-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
matarese82
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.
Nemrég került a birtokomba egy VW Golf V-s, ami egy autópályán való menetnél kipufogó-rendszeri hibát dobott.
Korábban kicsit kifújt a kipufogó, akkor heggesztettek rajta kicsit, egy ideig jó is volt, ám a hétvégi autókázás közben megint előjött a hiba (úgy, hogy most nincs gond a kipufogóval).
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek van-e valami ötlete (lambda szonda, katalizátor hiba?, ez utóbbi ha minden igaz egy utángyártott darab), esetleg jó és megbízható szervizt tud-e valaki ajánlani Pesten (Kispesten)?Köszi
m
[ Szerkesztve ]
-
matarese82
csendes tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, VW Golf V-s, 2005-s autóm van, és a kipufogó-rendszeri hiba visszajelzője 2 havonta bevillan. Szakszerviz nézte, nem találnak hibát, de csak bevillan újra az a fránya lámpa.
A kérdésem az lenne, hogy az aksi leszedésével el lehet tüntetni ezeket a hibákat?
Mert akkor nem hurcolnám állandóan szervizbe...
Esetleg az aksi leszedése okoz valami problémát (elfelejti az ablak felhúzást, esetleg a rádiót?, újra kell programozni...)?köszi
m
-
matarese82
csendes tag
válasz tomcsi23 #20570 üzenetére
, jaja, szerviz azt mondja, hogy lehet csak rossz levegőt (túl meleget) szív be a rendszer, vagy üzemanyag (Shell, Agip, OMW, MOL már kipipálva).
Csak elég kellemetlen, nem tudom, hogy én még mit tudnék vele kezdeni, hogy ne jöjjön elő a hiba.
Ami még érdekes, hogy városban soha, mindig csak akkor találkozom ezzel a hibával, ha 90-110 körül megyek vele.Egyébként a rádióhoz a kódom megvan, azt elvileg vissza tudom állítani, az ablakfelhúzási problémát, hogy tudom visszaprogramozni belépje, hogy tuggya...?
-
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20579 üzenetére
A katalizátor már nekem is eszembe jutott, mivel kb. egy éve lett cserélve, és egy utángyártott került a gépezetbe.
Kérdeztem a szakikat, hogy az lehet-e a gond, de azt mondták, hogy nem számít utángyártott-e.
Egyébként most hogy mondod, a múltkor úgy jöttünk hazafele, hogy eléggé hagytam felpörögni a motort, mielőtt 5-ösbe raktam és akkor rögtön bedobta a hibát, tehát gondolom én a magas fordulatszám miatt... -
matarese82
csendes tag
válasz attrax #20597 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy én csak vezetem a kocsit, de szánom bánom nem értek hozzá. Hozzányúlni nem nagyon szeretnék, esetleg ismerőst megkérdezem, vagy elviszem megint szakikhoz és amit írtál megkérem, hogy csinálják meg...
Minden ötletet szívesen fogadok egyébként... -
matarese82
csendes tag
Sziasztok!
Egy kérdés. Ezeknek a tolatóradaroknak a beszerelése, hogy zajlik? ([link]
Furni kell (lökhárító)?
Kábelezés stb.? -
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20695 üzenetére
Van, ami konkrétan ajánlott, vagy éppen nem ajánlott ezeknél az eszközöknél?
Mire érdemes figyelni?Azon gondolkoztam, hogy berakatnék egy ilyen eszközt, elvileg szereléssel együtt 25 körül lenne az ára [link].
A terv, hogy védjem a kocsit az olyan minifémkerítésektől, mint amit oldalról elkaptam valamelyik nap (30 cm magas, a visszapillantóból nem látszott, érzésre próbáltam hagyatkozni, sajnos rosszul tettem). -
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20703 üzenetére
V-ös Golf-ba kerülne, szerelést én magam nem vállalnám be, még ismerőssel sem, aki szokta a saját Opel-jét barkácsolni, inkább szakikra bíznám.
Amit belinkeltem, csak egy volt a sok közül, igazából arra lettem volna kíváncsi, hogy van-e olyan, amivel kellemetlen, vagy éppen kellemes tapasztalata van valakinek... -
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20705 üzenetére
Ok, azért ezt a dolgot szerintem még kétszer háromszor átrágom majd.
Egyelőre a korábbi hiba miatt, ennek az EGR szelepnek fogok nekiugrani (pucolás), aztán majd belevágok a tolató radar projektbe is, persze csak ha lesz valami karácsonyi juttatás a cégnél...
Olvasgatva néhány fórumot, vagy hallgatva a tapasztalatokat, akinek van, nem mondja azt, hogy felesleges..., tehát megérné ráfordítani a pénzt, csak hát, most egy újabb 50.000-s kiadás, hááát, azt azért jól át kell gondolnom. -
matarese82
csendes tag
Valaki csinált már szerviz kábelt mondjuk VolksWagen Golf-hoz? (amivel kiszedhetőek a hibakódok stb.).
Esetleg azt tudjátok, hogy hol érdemes utána járni (google kivételével )? -
matarese82
csendes tag
válasz Templomegere #21306 üzenetére
Az a durva, hogy nálunk ilyenektől kell félni, és utána meg panaszkodnak, hogy népesség csökkenés van. De az ember kétszer, vagy háromszor is meggondolja, hogy merjen-e utódokat nemzeni a mai Magyarországra.
Az üzemanyag emelkedésre egy érdekesség, hogy a legutóbb valamelyik rádióadón, pont ez volt a téma, hogy letennéd-e a kocsit, és marha sokan nyilatkozták, hogy igen, de akkor nem tud melóba járni, és ellátni alapvető dolgokat.
A BKV, Volán, MÁV igénybevételével megnő az utazási idő, rövidül a pihenő időd, a családdal töltött idő stb.
Egy példa, nem messziről, Ceglédről, és közeléből jár két kollegám, akik hála a MÁV-nak és BKV-nak 2,5 óra alatt érnek be (x2 haza), míg ezt kocsival, mondjuk ha kicsit tolják 80 perc, vagy még kevesebb. Egy 12 órás műszakban nem kérdés, hogy az ember autóval jár, hogy tudjon pihenni, családdal lenni.
Azt nem is említettem, hogy ha késik a busz, vagy nem indul a vonat (mint a legutóbb), akkor fél óra, 1 óra késés plusz (télen a hideg peronon végigállni kurva jó lehet). -
matarese82
csendes tag
Jó reggelt mindenkinek!
Valaki használt már hibakiolvasót a kocsijához?
Ha ilyet találok, azon kívül, hogy kiszedem, tudok még valamit érte tenni (Engine - Catalyst System - a VW Golf V-s kipufogórendszeri lámpája bizonyos időközönként bevillan, miközben semmilyen hibát nem tapasztalok)1 Fault Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Hex Value: 0x0073
Speed: 76.4 km/h
Temperature: 504.0°C
RPM: 2592 /min
Hex Value: 0x0076
Speed: 82.4 km/h
Temperature: 520.0°CReadiness: 0010 0000
-
matarese82
csendes tag
sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy lassan elérkezik a Golf V-m kötelező szervizelési ideje, és amint ráadom a gyújtást, mindig csilingel.
Igazából már visszaszámolt, hogy x kilométer van még hátra, azt már átléptem, nem írja ki, azonban a csilingelés bent maradt, és kicsit idegesítő.
Ki lehet venni ezt valamilyen "okos" megoldással, hogy hagyja abba (bajuszkapcsolókkal esetleg?)?
Vagy program kell hozzá?thx
m
-
matarese82
csendes tag
válasz Mágus2 #27753 üzenetére
Köszi, remek link volt, megcsináltam, örülök. Mi lenne velünk google és youtube nélkül????
Szervízbe még nem vinném, 90-nél volt cserélve vezérműszíj, jelenleg 175.000-nél tartok, még egy-két hónapot beleölnék. Minden más kötelező tavaly augusztus környékén volt, gondoltam addig még várok és akkor egybe mehet minden...
-
matarese82
csendes tag
sziasztok!
Szükségem lenne (megint) egy kis segítségre.
A mai pihenésemet árnyékolta a Golf V csomagtartó ajtó hibája.
Az egyik liftezős kar kiesett a helyéről, és nemcsak, hogy nem tudtam visszatenni,
de össze sem tudtam tolni.
Az, hogy kézzel nem tudom összehúzni természetes?
Elég ha hozzá tartozó csavart cserélem és vissza tudnám tenni, és működne is?thx
m
-
matarese82
csendes tag
válasz aphra2 #28230 üzenetére
Igen, erre kb én is rájöttem, mert a Velencei-tónál zajlott le a kiszakadás, és csak úgy tudtam bezárni a csomagtartót, hogy lepattintottam a másik oldalát.
Ezzel nincs is gond, de csavart nem tudom visszatenni.
Most megnézem majd reggel, hogy szétment e a menet, hátha egy ilyen gömbfejes cserével megoldható.
Ha nem, akkor mi lesz? Karosszériás? Sima autószerelő ezzel mit kezdhet? -
matarese82
csendes tag
válasz Mágus2 #28233 üzenetére
Úgy láttam (most néztem az előbb), hogy karosszériába fut be a gömbfejű és tulajdonképpen kifordult belőle. A csavar az épp állapotban van.
Ezt visszacsavarni nem fogom, úgy néz ki, hogy fúrás lesz belőle.
Van karosszériásom, lehet meglátogatom, ha máshogy nem tudom megoldani. -
matarese82
csendes tag
sziasztok!
Tegnap előjött egy hiba, kipufogórendszeri hiba lámpája villant fel. Szerelő nézte, O2 érzékelő, áram kiegyenlítő áramkör 1 henger, valami ilyesmit írt fel, ami nem sokat mond nekem.
Tippnek kaptam, hogy az 1 hengernél lévő lambda szonda lehet hibás.
Ötlet?thx
m
-
matarese82
csendes tag
Sziasztok!
Golf V-ös, 2005-ös évjárathoz lenne egy kérdésem.
Fékbetét csere előtt/után világít a hibát jelző szervízlámpa.
Ezt csak kiszedetni lehet, vagy el kellene tűnjön, vagy ki lehet szedni a kijelzőről a hibajelzést, mint mondjuk a kötelező szervíznél?
Köszi előre is a segítséget.m
-
matarese82
csendes tag
válasz tomcsi23 #48353 üzenetére
Köszi, megtörtént, mértünk, néztük.
Hamar ki is derült, hogy mit nem vettünk észre cserekor...
Ahol a fékbetét csatlakozik műanyagnál, van egy kopás, szakadás.
Leszigeteltük, utána már nem jelzett a komputer.
Hétfőn vadászok hozzá olyan műanyagot, remélem lehet ilyet külön venni és akkor cserélem.
Köszi a segítséget.
Esetleg ha tudtok tippet adni, hogy vajh, hogy hívják azt az alkatrészt (a fékbetét arra csatlakozik rá), azt még megköszönöm.
Meg az eddigieket is. -
matarese82
csendes tag
Sziasztok!
2005-ös Golf-hoz keresek motorolajat. Mi ajánlott, ha nem tudom, hogy korábban a szaki mit rakott bele?
(180.000km, 1.6-os V Golf, 1595cm3, 75KW, benzines).
Még 3-4 hónapom lenne az olajcseréig, de reggel bejelzett a komputer, hogy alacsony a szint, és miután megnéztem, kiderült, hogy nem hazudik...Köszönöm.
m
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Formula-1
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Adóbevallás
- Crypto Trade
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen