-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
MarioAna
senior tag
van bármi opció arra, hogy a térkép forgás fordítva legyen? Értsd, hogy a minimap forogjon és ne az engem ábrázoló nyíl?
Top3-ban nyilván nekem van gyenge szituációs éberségem, de a krvaanyját annak aki kitalálta ezt a módszert.... 3mp-ig elég rossz irányba fordulnod és a kék megöl, mert nem a map forog, hanem a pointer. Minden normális játékban fordítva van, vagy legalább válaszható. -
MarioAna
senior tag
a napokban a hit registration nagyon furcsán dolgozik.
míg CS:GO-ban DM-en ScreaM módon osztom az 1 hites fejeseket, addig most volt olyan, hogy az extended mages M416 kifogyott teljesen, full auto módban egy kb 20m-re lévő enemyn. Nem néztem vissza az esetet, de kizárt dolog, hogy 35 golyót mellélőttem olyan közelről (level 2-es helmet volt az ellenen még a kör elején, ha lvl3-as armorban lett volna, akkor is 5 hitből szerintem legalább 1 elkapta volna a fejét).
Streamereknél is elég sok ragelés volt most, főleg a "bajszosdoktornál", amikor úgy lövik le 1 hit-shotgunnal, hogy neki még az másik játékosnál loot animációt mutatott a szerver (és kétszer belelőtt előtte autoshotival) -
MarioAna
senior tag
válasz Dendytv #7220 üzenetére
nekem átlag 2.5 death per indítás van, amikor leugrok sulira.. fel is bsz a játék mindig!
Amúgy 500DPI (EC2+50/30-as sensik). De arra állítsd be, ami neked megfelel (általában 180fok/egérpad szokott lenni a mérvadó, de szerintem ez ebbe a játékba elég kevés, lootolás közben elfárad a karom). -
MarioAna
senior tag
WackyJacky ilyen téren talán a legjobb pubg-oktató streamer, folyamatosan magyarázza, hogy mit miért csinál (youtubeon is ugye ő csinálja a legtöbb használható tutorial videókat. Meglepően kevesen nézik viszont, mert nem annyira szórakoztató nyilván, mint Doc.
Mellette pubg-re még Edberg-et szoktam nézni, neki a stílusa sajátos. -
MarioAna
senior tag
ez a nap ez valami botrányos, 3 olyan körben is rettentően gyanúsan jól lőtt az enemy, hogy már nem hiszem el komolyan...vagy valami ingyenes aimlock jött ki, de hogy senki nem lő mellé ebben a krva játékban, már nevetséges . Kar98 csak headshot mozgás közben, SCAR-ral a csávó 16 golyóból leszed mindkettőnket úgy, hogy egyet nem lő mellé.
CS:GO-ban nem lőnek így az emberek. -
MarioAna
senior tag
válasz Bobó_20 #14945 üzenetére
előrefelé siklásnál úgy kell megállni, hogy az S-t benyomod (ilyenkor ugye hátradől és horizontálisan lelassul) és ha ez után egyből húzod le az egeret, akkor hamarabb felgyorsul lefelé (elvileg).
Remélem érthetően írtam le. Tehát 126-al siklasz, amikor 150-200m-es körbe érsz a célhoz, akkor nyomsz egy hátrafelét, majd egyből W (előre) és úgy húzod le az egeret . Ha siklás közben irányítod lefelé a karaktert egérrel zuhanás közben, akkor lassan éri el a 234-et, a fenti módszerrel hamarabb - legalábbis régen így volt, én most is így szoktam.[ Szerkesztve ]
-
MarioAna
senior tag
Tegnap wackyjacky streamjében volt egy elég csúnya bug, lényegében a játék renderelési probléma miatt instant wallhacket szimulált.
innentől van replayben a bizonyos kill és a magyarázat
ami in-game és streamen is így nézett ki real-timeban:
bugSzóval nem is kell letölteni semmit a "sikerhez", be van építve a játékba, e-sports ready ugye .
[ Szerkesztve ]
-
MarioAna
senior tag
Plusz az első pár percben lootolási időszakban olyan szar a hitreg, hogy próbálom én is kerülni a harcokat. Mikor 5-6 méteres különbségek vannak futás közben szerver és kliens oldalról, ha látom, hogy leérkezik valaki velem egy komplexumra, inkább nem megyek rá pár percig és megvárom, míg ő pushol.
Nekem a kedvencem a kékben maradó/kempelő, és onnan kifelé lövöldözők, akik levárják a városban lootolókat/később érkezőket. Ezek rendre annyira későn indulnak el befelé, hogy 4. kör szűkülése után már ha 1-2 hitet kapnak a harc közben, már nem érnek be fehérbe...de azért lövöldöznek kifelé a kékből, mert kell nekik az az 1 kill top20-ban
-
MarioAna
senior tag
toltam egy solot, végre sikerült dropból szednem egy AWM-et 4X-el, de úgy rábsztam az asztalra a lenti miatt, hogy még a router is leesett a fenti polcról .
A következő történt, ruins mellett futok felfelé és az ellen mozdulatlanul áll egy helyben a hegyoldalba. Leguggolok, AWM-el fejére, picivel fölé mert 200m-re van, 4X aimpoint pont az 1-2 között van, hogy tuti hit legyen. Lövök, nem talál....fasza, lövök mégegyet mellé, mert közben már máshonnan is rálőnek, de azért harmadjára csak eltalálom, lvl 3-es vest +lvl 2-es helmet van rajta. AWM-el az 1 chest lövés levette 75%-át az életének. A hegy tetejére felmászik - ahova 3-an lőttek rá eddig is - és szépen betekeri magát egy medkittel (8mp alatt senki még csak rá sem lőtt erre a nyomorultra), én addig a körrel szépen alákúszok. Amint full HP-s lesz, felpeekel a hegy másik oldalára rám, ellövöm mellkason+4 lövés SCAR-ral, megnéztem replaybe marad kb 4% élete, visszamászik a hegytetőre és a first aidet nyom magába, közben a kör szed rajta még kettőt, de ezt is túléli persze.
Visszapeekel a kékbe ki, miközben én 75% HP-val már előre lövöm, kap is egy fejest és még 2 mellkas lövést és a 3/4-ed életével túléli ezt is kb 2% HP-val, majd ellő M416-al pánik sprayzve, visszamászik a kékből ami megint nem szedett rajta egyet sem ez alatt a 2mp alatt.Ebben a 20mp-ben benne volt minden, azAWM lövéstől ami az 1hit-kill helyett elszállt biztos az orralyukán keresztül, a lvl 3-as vestbe lőtt 6db találat, illetve a fejlövés is, amibe nem hal bele az 5.56 miatt. Továbbá az, hogy az a 3 enemy aki eddig a kör közepéből lövöldöztek erre a játékosra, miért hagyták abba amikor az 2szer is a kék szélén gyakorlatilag 0hp-val 15mp-et healelt fedezék nélkül. Mindezt top20-ban. Rozhok melletti szűküléssel.
Továbbra sem értem, hogy ha engem kocsiból menet közben auto spray-jel ki tudnak szedni 2-3- hittel 5.56-al 200m-ről, akkor az ilyen faszlámák hogy élik túl dupla healelve a hegytetőn fedezék nélkül top20-ban, az AWM 1x+5.56 6x találatos+1 fejlövés anyjapicshája szituációt. Fúúúúúh
[ Szerkesztve ]
-
MarioAna
senior tag
eleve szar napra volt ez az update a pofon. Konkrétan játszhatatlan, folyamatosan a kör közepét kell támadni, és most már mindenki azt csinálja. Egyszer nem volt időnk normálisan lootolni, az eddigi 2km-es longjump+kör szélén maradni 2-ig és utána a 4. közepére bemenni nem működik. Én nem fogok adoptálni, rohadjon meg aki kitalálta ezt . Egy pörgős DM-et próbálnak csinálni, loot nélkül.
Tudom, ugorjak gergopolra/yasnayára vagy chuma/pecadora és harcoljak 20 másik emberrel a lootért, hát kösz nem. -
MarioAna
senior tag
válasz pckownz #17768 üzenetére
egyetértek a nagy részével, de
impact/risk assessment blueholék/pubg corpnál:
"dobjuk át az 1 órája a test serveren lévő death-zone módosításokat élesbe, community feedback megvárása nélkül".Továbbra is azt mondom, hogy ugyan jó az irány a fejlesztőknél, hogy komolyan veszik a reddit feedbackeket, illetve a "komolyabb" streamerek visszajelzéseit (egy dedikált fejlesztő mindig ott van a WackyJacky streamek közben és folyamatosan jegyzi le az ötleteket és továbbítja a csapatnak), még ezt leszámítva is nagyon amatőr hibákat csinálnak sokszor. Mint egy startup, akik túl gyorsan fejlődnek és nem alapozzák meg a döntéseiket, csak kapkodnak.
szerk:
hogy ON is legyek kicsit:
[link]
Az első komment bizonyítása szerint, ELO rankrendszer van a játékban elrejtve. Most már nyugtathatom magam azzal, hogy ha valaki nagyon durván jól lő ellenem, hogy "azért mert én is" és ilyenekkel dob össze[ Szerkesztve ]
-
MarioAna
senior tag
válasz RaGi91 #17928 üzenetére
A balance patch-el teljesen ki kellene azt szedni, hogy a kézfej/kar lövések ilyen 4-12 dmg-eket sebezzenek, mert nevetséges amikor 8 hitből nem hal meg az ellenfél emiatt.
De a legjobb az lenne, ha az általam kilőtt lövedékek is ugyanannyit sebeznének, mint amit én kapok - mert a szokásos én 400m-ről egyből fejessel dőlök el vagy 3 hitbe meghalok, míg én 8-9 pötyögést tolok testre és túlélik .
[ Szerkesztve ]
-
MarioAna
senior tag
válasz fletoka #17978 üzenetére
most jelentettek be egy 2 millió USD-s PUBG e-sport rendezvényt amúgy: [link]
Ami egyébként rohadtul nevetséges, CS:GO-ban nem volt még eddig 2M-s összdíjazás!!! Pedig az kicsit komolyabb e-sport, mint ez a bughalmaz . Kíváncsi vagyok, hogy valami ESEA/FaceIT szerű alternatív platformot ezzel elindítanak-e, hogy normális hitreggel lehessen valóban kompetitíven játszani.
[ Szerkesztve ]
-
MarioAna
senior tag
de jó, hogy ebben a kurva játékban mindenki úgy lő az SKS-el, hogy 6 lövésből 2 fejlövés külön-külön emberre és a maradék 3 lövés is talál. Komolyan, CS:GO-Quake szinten nincs ilyen aim, mint ami ebben a hitregisztálhatatlan fostalicskában ezek összehoznak.
Kibaszott vicc ez az anticheat ami van, remélem az új COD BR majd csődbe viszi ezeket a nyomorultakat.
napi saltiness off, hétvégén sem játszok -
MarioAna
senior tag
válasz lemusz #21743 üzenetére
CS:GO-ban amikor kijött a statisztikákat kinyerő chrome extension, akkor ott is ilyen 10% körüli volt a VAC-banos account a match historyban....ergo ott is rá lehetett ezt húzni, hogy minden meccsen volt egy csaló arányokat nézve (igaz, ott ugye nem csak a CS:GO VAC-banokat listázta, de azért többségében itt szoktak megbukni és nem noname single csalásokkal ).
-
MarioAna
senior tag
válasz surgyi #22006 üzenetére
Nem, a Double Commander fájlkezelő program (egy Total-Commander alternatíva) és arra is bejelez az AC.
Konkrétan IT-s haverom akivel játszani szoktunk, rendre elfelejti kikapcsolni, addig meg sipákol az anti-cheat a PUBG-ben.
Főként arra értettem, hogy a háttérben futó alkalmazásokat monitorozza és amiatt is crashelhet, nem csak driver problémák miatt. -
MarioAna
senior tag
A mai nap csak olyan körök voltak, hogy én meghalok 3-4 találat 5.56 lövésbe, míg a velem szemben álló enemy 4-5 találat után még negyed HP-val kolbászol tovább.
Egyszerűen undorító ez a hitreg ami ebben a fosban van . -
MarioAna
senior tag
Mai nyomorultak, akik kétszer is megöltek minket:
[link]
[link]
centre úr falon keresztül letartott mindenkit, de balszerencséjére jött a tökéletes ellenfél,:[link] úr, aki ellen a wallhack kevés volt, mert ő aimbottal is társította a felhozatalt . Az ő társa: [link]
Ez a két játékos háromszor knockoltak minket úgy 1 hittel, hogy nem sebződött sem a helmetünk, sem a vest.Nyomtam a 4 reportot, de abból kiindulva, hogy ezt a 4-5 meccses nyerő szériát eljátsszák 5-6 naponta, sok reményt nem fűzök a banhoz.
Színvonalas meccseim voltak ma ezek miatt, hogy rohadna rájuk az összes befőtt
-
MarioAna
senior tag
válasz Csokishurka #24359 üzenetére
Dehogy is, csak szerencse kérdése . [link] van vagy 600 órám a játékban.
Nyilván az FPP solo kör az összejött, de egyébként szinte csak duózok. Most hétvégén elkedtünk Pochinkibe ugrálni, az jól lehúzta az amúgy passzív játékunk által elért 50% top10-et, általában ilyen 2-3 killünk van max.
Új hozzászólás Aktív témák
- Távcső topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- Mesterséges Intelligencia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG LCD és LED TV-k
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...