- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#92557568
törölt tag
A ps álltalában tévére van kötve.
Szal a téma kb úgy kapcsolódik hozzá mint a lemez amivel eteted
Inkább erről olvasok szívesen itt mint arról ki mit tolt ki és hogyan ...
Tv topicban ja nagyobb a tapasztalat a tv kel de inkább filmezés terén.
Mi itt gamelünk rajta nem pedig szappanoperákat bámulunk elsősorban. -
Wesder
félisten
Az Odyssey jobb, mint az Origins. Igaz engem a görög mitológia miatt megvett kilóra. Nem hinném hogy most azt adnàk, persze jò lenne.
2017/08 AC Freedom Cry (PS4)
2013/09 AC III (PS3)I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Woodslave
nagyúr
én is agyaltam minek örülnék aztán szerencsére semmi reális nem jutott eszembe, de még olyan se ami amúgy elképzelhetetlen. Mondjuk pár demo után azért egy yakuza megint nem lenne rossz de kétlem hogy a remake megjelenése körül ingyen adnának egyet meg mi is marad 0 meg kiwawi 2
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
-
hombre[EU]
veterán
Tapasztaltam
de nem ez az átlagos, a gameplay során nálam csak motorozás közben random szaggat be;
a Bend nagyon kezdō, egy openworld (kommersz engine,nem saját), sokkal részletesebb/komplexebb terek stb
Itt egy kis fizika/particles számolás kinyírja a vasat...Life, Uh, Finds A Way
-
FunPro
senior tag
Azért nekem mindig ez tűnt logikusabbnak, hogy az erősebb hardverre lefejlesztenek valamit, aztán átportolják a gyengébbre, mert butítani könnyebb, mint turbózni.
Csak mivel pont fordítva van (konzol->pc) így ha megfordul a dolog (pc->konzol) a bevett gyakorlat hiányában rossz lesz a végeredmény.
Valószínűleg ha mindent gépre fejlesztenének, a konzolra portolás is jól sikerülne.
Csak ugye az a fő cél általában, hogy konzolon fusson jól, mert azon jobbak az eladások. A pc réteg pedig sok esetben ez miatt szopik.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Moby
addikt
Ez azt írja le, hogy mi történik 60 fps felett. De egyébként nem ez történik, ha vsync be van kapcsolva, de mindegy is, mert nem ez a téma.
A téma szempontjából: azért nem ugyanaz, mert eddig egyetlen olyan megoldást láttam, ami kadenciahelyes 30 frémet produkál pécén, azt is egy ilyen nvidiás hack toolban. -
.LnB
titán
Na meg is jött Abu válasza. Ki is javította ő is, hogy nem jót másoltam be.
"Nem a monitor kéri az új frame-et, az maximum a V-Sync esetében számít. A játékoknak van egy időzítője. Konzolon ritkán számolnak úgy a játékok, hogy amint kész van a CPU egy jelenettel, akkor máris elkezdi a következőt az aktuálisan kiolvasott input alapján. Ezeknél a gépeknél ismert a rendszer teljesítménye, tehát abszolút fel lehet készülni a gyakorlati eshetőségre, vagyis megoldható az, hogy mire a CPU kész van a jelenet számításával, addigra a GPU is kész legyen az előző jelenethez tartozó képkocka számításával, és így eléggé jó lesz az egyensúly. Ezt nem kötelező így csinálni, van lehetőség arra is, hogy listázd a jeleneteket egy futószalagba, de a lényeg, hogy a fix hardver nagy konfigurálásra ad lehetőséget.
A PC azért más, mert ott nem fix a hardver, így már magukat az API-kat és az OS komponenseket is eleve úgy tervezték meg, hogy az eltérő teljesítményű hardverből ne legyen nagyon komoly gond. Emiatt van egy parancslista, ami tárolja az összes jelenetet, amit a CPU kiszámol. Van egy maximum szám, amit számolhat, ezt vagy a driver, vagy a DX12/Vulkan alatt az alkalmazás adja meg, és így lesz az egész vezérelve. A GPU kiolvas általában maximum két jelenetet, és azokat számolja párhuzamosan.
Viszont azt hozzá kell tenni, hogy PC-n már igen komoly eredmény van ennek a modellnek az eldobására. Az AMD-nek a Chillje pont azt szorgalmazza, hogy a pacing a jelenet szintjén legyen megoldva, tehát ez már nem használ parancslistát sem, vagyis ma már ez az előnye nincs meg igazából a konzoloknak, mert bekapcsolod a Radeon Chillt, felrakod a min-max paramétert a monitor frissítési maximumára, és gyakorlatilag megkapod azt a működést PC-n, amivel a konzolok működnek sok címben. A gyakorlati hatás lényegében ugyanaz, csak ezt PC-n nagyon bonyolult megcsinálni, mert egy rakás OS komponenst meg kell kerülni hozzá, míg konzolon ez egy egyszerűen működtethető megoldás.
Ha még nem is használsz Chillt, akkor is a drivereknél a GeForce low-latency on beállítás megengedi az 1-es flip queue-t, míg a Radeon Software esetében ez az alapértelmezett érték.
Default egyébként nagyjából úgy működik az NV driver, amit leírtál a PC-re, de ugye felülbírálhatod.Összefoglalva PC-n már el lehet érni mindennek az 1-es flip queue méretet, persze lehet, hogy konfigurálni kell, de működik. A scene pacingre pedig ott a Radeon Chill."
Erre a flip queue-re gondoltam egyébként, csak mindig elfelejtem. Azt egyébként hozzátenném, hogy én anno próbáltam pc-n ezt beállítani. De nem igazán működött jól. Vagyis nem úgy mint konzolon.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Nekem eddig pécén csak az nvidia inspectorral belőtt 30fps-es cap működött jól (de az sem mindenhol). Pécén nincs olyan standardizált modell, ami kiszolgálná normálisan az ilyen igényeket. Az, hogy a user lőjje be a chillt, vagy a low latencyt nem opció, az egységsugarú user ezekről azt sem tudja mi, meg hol lőjje be. Meg kínszarás. Inkább elmegy, és vesz egy konzolt, ha nincs annyi pénze, hogy bruteforceolja a problémát.