindig.)
Bearer... Seek.. Seek..Lest..
-
saelin
veterán
válasz marilllyo #267276 üzenetére
Biza, de ilyen hosszú projektet én még nem láttam tőlük. Nálam két dolog teljesen kiverte a villanyt:
- Npc walk speed, ami gyorsabb mint a séta, de lassabb mint a futás...
- meg astealth jelenet amikor a friendly npc-ket nem veszi észre az ellenséges ai...Az utolsó nálam frissnek hatott, mert a Ghost of Tsushima-ban és a Valhalla-ban is volt ilyen élményem. Lopakodok mint az állat a hülye társam meg az npc előtt sétál. De az Assasin's Creed-ben is jó amikor lebuksz lopakodás közben, fújnak egy riadót, kiszúrnak és te próbálsz elmenekülni előlük. Na, ilyenkor az npc-kből előtör az assasin vér és falat, házat meg minden vackot hirtelen meg tudnak mászni. Why?
Bírom amikor ennyire tré az ai kódolása, mert halálra tudom magam röhögni rajtuk. Ebben a GTA AI-ja a legjobb. Hihetetlen ott mit ki nem lehet hozni belőlük.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Wlac
Ármester
válasz marilllyo #268419 üzenetére
Tarts egy kis pihenőt, időnként nem árt kiszállni a mókuskerékből. Vagy ha minden áron PS-ezni szeretnél, akkor olyan kategóriájú játékot próbálj, ami kívül esik a szokásos érdeklődési körödön. Nekem például nem jönnek be a japán cuccok és annyira a hack and slash sem, úgyhogy beszereztem a Nier: Automatát.
Amúgy ha valaki új fajta multi élményre vágyik, az próbálja ki a The Last of Us-t. Lopakodás orientált, ezért eléggé egyedi, és hiába csak egy PS3-as játék remasterje, azért eléggé ütős még mindig.
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
Xaels
félisten
válasz marilllyo #268735 üzenetére
Nekem is fent van. Szoktunk is vele játszani, leginkább Conquest-et de engem az jobban zavar, hogy szinte mindig top squad a miénk de sokszor annyira lehúz a csapat, hogy hiába. Amúgy BFV után szinte fáj a szememnek a Warzone is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz marilllyo #269086 üzenetére
Azt hiszem értem , a (legit)- t kivéve.
Ezt csak egyszer kell megcsinálni és végig bekapcsolva marad NG+ Grounded + Perma módban?Arra figyelj, hogy ha még nem szerezted meg az összes skillért és nyersanyagért járó trófeákat, akkor NG+ grounded-ben sem fogod, ugyanis nincs benne annyi nyersanyag, hogy meglegyen. Továbbá groundeden le van tiltva 2-3 skill így az összeset nem tudod azon a módon unlockolni.
Bíztam benne , hogy második végig játszásra össze jön annyi nyersanyag + skill , hogy 100%-ra meglegyenek és igy megadja ezeket a trófeákat.
#269084 erahurka: Ha végigjátszod a játékot, akkor kapsz pontokat amikből tudsz vásárolni nyalánkságokat. Pl.: art galery , játékmódosítók ( örök lőszer, időlassítás stb... ) és még sok más ...
[ Szerkesztve ]
-
-
headhunter86
senior tag
válasz marilllyo #270653 üzenetére
Szenvedek én is mert semmihez nincs kedvem. CyberPunk javítás jó lenne ha jönne, mert akkor folytatnám azt és meg is vagyok egy időre. De ahhoz valami combos patch kell, hogy hajlandó legyek vele játszani.
[ Szerkesztve ]
Galaxy A52 | Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar | PlayStation 5
-
penge111
addikt
válasz marilllyo #270653 üzenetére
Akkor nem csak én vagyok így. Mintha kiégtem volna. Ghost of Tsushima kb két hónapja csak tötymörgök vele, pedig jó cucc, de az AC origins, Odyssey úgy beszipkázott anno. Lehet besokaltam az open world játékoktól. De szerintem a kurva mobil Lol Wild Rift lesz az oka, abba bezzeg beleszaladt január óta 250 óra
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Frod
addikt
válasz marilllyo #271265 üzenetére
Jó ilyet olvasni.
Én is vallom, hogy sok játék csak nagyobb nehézségen mutatja meg valódi önmagát, addig egy teljesen eltérő élményt ad.(pl most tolok egy Rise of the Tomb Raider újrázást, de nem akartam vacakolni, csak a sztorit felfrissíteni a 3. rész előtt, így normálon kezdtem. A fegyver upgrade-eknek, meg úgy en bloc a "survival" skill fának semmi értelme nincsen, mert annyira nevetséges semmik a harcok benne.)
Do you see the white shadow?
-
Frod
addikt
válasz marilllyo #271283 üzenetére
Nekem megvolt premierkor pc-n, és épp kezdtem volna a Shadow-ot, összes dlc-stül, amikor elgondolkoztam, hogy hát azért csak 5 éve volt, és howlongtobeat szerint nem annyira combos a sztori (~12ó), így lepörgetem újra előtte.
Persze ebből már megint az lett, hogy a nyers sztori helyett elkezdtem trófeákra menni De amint megvagyok indul a SotTR!
Do you see the white shadow?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest